Pagina 4 van 81 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 1614

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #61
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Nee, was meer toevallige schade in een serie branden door molotov-cocktails.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  2. #62
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Nee, was meer toevallige schade in een serie branden door molotov-cocktails.
    Aha. Duidelijk. Gewoon zomaar een achterlijke idioot zonder enig respect voor andermans dure spulletjes dus.

    Hopelijk blijven wij hier allemaal verder verstoken van dit soort drama, Tom.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  3. #63
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.843
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Het is mij tot een paar straten genaderd, dus ik hoop hetzelfde. Kan mijn auto helaas niet binnen parkeren.

    http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/7c2afaa4.wmv
    De door de Daewoo geraakte auto is een A4, zo te zien?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #64
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Het is mij tot een paar straten genaderd, dus ik hoop hetzelfde. Kan mijn auto helaas niet binnen parkeren.

    http://mediaplayer.rtvutrecht.nl/stream/7c2afaa4.wmv
    De door de Daewoo geraakte auto is een A4, zo te zien?
    Wil je niet iets aanpraten... Maar ik zou toch behoorlijk de zenuwen krijgen. Sterkte daar.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  5. #65
    PatrickR
    Guest

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Via uitzending gemist ben ik Opsporing Verzocht aan het terugkijken,
    een inbraak in bussum waar 2 audis bij betrokken zijn, oa. een gestolen S6 met kenteken 72-DV-XZ
    http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z...m_inbraak.aspx


  6. #66
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatrickR Bekijk Berichten
    Via uitzending gemist ben ik Opsporing Verzocht aan het terugkijken,
    een inbraak in bussum waar 2 audis bij betrokken zijn, oa. een gestolen S6 met kenteken 72-DV-XZ
    http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z...m_inbraak.aspx
    Het zal je mooie S6 maar zijn...
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  7. #67
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!


  8. Ad
  9. #68
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Quattro2007 Bekijk Berichten
    Hij heeft toch een bril
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  10. #69

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PatrickR Bekijk Berichten
    Via uitzending gemist ben ik Opsporing Verzocht aan het terugkijken,
    een inbraak in bussum waar 2 audis bij betrokken zijn, oa. een gestolen S6 met kenteken 72-DV-XZ
    http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z...m_inbraak.aspx
    Staat wel een verkeerd plaatje bij (C6, gezien het kenteken moet dat toch echt een C5 zijn)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #70
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4Quattro2007 Bekijk Berichten
    Zo te zien moet hij alleen maar even plassen.

    Zie ik hier het achterlicht van een C5 limo?

    http://www.rtvnh.nl/nieuws/74501/Man...nd+aan+de+Hoef

    Of heb ik het mis?

  12. #71
    RubenUrS4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.224
    Kudos
    30
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Dat is een A3, wat een klapper zeg! echt niks van over!
    Huidig:
    Ex:
    Audi 100 S4 (UrS4) 2.2 20V Turbo quattro 265pk 1993 - Audi Coupe 2.6e AUT 150pk 1995 - Audi 80 2.0E 90pk 1995 - Audi Cabriolet 2.3E 136pk 1993

  13. #72
    RabbitA3's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Posts
    75
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Gelukkig zijn de daders gepakt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  14. #73
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Audi80 Bekijk Berichten
    Dat is een A3, wat een klapper zeg! echt niks van over!
    Ga niet eens meer domme dingen zeggen als: "Blij voor die bestuurder dat het een Audi was. In een Franse auto, zue hij dood zijn geweest..." Deze gozer heeft gewoon echt dom geluk gehad... Damn. Wat ziet die A3 eruit...
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  15. #74
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Aanvulling op een bericht van RabbitA3.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  16. #75

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TF_Bundy Bekijk Berichten
    Ga niet eens meer domme dingen zeggen als: "Blij voor die bestuurder dat het een Audi was. In een Franse auto, zue hij dood zijn geweest..." Deze gozer heeft gewoon echt dom geluk gehad... Damn. Wat ziet die A3 eruit...
    Phoe die is flink gestuiterd die A3, hoi boom; Maar echt als je dat zo leest vallen de verwondingen mij nog alleszins mee, gelukkig maar voor hem dan, deed me trouwens denken aan die RS6 die ooit om een boom gevouwen was, dwars doordemidden..

  17. #76
    Rios's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Posts
    1.341
    Kudos
    8
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Dit dan;

    http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar...s-op-n242.aspx

    En dan bedoel ik de reactie's op het artikel.

  18. #77
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.303
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rios Bekijk Berichten
    Dit dan;

    http://www.dichtbij.nl/groot-alkmaar...s-op-n242.aspx

    En dan bedoel ik de reactie's op het artikel.
    Ik vind die laatste reactie wel erg goed

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fre
    Als er al reacties zijn van: Er zit een kern van waarheid in... vaker een andere mentaliteit... neigen alle aso's ...audi's zijn meestal leaseauto's....... Wat leert me dat over deze aanrijding op de N242?



    Juist helemaal niets dus. Gewoon een hoop bla bla over en wat men noemt een algemene grote deler.

    Er waren vier auto's betrokken bij deze aanrijding. Wat zegt dat over de andere drie? Laten dat nu toevallig Opels zijn waarvan eentje een een taxi. Dus alle taxies zijn Opels en drie op vier auto's die bij een ongeval zijn betrokken is een Opel. Ja ja zo kan ik er nog wel wat meer bedenken. De verhalen zullen heus wel kloppen als je een wetenschappelijk onderzoek op na houdt maar wat dat met deze aanrijding te maken heeft is mij een raadsel
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  19. #78
    RubenUrS4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.224
    Kudos
    30
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Keek net even op kilroy (lokale nieuwsite) zag daar deze foto van een 2,5 maand oude Q7 ambulance, een van de weinige in nederland of niet? zelf nog nooit gezien.
    Huidig:
    Ex:
    Audi 100 S4 (UrS4) 2.2 20V Turbo quattro 265pk 1993 - Audi Coupe 2.6e AUT 150pk 1995 - Audi 80 2.0E 90pk 1995 - Audi Cabriolet 2.3E 136pk 1993

  20. #79
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ruben Audi80 Bekijk Berichten
    Keek net even op kilroy (lokale nieuwsite) zag daar deze foto van een 2,5 maand oude Q7 ambulance, een van de weinige in nederland of niet? zelf nog nooit gezien.
    WTF? Doen ze goed daar..!
    Laatst gewijzigd door TF_Bundy; 12-03-12 om 08:44.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  21. #80
    rolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2004
    Leeftijd
    59
    Posts
    5.672
    Kudos
    110
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    A2 1.4 ColourStorm Open Sky, Toyota RAV4 Hybride, Nissan Leaf Acenta 2014.

    https://www.visitnorway.nl/

Pagina 4 van 81 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •