Pagina 60 van 81 EersteEerste ... 105056575859606162636470 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.181 tot 1.200 van de 1614

Onderwerp: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

  1. #1181
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Pliessie-audi's in het nieuws als ze nog wél rijden:

    https://www.ad.nl/rotterdam/politie-...audi~a69d842b/

    pliessie-audi 2.jpg
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  2. #1182
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    https://www.autobahn.eu/13415/audi-t...-hoger-niveau/

    Pfff Laten we hopen dat dit Fake News is, of een prototype dat nog afgemaakt moet worden.
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  3. #1183
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    waarom verbaast mij dit niet......


    duo quattro's: '83 80quattro, '95 coupé S2 Abt C5

  4. #1184
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Soms schaam je je toch kapot dat je in een auto met ringen rijdt...

    https://www.dumpert.nl/mediabase/770...dirijders.html
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  5. #1185

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Whale Bekijk Berichten
    Soms schaam je je toch kapot dat je in een auto met ringen rijdt...

    https://www.dumpert.nl/mediabase/770...dirijders.html
    Die begeleider lijkt op de Audi te slaan terwijl hij langsrijdt, dat is dan ook weer niet zo netjes. Neemt niet weg dat het een zebrapad was..


  6. #1186
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Die begeleider lijkt op de Audi te slaan terwijl hij langsrijdt, dat is dan ook weer niet zo netjes. Neemt niet weg dat het een zebrapad was..
    Niet zo netjes? Ze worden bijna van de sokken gereden.... Die audirijder zou daarna gewoon een goeie tik met die blindegeleidestok moeten krijgen
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  7. #1187

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaartenS1981 Bekijk Berichten
    Niet zo netjes? Ze worden bijna van de sokken gereden.... Die audirijder zou daarna gewoon een goeie tik met die blindegeleidestok moeten krijgen
    Ziet er niet naar uit dat die man dat expres deed gezien de slakkengang. Als iemand op mijn auto zou slaan of er tegen zou schoppen zou ik daar ook niet blij van worden. Laten we alsjeblieft van elkaars spullen afblijven. Nogmaals, neemt niet weg dat het gewoon een zebrapad was dus die bestuurder fout zat.

  8. Ad
  9. #1188
    MaartenS1981's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Posts
    6.534
    Kudos
    151
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raz0r Bekijk Berichten
    Ziet er niet naar uit dat die man dat expres deed gezien de slakkengang. Als iemand op mijn auto zou slaan of er tegen zou schoppen zou ik daar ook niet blij van worden. Laten we alsjeblieft van elkaars spullen afblijven. Nogmaals, neemt niet weg dat het gewoon een zebrapad was dus die bestuurder fout zat.
    Inderdaad. De volgende keer gewoon je schouders ophalen en de bestuurder maar door laten rijden. Dat zal hem leren... Als je je meer zorgen maakt over het feit dat de beste man een actie deed omdat ze bijna aangereden werden, dan dat de bestuurder geen voorrang verleende, vind ik toch wel zorgelijk. En juist omdat het met een “slakkengang” ging en de voetgangers al op het zebrapad liepen. Als de bestuurder gestopt was om voorrang te verlenen, was het voorval in het filmpje niet gebeurd.
    Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

  10. #1189
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.902
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Is het niet gebruikelijk dat een persoon met een blinde geleide stok zijn stok vooruit steekt
    Om aan te geven dat hij of zij over wil stekken
    Er ligt mij iets van bij dat in de wereld van de blinde en slechtziende dat een algemeen wereldwijd iets is

    Hier in NL is dat in elk geval gebruikelijk
    Dus dat die A5 geraakt wordt door een blinde geleide stok
    Snap ik wel....
    Dat die bestuurder dan op het laatste moment er nog langs moet/wil snap ik niet ...

    Ach
    Overal zijn er wel klootzakken
    En of je nou 4 ringen rijdt en of een ster op de kap hebt
    Maakt weinig uit

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  11. #1190
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Deze gepantserde auto is sneller dan een kogel

    https://www.ad.nl/auto/deze-gepantse...ogel~acba9f81/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  12. #1191

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Hele foute titel maar wel speciaal om te zien dat een "kogelvrije" auto niet noodzakelijk een limo van 5-6 ton hoeft te zijn.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  13. #1192

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  14. #1193
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
    Hele foute titel maar wel speciaal om te zien dat een "kogelvrije" auto niet noodzakelijk een limo van 5-6 ton hoeft te zijn.

    Toch niet zo heel fout hoor


    “In het jaar 1703 werden hier te lande 200 Coehoornmortieren met een kaliber van 13 cm voor granaten van 16 pond ijzer aangeschaft. De maximale dracht bedroeg 600 meter, de vluchttijd was 11,5 seconde, de buskruitlading bevatte 0,075 kg kruit en de springlading 8 lood (0,11735 kg).”

    52 meter per seconde is 188 kilometer per uur. Ongeveer dan hè.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  15. #1194

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    166
    Kudos
    9
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Toch niet zo heel fout hoor


    “In het jaar 1703 werden hier te lande 200 Coehoornmortieren met een kaliber van 13 cm voor granaten van 16 pond ijzer aangeschaft. De maximale dracht bedroeg 600 meter, de vluchttijd was 11,5 seconde, de buskruitlading bevatte 0,075 kg kruit en de springlading 8 lood (0,11735 kg).”

    52 meter per seconde is 188 kilometer per uur. Ongeveer dan hè.
    Mooi stukje geschiedenis Al vrees ik dat de hedendaagse crimineel iets anders gebruikt dan een Coehoornmortier. Een doorsnee hedendaags wapen heeft makkelijk een mondingssnelheid van 200 - 1000 meter per seconde. Die snelheid neemt natuurlijk snel af maar op die paar tientallen meter tot aan de wagen, mogen we er van uit gaan dat we toch over 100 tot een paar honder meter per seconde spreken.
    VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

  16. #1195
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #1196
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    17, 20 en 21.
    dat gaat lekker.....
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  18. #1197
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    https://www.dumpert.nl/mediabase/772...t_je_audi.html

    Agent, ik ging écht niet harder dan 50 km/h...
    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  19. #1198
    Kevin1980's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    5.902
    Kudos
    95
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Arnhemse visser ziet auto onder water verdwijnen https://www.destentor.nl/video/arnhe...dwijnen~p92144

    Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
    Gr Kevin
    A4 B6 1.8T Avant `03 Moro Blue/Pearleffect
    A4 B5 1.6 advance `99 Santorin Blue/Pearleffect 18" fat five`s

  20. #1199
    Blue Whale's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    60
    Posts
    1.365
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Audi A6 Avant 3.0 TFSI Quattro S-tronic Hartog Tuned Mijn voorsteltopic
    Voorheen: 2011-2016 B7 Limo 2.0TFSI Quattro Tiptronic

  21. #1200
    PaudiA's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    3.426
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blue Whale Bekijk Berichten
    En dan met de auto naar de rechtbank. 😎
    MUSIC IS MY DRUC AND MÖTORHEAD IS MY DEALER

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •