Pagina 2 van 81 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 1614

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #21
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Audi80 Bekijk Berichten
    Hier ook wat minder nieuws:

    nog een ongeluk uit mei 2011 omgeving staphorst
    78 jarige bestuurder heeft het helaas niet overleeft, bestuurder arosa ongedeerd






    Precies dezelfde kleur als mijne

    http://www.kilroynews.net/arch2011/mei2011-04.htm midden op de pagina
    Djeezus.... Dan liever die arme man dan jij, gozer... Maar wel erg zeg.

    Toen ik dit Topic begon hoopte ik eigenlijk op ook wat positieve leuke nieuws involving Audi. Maar tot nu toe is het niet echt om vrolijk van te worden. Maar het is wel On Topic. Dus hoort het erin.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  2. #22
    thomasdol's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    41
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!


  3. #23
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Unhappy Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Weet niet of het dezelfde B6 Avant is die jij bedoeld, want ik kan helaas de link niet openen. Maar dan bijdeze nog maar een keer. Hoe verbrand ben je, dat ze het geslacht nog niet kunnen vaststellen. Verschrikkelijk...

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/1...__.html?p=17,1
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  4. #24
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thomasdol Bekijk Berichten
    Link gefikst.
    Laatst gewijzigd door muizenissen; 03-10-11 om 13:09.

  5. #25
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muizenissen Bekijk Berichten
    Link gefikst.
    Thanks 4 the effort Muis. Maar uhm: Nietus...
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]


  6. #26
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Thanks 4 the effort Muis. Maar uhm: Nietus...
    Ik ziet - hij had 'm 2x fout gedaan.

  7. #27
    JanA6's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2005
    Leeftijd
    61
    Posts
    177
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten

    Toen ik dit Topic begon hoopte ik eigenlijk op ook wat positieve leuke nieuws involving Audi. Maar tot nu toe is het niet echt om vrolijk van te worden. .
    Vandaag nog niet echt actueel, maar als buienradar gelijk krijgt is dit misschien nog wat:
    http://failfun.com/funny-pictures/audi-puddle-splash/

  8. Ad
  9. #28
    thomasdol's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Leeftijd
    41
    Posts
    26
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Sorry, best wel een digibeet Maar het ging idd over dezelfde auto en persoon die erin lag.

  10. #29
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JanA6 Bekijk Berichten
    Vandaag nog niet echt actueel, maar als buienradar gelijk krijgt is dit misschien nog wat:
    http://failfun.com/funny-pictures/audi-puddle-splash/
    Hahaha! Kijk. Dat is dus echt een goed werkende in one piece verkerende Audi. In een grappig stukje! En over dat weer maak ik me geen zorgen. Dat gaan we geheid krijgen
    Alleen even hopen, dat het stralend weer is op de meeting 16 oktober...
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  11. #30
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Ik kwam gisteren al zappend terecht in Ontsporing Verkocht, waarin de uitgebrande Audi werd behandeld. Ze weten wel waarover ze het hebben daar want er werd een plaatje van een RS6 Avant vertoond. In een latere update werd dit recht gezet, er hadden veel mensen gebeld om dit te melden. Heel AF kijkt blijkbaar?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #31
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Ik kwam gisteren al zappend terecht in Ontsporing Verkocht, waarin de uitgebrande Audi werd behandeld. Ze weten wel waarover ze het hebben daar want er werd een plaatje van een RS6 Avant vertoond. In een latere update werd dit recht gezet, er hadden veel mensen gebeld om dit te melden. Heel AF kijkt blijkbaar?
    Hehehe... Law abiding citizens, die AF-ers...
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  13. #32
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!


  14. #33
    Mark77's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    46
    Posts
    2.071
    Kudos
    83
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rios Bekijk Berichten
    Volgens mij heeft die het niet helemaal begrepen dat een auto beter te besturen valt achter het stuur en de pedalen. Maar toch punten voor creativiteit voor alternatief proberen tot stilstand te komen.

    Offtopic: Volgens mij is het net herfst. Waarom zien we nu al in verscheidende delen van Europa winterse taferelen ?
    A4 Avant 3.0TDI Quattro bewitched with Hartog magic
    A3 SB 1.8TFSI, ECU is still a virgin, untouched.
    BMW Z3 2.8 Roadster

  15. #34
    The Wale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    37
    Posts
    3.169
    Kudos
    25
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark77 Bekijk Berichten
    Offtopic: Volgens mij is het net herfst. Waarom zien we nu al in verscheidende delen van Europa winterse taferelen ?
    De lente was zo goed dat het eigenlijk een zomer was, de zomer was te slecht en werd een herfst, dus de herfst wordt winter?
    Audi A3 8P | 1.9 Tdi BLS | Hartog Tuned | Kw Street Comfort Coilover | MTM Bimoto

    VCDS 14.10.1 Sint-Truiden

  16. #35

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Wale Bekijk Berichten
    De lente was zo goed dat het eigenlijk een zomer was, de zomer was te slecht en werd een herfst, dus de herfst wordt winter?
    ........zomer????, ik heb voor Jan Lul die klok op zomertijd gezet,bleek.

  17. #36
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Brh Bekijk Berichten
    ........zomer????, ik heb voor Jan Lul die klok op zomertijd gezet,bleek.
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #37
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Koen Brh Bekijk Berichten
    ........zomer????, ik heb voor Jan Lul die klok op zomertijd gezet,bleek.
    Hahahaha! +1!
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  19. #38
    A-tje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2009
    Leeftijd
    55
    Posts
    510
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Politie achtervolging eindigt tegen lichtmast (Audi S4 Cabrio):

    http://regio15.nl/actueel/lijst-weer...egen-lichtmast

    Laatst gewijzigd door A-tje; 13-10-11 om 07:56.
    Audi A3 8Y Limousine S-Line, S-Tronic

  20. #39
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Unhappy Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A-tje Bekijk Berichten
    Politie achtervolging eindigt tegen lichtmast (Audi S4 Cabrio):

    http://regio15.nl/actueel/lijst-weer...egen-lichtmast

    Auw... Zonde.
    (Niet boeiend, maar dat is trouwens ongeveer 5 minuten van mij vandaan...)
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  21. #40

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Regen.. Audi S4... wel Quattro, en toch boem.. op een redelijk niet snelle rotonde.. van regio15.nl nog een foto van denk de bestuurdstert en toen moest ik wel ff lachen :d , maar zoooo zonde van die cabrio...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Pagina 2 van 81 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •