Pagina 59 van 81 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.161 tot 1.180 van de 1614

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #1161
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.902
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Dit vindt ik een hele goeie van je Maarten.....
    Even los van het feit wie wel of geen voorrang moet hebben

    Wij als automobilist worden vaak ergens op aangekeken terwijl het niet onze schuld hoeft te zijn

    Nu is het een paar dagen prachtig weer
    Alle hormonen rijzen de pannen uit
    Ook die van de motorrijders
    Als ik zie hoeveel motorrijders hier het gas lostrekken .....
    Maar ook fietsers die klakkeloos over steken....
    En vergeet de voetgangers ook niet

    Ook kan het een combi zijn ....
    Mooi weer muziekje ....laag hangende zon....
    Ik noem maar wat....

    Maar wat wel een feit is .....
    Dat het onnodig is dat zoiets gebeurd....


    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  2. #1162
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Wel erg veel ongelukken met motoren aan het begin van het motorseizoen elk jaar. Oorzaken zijn vaak onwennigheid met de motor zelf (veel eenzijdige ongelukken) en zowel autorijders die nog niet ingesteld zijn op motoren als motorrijders die nog niet in de defensieve gedragsmodus zitten. Beetje lastig om puur uit de verkeerssituatie af te leiden wat er gebeurd is, het kan ook een oorzaak hebben als laagstaande zon of slecht gesnoeid groen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #1163
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.304
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Op basis van welke info heb je dat kunnen bepalen? Als ik op streetview kijk van googlemaps is het een zeer onoverzichtelijk kruispunt met bomen op de hoek vanaf waar de motor kwam. Tevens kom je vanuit de motor gereden uit een bocht voordat je bij het kruispunt komt. Buiten het feit dat de motor voorrang moet krijgen van de auto, kan het ook maar zo zijn dat de motor te hard gereden heeft waardoor de auto hem niet op tijd heeft zien aan komen. Foto hieronder is vanuit de rijrichting van de motor gezien en de auto kwam van links....

    Zoals je kon zien had ik de bron erbij vermeld (staat achter de tekst) maar in deze tekst staat het volgende te lezen:

    Het ongeval ontstond toen de automobilist vanuit de Emelaarseweg de Jan van Arkelweg wilde oprijden en daarbij de motorrijdster uit de richting Achterveld over het hoofd zag. De motorrijdster en haar passagier raakten door de aanrijding gewond en zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis vervoerd.
    BRON
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  4. #1164
    wazzup01's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    51
    Posts
    3.304
    Kudos
    26
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1980 Bekijk Berichten
    Dit vindt ik een hele goeie van je Maarten.....
    Even los van het feit wie wel of geen voorrang moet hebben

    Wij als automobilist worden vaak ergens op aangekeken terwijl het niet onze schuld hoeft te zijn

    Nu is het een paar dagen prachtig weer
    Alle hormonen rijzen de pannen uit
    Ook die van de motorrijders
    Als ik zie hoeveel motorrijders hier het gas lostrekken .....
    Maar ook fietsers die klakkeloos over steken....
    En vergeet de voetgangers ook niet

    Ook kan het een combi zijn ....
    Mooi weer muziekje ....laag hangende zon....
    Ik noem maar wat....

    Maar wat wel een feit is .....
    Dat het onnodig is dat zoiets gebeurd....


    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Ik ben het hier volledig mee eens, elke motorrijder zou zich ervan bewust moeten zijn dat de kreukelzone slechts de dikte van je pak is. Ook ik stoor me aan de testosteron bommetjes die met hun buikschuiver perse als eerste het einde van dat bewuste slingerweggetje wil bereiken. Zich als een complete randdebiel slechts gekleed in een korte broek geflaneerd met een liefst mouwloos hemd in de 15000rpm doorschakelend over de west-friese omringdijk denderd. Het toppunt wat ik afgelopen weekend zag rijden bij Egmond aan zee was een kawa ZZR met achterop een dame slechts gehuld in bikini maar met helm, en meneer met zwembroek en flipflops die met ± 100km/u (en dit schat ik als minimale snelheid want ik reed 70) voorbij kwam vliegen. Sorry maar ook daarvan denk ik maar 1 ding rijdend orgaan transport, als je valt met die snelheid.... een rasp is dan nog mild.

    Ikzelf heb het ook ervaren twee keer een automobilist die mij gewoon te laat zag, omdat mij altijd is aangeleerd om eerst de ogen te zien alvorens te handelen was de snelheid eruit en niets aan de hand maar ik heb twee keer in de ogen van een automobilist gekeken die mij aankeken met een blik van waar kom jij vandaan.. (1x trouwens ook een sorry gehoord van de open cabrio rijdster (cliché het was een vrouw in een vw cabrio (geen golf maar die andere)))

    Verder ben ik best tevreden over de gemiddelde bestuurder, ik ga nu ook regelmatig met de motor naar het werk (moet iedere keer langs de leegwaterbrug in Alkmaar) en ik moet zeggen over het algemeen kan je redelijk met aangepaste snelheid tussen de file doorrijden. Daarnaast gebeurd het zeer vaak dat men je aan ziet komen en gewoon ruimte maakt door iets naar links te sturen, deze automobilisten worden dan ook steevast getrakteerd op een grote duim want dat vind ik sympathiek dat men zo oplet en de ander ook ruimte gunt.
    Laatst gewijzigd door wazzup01; 24-04-19 om 21:45.
    Waar een wil is, is een weg.
    Maar waar een weg is, hoef ik niet te willen.

  5. #1165

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wazzup01 Bekijk Berichten
    Zoals je kon zien had ik de bron erbij vermeld (staat achter de tekst) maar in deze tekst staat het volgende te lezen:

    BRON
    Die "bron" is geen bron voor "schuldvraag". Een veel te hard rijdende motor zie je ook over het hoofd - is het dan jouw schuld, of die van de motorrijder? Misschien reed de motorrijder wel veel te ver op de linkerkant van de weg, zodat de automobilist net die 3 meter minder ruimte had om te remmen, waarbij de motorrijder nóg meer in de dode hoek zat.

    Jouw bron zegt nul komma nul over oorzaak, het is alleen een beschrijving van wat gebeurde. Het zou wat zijn als de automobilist de motorrijder NIET over 't hoofd zag en er alsnog tegenaan reed...

    Helaas is mijn ergernis jegens de gemiddelde motorrijder inmiddels alweer de pan uit aan het rijzen, ondanks dat het seizoen nog maar een week of 2 open is. Hulde voor de rustige motorrijder die tussen de file door kruipt met 5km/u verschil, en duimpjes omhoog doet als ik met de auto zo ver mogelijk op de buitenstreep rij zodat-ie er veilig door kan. Maar daar staan helaas zo veel asociale honden tegenover dat ik het spuug- en spuugzat ben.

    Ik ben afgelopen weekend 2x naar de Veluwezoom geweest, en beide keren getrakteerd op hondsbrutale motorrijders. In een natuurgebied, met veel fietsers, wandelaars en smalle weggetjes constant het gas open trekken (in z'n vrij, dus echt puur en alleen voor 't kabaal), inhalen, hard rijden.. stoet van 10+ motoren (harley's)... En maar zeuren dat APK niet nodig is.. ze zouden beperkingen moeten opleggen aan hoeveel geluid zo'n ding mag maken, en eisen dat die hufters zichtbare achterverlichting monteren, en hun koplamp niet op standje groot licht de lucht in laten schijnen..

    He-le-maal klaar met dat tweewielige klootjesvolk. 9 van de 10 keer is 't miepen dat ze zo kwetsbaar zijn en dat we als automobilist moeten opletten. Trek je gaskraan eens dicht en je motorpak aan, houd je aan de geluids- en lichtnormen, en houd je aan de regels. Dan komt 't goed. En anders... sorry voor je nabestaanden, maar karma is een bitch.

    De nette bestuurders daargelaten, die zijn er ook. Jammer dat het er zo weinig zijn.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option


  6. #1166
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  7. #1167
    robasto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    5.080
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Iemand die het topic "hoe hard kan jouw Audi" niet helemaal begrepen had?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    The desire to know is natural to all good people.

  8. Ad
  9. #1168
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Je hoeft je in elk geval niet af te vragen of het een total loss wordt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #1169
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Ik vraag me dan af hoe de boom er aan toe is.
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  11. #1170
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.902
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Weet niet hoe het gebeurt is


    Maar mijn eerste gedachten is
    Wat een idioot!
    En ook nog in een woonwijk
    Denk dat hij niet te veel meer naar schans springen moet kijken
    Want met die gedachten hebben ze geen drempels uit gevonden

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  12. #1171
    Jason1970's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    192
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    1 ding.... hij heeft gereden als een malloot en ik ken de locatie (heb daar achter gewoond) ... daar lopen, fietsen en spelen veel kinderen.... had heel anders kunnen aflopen.




    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  13. #1172
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Knak !


    Audi Q7 breekt in twee stukken, bestuurder
    vlucht

    https://www.ad.nl/auto/audi-q7-breek...ucht~ad03bd70/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  14. #1173
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Sowhee
    Valt me nog mee dat de bestuurder ook niet 2 kanten op is gevlucht.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  15. #1174

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Lijkt mij op een slecht aan elkaar gelaste wagen, de snede op 't dak is kaarsrecht en op de zijkant lijkt het ook alsof er nog een stukkie gelast moest worden..
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  16. #1175
    RBo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2011
    Leeftijd
    46
    Posts
    1.299
    Kudos
    5
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Oei, dat is hard gegaan. Binnenkort een nieuwe filmpje van Arthur Tussik op youtube waarin hij een Q7 gaat fixen.
    Audi S5 Sportback 3.0 TFSI 2018 Navarra Blue
    Audi A1 Sportback Advanced 30 TFSI 01-2023 Mythoszwart Metallic
    (Sold) Audi A5 Sportback Competition plus 1.8 TFSI 06 - 2016 Daytonagrey

  17. #1176
    Jason1970's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    192
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Lijkt mij op een slecht aan elkaar gelaste wagen, de snede op 't dak is kaarsrecht en op de zijkant lijkt het ook alsof er nog een stukkie gelast moest worden..
    Alle schade auto’s en wagens die total loss zijn worden vaak geëxporteerd naar dit soort landen... dus dat deze aan elkaar gelijmd is zou zomaar kunnen.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  18. #1177

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Alles is mogelijk in Rusland...

    Die bestuurder mag sowieso van geluk spreken dat hij zo'n crash overleefd heeft en achteraf nog kon lopen.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  19. #1178
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Ik heb heel wat Q7s gezien. Volgens mij zit er geen plaatnaad in het dak.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  20. #1179
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  21. #1180
    Jason1970's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2018
    Leeftijd
    53
    Posts
    192
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Whale Bekijk Berichten
    Zonde ..... Die zien we over een paar maanden wel terug in Rusland.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •