Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: a4 2,5 tdi met 21 inch velgen

  1. #1

    Standaard a4 2,5 tdi met 21 inch velgen

    zag net echt een supermooie luxemburgse a4(8e)met ongelooflijk mooie rs6-look 21 inch!!!velgen, zal niet echt lekker rijden, maar echt een mooie schermvulling en geloof me er was geen ruimte meer over..

  2. #2
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik wist niet dat ze daar wel 21 inch onder kregen. :shock:

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.864
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Stoer. Of het ook lekker rijdt...

  4. #4

    Standaard

    Al kreeg ik ze cadeau dan zou ik er nog niet mee gaan rijden...

    Hoop niet dat ook nog eens verchroomd waren.
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  5. #5
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Het zal wel zoiets geweest zijn (ik hoop geen "spinners" da's echt smakeloos!!)





    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...



  6. #6
    Chaos's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    11.405
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Het zal wel zoiets geweest zijn (ik hoop geen "spinners" da's echt smakeloos!!)





    Grtz. Arlo
    hmm die ziet er leuk uit, iemand enig id welke bodykit dit is en of die ook voor de A4 B5 beschikbaar is?
    Audi 200 Quattro 20V | 2.2T 220pk | KONI Sport geel | H&R 40mm verlaging | 16" BBS V8 | GTM oliekoeler | GTM radiator | CAC RVS exhaust


  7. #7

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    nee, ze leken echt op rs6 velgen, maar die bestaan naar mijn weten niet in die maat, en geloof me het was NIET lelijk om te zien, alleen denk ik dat het op een onverharde weg of een gracht met oude klinkers niet lekker rijdt maar dat je nieren je lijf uitklappen, en daar heb ik een speedboot voor en niet m`n auto, ik hou het wel lekker bij m`n 18 inchjes..

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chaos
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Het zal wel zoiets geweest zijn (ik hoop geen "spinners" da's echt smakeloos!!)





    Grtz. Arlo
    hmm die ziet er leuk uit, iemand enig id welke bodykit dit is en of die ook voor de A4 B5 beschikbaar is?
    zoiets zal het nog niet geweest zijn..21" is énormm groot! Krijg je NOOIT onder een A4 z'n kas, laat staan een RS6(max bij mijn weten is 20", en dan is er all rubbing-gevaar)
    Quattro Powaa

  11. #10

    Standaard

    maar in het buitenland passen ze de auto ook meestal op de velgen aan(wielkasten verbreden, binnenschermen eruithalen)dit gaat mij iets te ver en in nederland is het ook meestal andersom...ze krijgen in amerika zelfs 24 inch onder een mercedes s-klasse, kijk maar eens op de site van loewenhart of lexani,daar ben je met 18 inch niks..

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •