Pagina 6 van 81 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 1614

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #101
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Omdat er zoveel zijn! Valt dus niet op...
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  2. #102
    OzzyB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    251
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Overval vanmorgen met Audi's 10-RNR-?? Iemand van hier?

    Vanmorgen weer een overval met 2 Audi's, kennen we ze? (de auto's dus)
    S4 B7 rolling with pride! (S6 2000 SOLD)

    't is tenslotte crisis :-)

  3. #103
    masters's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    42
    Posts
    371
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard overval geldtransport bedrijf nieuwegein, daders gevlucht met snelle audi's

    http://www.nu.nl/binnenland/2785244/...ieuwegein.html#

    probeer je lekker te slapen, word je wakker gehouden door een paar heli's die elke keer over komen vliegen en veel sirenes. Zullen wel weer gejate rsjes zijn helaas.
    Audi A3 1.2 TFSI Pro line S

  4. #104

    Standaard Re: Overval vanmorgen met Audi's 10-RNR-?? Iemand van hier?

    Pfff.. hier zal ongetwijfeld één van de gestolen RS6-en van de laatste tijd bij zitten. Bah! Trouwens, die kentekens op die auto's zullen waarschijnlijk toch niet kloppen.

  5. #105
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Overval vanmorgen met Audi's 10-RNR-?? Iemand van hier?

    Twee losse topics over dit onderwerp hierbij gevoegd.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #106
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    888
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dit doen ze dus met gestolen Audi's

    Ik zat eens even te kijken naar het kenteken van die A4 in het filmpje van Jurgh, maar die 95-RB-PT staat niet als gestolen geregistreerd. Apart, of zou dat zijn omdat ze hem weer "teruggevonden" hebben
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  7. #107
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Dit doen ze dus met gestolen Audi's

    Vreemd idd, maar als je soms hoort hoe alle instanties langs elkaar heen werken... Het zou mij geeneens verbazen als de A4 nooit als gestolen opgegeven is. Of wellicht dat de A4 pas net twee daen van te voren gestolen is. Waar kun je controleren of je auto gestolen is? Ik weet van iig van RDW.
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  8. Ad
  9. #108
    VroemTFSI's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Posts
    888
    Kudos
    35
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Dit doen ze dus met gestolen Audi's

    Klopt, bij RDW: voertuiggevens online raadplegen. En dan het tabje "historie".
    Het zou me niks verbazen als gestolen auto's, en in het bijzonder Audi's, nu ineens meer aandacht krijgen van onze hermandad. Ze moeten toch ééns wakker worden en een link leggen tussen overvallen en gestolen auto's???
    [COLOR="#006400"]A4 Avant FL 1.8 TFSI Sport Ed. Black, Bj. 2014, PQ1, [/COLOR] Ben vreemdgegaan...VW Polo Blue GT 1.4 ACT, Candy White, 5-drs, 17" Montani antraciet, xenon, stoelverw, navi, PDC

  10. #109
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Vind het frappant, dat bij nu.nl wordt gemeldt dat het 2 Audi's zijn en refereren aan de Brink Transport overval van een tijd geleden en daar expliciet vermeldt, dat het toen ook om 2 'auto's' ging ipv ook 2 Audi's. Het zou toch volgens mij een nieuwswaardig feit zijn, dat het toen ook 2 snelle exemplaren van hetzelfde merk waren. Niet zo zeer om dat het ons geliefde merk betreft, maar omdat er een patroon te zien is. Ooh well... Zal wel aan mij liggen.

    Overigens over gestolen auto's. Wat las ik nou onlangs? Maar naar 5% van alle gestolen auto's wordt actief gezocht door de politie?? Omdat door rompslomp bij de politie het soms pas meerdere weken na de aangifte duurt, voordat het in de centrale database van de politie staat!? Echt schandalig. Voor al die BPM, BTW, accijnzen en wegenbelasting zou er een speciale doeltreffende taskforce Grand Theft Auto moeten zijn inclusief een minute by minute actuele stolen vehicle database!!
    Laatst gewijzigd door TF_Bundy; 12-04-12 om 11:27.
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  11. #110

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Ik ving vanmorgen een flard op van het nieuwsbericht over de overval met vluchtauto's.
    Toen dacht ik nog; Dat zullen wel weer snelle Audi's geweest zijn.
    Hoor ik later het hele bericht; is het ook nog zo ...


    Ik mag wel oppassen met mn S6, straks wordt ik ook nog als potentieele bankrover gezien ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  12. #111
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Inderdaad wederom een overval met Audi's Overval_met_explosieve_op_geldtransport-bedrijf_Nieuwegein

    n.b. Op 10-RNR.... en een vervolgnummer zie ik geen Audi verschijnen bij een kentekencheck
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  13. #112
    micdee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Ook de opmerkingen op TV zijn zo lekker gedetailleerd:
    "...............Ze zijn gevlucht in twee "snelle audi's" richting het zuiden. Type en kleur is nog onbekend, politie vraagt iedereen die de auto's heeft zien rijden zich te melden....."

    Man dan kan ik blijven bellen met de politie........... Ja ik zie weer twee snelle audi's.

    @ golfer. ik had al begrepen dat men hiervan niet zeker was en dat het zeer waarschijnlijk ook om gestolen kentekenplaten ging.

    Ik hoop niet dat het mijn auto is, die hiervoor gebruikt is.
    Gestolen en weer teruggevonden maar niet terug genomen: RS6, plus uitgevoerd en zonder begrenzing: ....

  14. #113
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door micdee Bekijk Berichten
    @ golfer. ik had al begrepen dat men hiervan niet zeker was en dat het zeer waarschijnlijk ook om gestolen kentekenplaten ging.
    Dat begreep ik

    Niet echt zinvol om gestolen platen te gebruiken. Bij ieder natrekken komt dat aan het licht. Kun je net zo goed de originele laten zitten. Namaken van andere in het verkeer geziene platen was dus gelukkig niet mogelijk voor ze.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  15. #114
    micdee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VroemTFSI Bekijk Berichten
    ...........
    Het zou me niks verbazen als gestolen auto's, en in het bijzonder Audi's, nu ineens meer aandacht krijgen van onze hermandad. Ze moeten toch ééns wakker worden en een link leggen tussen overvallen en gestolen auto's???
    Ik weet niet of het een "verkooppraatje" was van de expert wie bij mij langs is geweest, maar volgens hem bestaat er dus daadwerkelijk een landelijk taskforce bij de politie/recherche welke zich speciaal op diefstal van de "snelle audi's". Ik denk eerder dat ze gericht zijn op dit soort snelle auto's van welk merk dan ook...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Golfer Bekijk Berichten
    ............
    Niet echt zinvol om gestolen platen te gebruiken. Bij ieder natrekken komt dat aan het licht. Kun je net zo goed de originele laten zitten. Namaken van andere in het verkeer geziene platen was dus gelukkig niet mogelijk voor ze.
    Ik denk dat het crimi volk ervan uitgaat dat elke vorm van verwarring mee kan helpen in het ontkomen.
    eerst gestolen platen gebruiken, van een ander type auto, merk misschien zelfs en later drop je ze en ga je verder met platen welke bij dat type auto past.
    Laatst gewijzigd door tom; 12-04-12 om 17:59.
    Gestolen en weer teruggevonden maar niet terug genomen: RS6, plus uitgevoerd en zonder begrenzing: ....

  16. #115

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2009
    Leeftijd
    57
    Posts
    48
    Kudos
    0

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Audi Voorsprong door techniek

  17. #116
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Of gewoon makkelijk te jatten?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #117
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Of voorsprong als je net een kraak hebt gezet?!
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

  19. #118
    johnny boy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    61
    Posts
    6.599
    Kudos
    152
    Auto
    Audi A5 Coupé
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Panoman Bekijk Berichten
    Of voorsprong als je net een kraak hebt gezet?!
    vorsprung durch technik (of is dat een inkoppertje)
    shit was al gezegt

    Audi A/S5 Coupé 8T (looks like a bijmekaar geraapt zooitje) Daytona grijs
    Audi A/S5 Cabrio 8F (looks like a bijmekaar geraapt zooitje 2) Bruin

    VCDS 23.11.0 Ross-Tech &V2 pro regio Meppel no-fear(at)live (punt)nl

  20. #119

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Radio 1, was om 18.20 in de uitzending, waarom Audi goede vluchtauto's zijn.

    http://www.radio1.nl/items/51634-nog...vervallers-g4s

    En dan aan de onderzijde klikken op ''waarom Audi goede vluchtauto's zijn''

    Peet
    S5/F5 Sportback MY2018 Myhtos Zwart -> Retrofits Topic S5/F5
    ex A5/8T Sportback 1.8 TFSi H6 ProLine S, 6-2013 ->
    Retrofits Topic A5/8T
    ex A4/8K-B8 Sedan1.8 TFSi H6 ProLine 9-2009-> Retrofits Topic A4-B8/8K
    ex A4-B7 2005, A4-B6 2001, A4-B5 1996, 80-B3 1988 VCDS regio zld

  21. #120
    Panoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    54
    Posts
    2.830
    Kudos
    118
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peeet
    Radio 1, was om 18.20 in de uitzending, waarom Audi goede vluchtauto's zijn.

    http://www.radio1.nl/items/51634-nog...vervallers-g4s

    En dan aan de onderzijde klikken op ''waarom Audi goede vluchtauto's zijn''

    Peet
    Tsja Carlo brengt het leuk, maar voor ons liefhebbers is het mooi *** . Natuurlijk vallen we voor het understatement, de stijl en de performance, maar als dat tot gevolg heeft dat je met een "bepaalde beroepsgroep" wordt geassocieerd en/of dat je geliefde auto bruut wordt geklauwd wordt het hard minder.
    A6 Allroad 3.0TDI 2009 (privé), A3 Ambition SB 2.0TDI S-Tronic 2010 (zakelijk), A3 Ambition Individual Cabrio 2.0TFSI S-Tronic 2009 (fun!)

Pagina 6 van 81 EersteEerste ... 23456789101656 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •