Pagina 31 van 81 EersteEerste ... 2127282930313233343541 ... LaatsteLaatste
Resultaten 601 tot 620 van de 1617

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #601

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rubinho96 Bekijk Berichten
    Dit riekt aan alle kanten. Waar is die overval dan geweest? Dat lees ik nergens. Als je slecht wilt denken kan het ook nog wel eens een gevalletje " oplichting verzekering" zijn. Las net dat ie hem al geclaimed had. Das wel erg snel.
    Dit is van de site van de politie:

    "Een zeer exclusieve Audi RS6 DTM is vannacht bij een tankstation op de IJburglaan gestolen na een gewapende overval. Later die nacht werd hij uitgebrand teruggevonden.

    Een filmploeg is woensdagavond rond 23.00 uur filmopnamen aan het maken bij het tankstation als daar een busje stopt. Twee gewapende personen dwingen de eigenaar van de Audi uit te stappen. Ze dreigen hierbij met een vuurwapen en ook wordt geschoten. Hierbij raakt niemand gewond. De dieven steken hun eigen bus in brand en gaan er vandoor met de Audi in de richting van de A10 en de Zeeburgertunnel. De Audi is uniek, het is de enige Audi RS6 DTM in Nederland."
    Ik vind het zelf ook een beetje een raar verhaal.. Vraag me af waar je de tijd nog vandaan haalt om je eigen bus in de brand te steken. Ik hoorde dat de dieven gestopt zijn met rijden omdat de benzine op zou zijn. Doordat ze geen sleutel hadden konden ze hem niet opnieuw aankrijgen als ze zouden tanken oid.

    http://www.at5.nl/artikelen/148476/e...p-pistoolschot
    Hier een filmpje te vinden van de 'eigenaar'.
    Laatst gewijzigd door gabellotti; 16-10-15 om 14:37.
    A5 Sportback 2.0 TFSi ProLine

  2. #602
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  3. #603
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten
    Zijn die AK-47's inbegrepen in de prijs?
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  4. #604
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Quattro2007 Bekijk Berichten
    Zijn die AK-47's inbegrepen in de prijs?
    Nope... Maar wel de oude schade
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #605

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TyCorZ Bekijk Berichten

    Update: loos alarm, we zijn verkeerd geïnformeerd, want dit is een andere grijze RS4. En het was zo’n mooi verhaal.. Doorlopen, mensen.
    Helaas!
    A5 Sportback 2.0 TFSi ProLine


  6. #606
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Zonde zeg. Een bekende van hier?!? http://www.autoblog.nl/nieuws/smoarc...719#post-81719
    Vanaf september 2017 – heden: - Seat Ateca Xcellence 1.4 TSI 150 pk (geen Audi maar prima auto!)
    Van juli 2013 t/m september 2017: - Audi A3 SB 1.4 TFSI 8V Ambition Pro Line –

  7. #607
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  8. Ad
  9. #608
    darkmen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    170
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    verkeerd
    Laatst gewijzigd door darkmen; 06-11-15 om 18:07. Reden: verkeerd geplaatst
    20"silver rotor--abt--s-line--h&r--rs gril--black logo--full inox l/r exhaust-- Powered by dvx

  10. #609
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkmen Bekijk Berichten
    verkeerd
    Hoe bedoel je?
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  11. #610
    darkmen's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2008
    Posts
    170
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je?
    Had iets verkeerd gepost. Moest een nieuw onderwerp zijn. Mijn excuses
    20"silver rotor--abt--s-line--h&r--rs gril--black logo--full inox l/r exhaust-- Powered by dvx

  12. #611
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    No problemo
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  13. #612

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quest Bekijk Berichten

    Zou 't waar zijn? Wist niet dat je achteraf gestraft kon worden voor te hard rijden door middel van filmpjes die je bezit..
    A5 Sportback 2.0 TFSi ProLine

  14. #613
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi RS6 DTM gejat bij gewapende overval in Amsterdam

    dat schijnt al vaak gebeurd te zijn, in elk geval in de UK. toen ik laatst in Schotland was met de S2 was men erg alert dat er geen filmpjes met snelheid gemaakt werden, en ook dat niemand gereden snelheden op een forum zou gaan zetten (niet dat we boven de max snelheid gereden hebben hoor, een S2 is daar niet voor bedoeld )

    dik 2 jaar zitten voor het in gevaar brengen van iemand? da's wel erg zwaar. zet je 4 kids zonder gordel op de achterbank dan is t alleen maar een boete.
    maar die 10 jaar rijbewijs kwijt is wel passend voor iemand die met die gang nog gaat filmen ook.


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  15. #614
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    http://www.rijnmond.nl/nieuws/17-11-...dam-schiebroek


    Bestuurder blijkt helaas nog aanspreekbaar, wat een totaal-idioot.


    total.jpg
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  16. #615

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    http://www.rijnmond.nl/nieuws/17-11-...dam-schiebroek


    Bestuurder blijkt helaas nog aanspreekbaar, wat een totaal-idioot.


    total.jpg
    Helaas? Wens je 'm dood dan? Ik ben er wel blij mee - confronteren en netjes straffen (en nee, dat zal niet 3 maanden rijontzegging zijn; dit is waarschijnlijk poging tot doodslag en daar staat in zo'n geval al vrij snel 5-10 jaar cel op).

    Er is niemand - echt niet - die z'n auto zo erg de puinpoeier in rijdt om een file te vermijden. Iets zegt me dat hier sprake is van een medische oorzaak, vlaag van verstandsverbijstering of zelfs paniek. Schrikreactie, onverwacht resultaat, gebrek aan voertuigcontrole. Paniek bij het verlaten van het fietspad, waarbij de RET busjes zijn geraakt.

    Niet te snel oordelen dus, zou wel lullig zijn als blijkt dat-ie een herseninfarct had, en hij wordt daarna nog eens de dood in gewenst.
    Laatst gewijzigd door Bastet; 17-11-15 om 11:30.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #616

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Helaas? Wens je 'm dood dan? Ik ben er wel blij mee - confronteren en netjes straffen (en nee, dat zal niet 3 maanden rijontzegging zijn; dit is waarschijnlijk poging tot doodslag en daar staat in zo'n geval al vrij snel 5-10 jaar cel op).

    Er is niemand - echt niet - die z'n auto zo erg de puinpoeier in rijdt om een file te vermijden. Iets zegt me dat hier sprake is van een medische oorzaak, vlaag van verstandsverbijstering of zelfs paniek. Schrikreactie, onverwacht resultaat, gebrek aan voertuigcontrole. Paniek bij het verlaten van het fietspad, waarbij de RET busjes zijn geraakt.

    Niet te snel oordelen dus, zou wel lullig zijn als blijkt dat-ie een herseninfarct had, en hij wordt daarna nog eens de dood in gewenst.
    Bij dit soort dingen krijg ik altijd het idee dat ze doorgeslagen zijn om bijvoorbeeld relatieproblemen ofzo.
    SEAT Leon 1.0 TSI Style Connect 115 pk | Alorblue, Full LED, PDC, 8" Media/navisystem with Full Link, Middenarmsteun, DAB+ and Black Pack

  18. #617
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Ik wens niemand de dood in. Dat meen ik. Er is meer tussen aanspreekbaar en overleden. Niet te snel oordelen

    schrik/paniek/voertuigcontrole etc ik geloof het allemaal best. Nadat hij twee fietsers van de weg reed, 100-en meters na elkaar. Als er een probleem was geweest (stel), had hij hier het talud af veilig het gras ingereden.

    Dit fietspad ligt naast een grote middelbare school, is de doorgaande route naar een tweede grote middelbare school. Ligt naast een zorghuis, is de verbindingsroute tussen centrum en de wijken Schiebroek en Hillegersberg. Deze persoon wilde m.i. rechtsaf en vond zijn eigen belang hèèl veel groter dan dat van de mensen om hem heen. Daar kan ik (inderdaad) niet zo heel goed tegen.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  19. #618

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Ik wens niemand de dood in. Dat meen ik. Er is meer tussen aanspreekbaar en overleden. Niet te snel oordelen

    schrik/paniek/voertuigcontrole etc ik geloof het allemaal best. Nadat hij twee fietsers van de weg reed, 100-en meters na elkaar. Als er een probleem was geweest (stel), had hij hier het talud af veilig het gras ingereden.

    Dit fietspad ligt naast een grote middelbare school, is de doorgaande route naar een tweede grote middelbare school. Ligt naast een zorghuis, is de verbindingsroute tussen centrum en de wijken Schiebroek en Hillegersberg. Deze persoon wilde m.i. rechtsaf en vond zijn eigen belang hèèl veel groter dan dat van de mensen om hem heen. Daar kan ik (inderdaad) niet zo heel goed tegen.
    Tussen aanspreekbaar en overleden ligt eigenlijk alleen coma of kasplantje. Wil je dat liever dan?

    Je laatste alinea is te snel beoordeeld vind ik. Een paar honderd meter is zo afgelegd (en is het echt 400 meter? Of is het 'maar' 150 meter?). Als het een volledig infarct, bewusteloosheid of wat dan ook was zou ik inderdaad geloven dat-ie afzakt en de sloot in rijdt, maar een paniekreactie is toch om de auto "recht" te houden. Toevallig gisteren nog de 'allerslechtste chauffeur van nederland' gezien? Het is verbazingwekkend, maar voor velen is de paniekreactie toch echt 'gas!'.

    Vooral met automaten is dat eng - de linkervoet ligt op 't pedaal, je raakt in paniek waardoor je voet verstijft. Het gas wordt harder ingetrapt, de snelheid neemt toe. De paniek ook - de enige keuze die je dan hebt is de auto recht houden (reflex; je gaat niet uit reflex een boom of sloot opzoeken; dit is ook de reden waarom de passagier vaker tegen de boom eindigt dan de bestuurder!). Het begint als een asociale inhaalmanoeuvre, die gaat fout. Bestuurder schrikt, denkt niet meer logisch na, en flipt 'm compleet.

    Ik praat het niet goed, maar ik weiger te geloven dat er mensen zijn die dit bewust, expres en zonder reden aanrichten.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  20. #619

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    Ik sluit me bij @Bastet aan dat dit meer doet neigt naar onwel/paniek/techisch defect..
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  21. #620
    Superavenger69's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.321
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Prima audi, zak hooi achter het stuur :(

    @Bastet.
    Ik ga absoluut een heel eind mee met jouw verhaal, maar deze bestuurder heeft wel heel bewust ervoor gekozen om met een auto op het fietspad te gaan rijden in deze ogenschijnlijk drukke omgeving op een zeer druk tijdstip. Dus wat de oorzaak ook is van deze enorme ravage. Indirect is deze bestuurder er wel degelijk verantwoordelijk voor.
    Dood wensen we zéker niemand, maar de ellende in Nederland is dat ze een "slap on the wrist" krijgen en een paar maanden rij ontzegging en dan is alles weer vergeven en vergeten. De mensen die zijn aangereden daarentegen, zijn mogelijk voor het leven getekend.
    Q3, 45 TFSI Quattro S Line, Turbo blauw
    A4 B8 avant, 2.0 TFSI S-tronic Quattro.. A4 B7 avant, 3.0 tdi S Line Quattro.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •