Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Lamborghini Gallardo

  1. #1
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Lamborghini Gallardo

    Ik zag woensdagavond bij Alblasserdam een italiaan in z'n lamborghini gallardo voor het stoplicht staan. Ik alle ramen open in de hoop het motorgeluid goed te horen. Gaat die kerel vol van kiet op een lang recht stuk :shock: , woooouuuww wat een geluid!!!!! Helaas had ik geen camera bij me.

  2. #2

    Standaard

    Dat had ik wel even willen zien zeg. Waar was dat in A'dam? Want ik ben er ook nog langs gereden namelijk...
    S6

  3. #3
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik kwam vanaf tankstation "de Helling" naar de stoplichten gereden. Vanuit de richting Papendrecht stond de Gallardo te wachten. En bij groen ging ie volgas de brug over de Noord over naar jouw woonplaats.

    Dat geluid was echt overweldigend, hoop dat de nieuwe RS6 ook zo klinkt.

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.880
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je ziet ze hier ook nog wel eens, Hessing in De Bilt is dealer (en importeur, deze week?) Dat wisselt nogal eens bij Lambo.

    Inderdaad waanzinnig brute auto's om te horen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    Gallardotje.. die zie ik hier bijna dagelijks rijden :? smorgens rond 9u rijd die altijd richting het bedrijventerrein (vossenberg tilburg) waar ik ook werk.
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D


  6. #6

    Standaard

    degene die jij ziet die meneer woon op de bredase weg en heeft ook een bantaly continental gt

    gr eric
    Wie de Ring Past trekt hem aan

  7. #7
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    gave wagens, tijd terug haalde een gallardo me in op de duitse autobahn... kon em net niet bijhouden :shock:
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •