Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Hele vette Audi A4 B5 gespot

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    29
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Hele vette Audi A4 B5 gespot

    Ik kon helaas niet al te mooie foto's maken, maar deze is het toch echt wel waard om hier even gedeeld te worden!

    IMG_1576 2023-10-03 12_25_21.jpeg.jpgIMG_1575 2023-10-03 12_25_25.jpeg.jpg

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Hele vette Audi A4 B5 gespot

    Waarschijnlijk air er onder, kleur en auto niet my cup of tea hoor. Maar vast netjes.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2023
    Leeftijd
    29
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Hele vette Audi A4 B5 gespot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk air er onder, kleur en auto niet my cup of tea hoor. Maar vast netjes.
    Het is ook niet helemaal mijn cup of tea, maar de auto zag er echt super netjes uit inderdaad!

    Vind het vooral heel vet om te zien hoe een liefhebber dan zo'n auto eigen maakt

  4. #4

    Standaard Re: Hele vette Audi A4 B5 gespot

    Grappig wel hoe meningen kunnen verschillen, ik vind bijvoorbeeld de velgen zelf, maar ook de wijze waarop ze verdwijnen in de wielkasten echt niet mooi. Wat mij betreft echt teveel verlaagd. Verder natuurlijk wel een heel mooi model, heeft mijn vader destijds ook nog gereden en dit was ook het model waar ik als net 18 jarige in 2000 mijn eerste meters in maakte na het behalen van het rijbewijs.

  5. #5
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Hele vette Audi A4 B5 gespot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennism82 Bekijk Berichten
    Grappig wel hoe meningen kunnen verschillen, ik vind bijvoorbeeld de velgen zelf, maar ook de wijze waarop ze verdwijnen in de wielkasten echt niet mooi. Wat mij betreft echt teveel verlaagd. Verder natuurlijk wel een heel mooi model, heeft mijn vader destijds ook nog gereden en dit was ook het model waar ik als net 18 jarige in 2000 mijn eerste meters in maakte na het behalen van het rijbewijs.
    Is natuurlijk air ride dus kan in elke stand staan, de stand die je nu ziet rijd ie niet op hoor, dat ligt wel een paas cm hoger.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.


  6. #6

    Standaard Re: Hele vette Audi A4 B5 gespot

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rol-Co Bekijk Berichten
    Is natuurlijk air ride dus kan in elke stand staan, de stand die je nu ziet rijd ie niet op hoor, dat ligt wel een paas cm hoger.
    Dat snap ik, maar zoals ie daar staat vind ik het persoonlijk echt gewoon lelijk, ik krijg er eerder een idee bij van 'die auto lijkt wel door de vering gezakt' dan 'WoW, dat ziet er echt geweldig uit zo'.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •