Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: nieuwe s4 avant met heeeel veeel haast!!!!

  1. #1

    Standaard nieuwe s4 avant met heeeel veeel haast!!!!

    ik rij net op de a28, zie ik een nieuwe s4 avant zilvergrijs even z`n top uitproberen volgens mij, alleen was het best druk, dus hij maakte goed gebruik van de vluchtstroken en rechterrijstroken..lekker zigzaggend over de a28 met ik denk zo`n 160-180km per uur...`k kon em niet bijhouden in ieder geval...wat een snelle bak..

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Vanmorgen in Zeist: Imolagele S4 Avant uit '99, (Nogaro?) RS-blauwe S4 Avant met IN-kenteken. In De Bilt: zwarte S8, Belgisch kenteken.

    Tom

  3. #3
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: nieuwe s4 avant met heeeel veeel haast!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leon
    ... een nieuwe s4 avant zilvergrijs .... goed gebruik van de vluchtstroken en rechterrijstroken..lekker zigzaggend over de a28 met ik denk zo`n 160-180km per uur...
    wilde zeker op TV komen ofzo?

  4. #4

    Standaard

    Misschien wassie z`n zwaailichten en sirene vergeten?
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  5. #5
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    nou zal ik de laatste zijn die over snel rijden klaagt, maar als ik hier lees "zigzag, vluchtstrook" en dan verderop dat verhaal van die jongen en z'n zwangere vriendien die door iemand die ook zo reed t ziekenhuis in gereden wordt dan krijg ik toch een beetje een rotgevoel.....


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henkjan
    nou zal ik de laatste zijn die over snel rijden klaagt, maar als ik hier lees "zigzag, vluchtstrook" en dan verderop dat verhaal van die jongen en z'n zwangere vriendien die door iemand die ook zo reed t ziekenhuis in gereden wordt dan krijg ik toch een beetje een rotgevoel.....
    Sluit ik me bij aan. Als iemand te hard wil rijden, zal het me een zorg zijn. Alleen doe dat gewoon op de linkerbaan, waar mensen het 'verwachten'.
    Maar dit klinkt gewoon als onverantwoord en roekeloos rijden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •