Pagina 70 van 71 EersteEerste ... 2060666768697071 LaatsteLaatste
    Resultaten 1.381 tot 1.400 van de 1403
      HD1's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2008
      Leeftijd
      61
      Kudos
      285
      Auto
      Audi S4
      Land
      Land

Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

wat meer info:

"Volgens de politie had de 18-jarige de auto met het Duitse kenteken van een familielid geleend. En dat familielid heeft die Audi RS6 niet alleen voor zichzelf. Sterker nog, hij heeft meer van die bloedsnelle auto’s. Stuk voor stuk voor de verhuur. Onder de naam Kiliç Rental Enschede worden op Marktplaats ook nog drie Mercedessen, twee Volkswagens en twee Range Rovers aangeboden. Voor bedragen van 275 tot 400 euro, per dag. Uitschieter? Inderdaad, de Audi. Te huur voor 500 euro per dag."

Bron: https://www.ed.nl/auto/zo-kwam-18-ja...euro~aa90fd2c/

A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Remi66's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2011
      Kudos
      460
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

Standaard Re: Audi's in het nieuws! Alle gebeurtenissen in het dagelijkse nieuws 'involving Audi's'! Dus geen Audi nieuws..!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HD1 Bekijk Berichten
      wat meer info:

"Volgens de politie had de 18-jarige de auto met het Duitse kenteken van een familielid geleend. En dat familielid heeft die Audi RS6 niet alleen voor zichzelf. Sterker nog, hij heeft meer van die bloedsnelle auto’s. Stuk voor stuk voor de verhuur. Onder de naam Kiliç Rental Enschede worden op Marktplaats ook nog drie Mercedessen, twee Volkswagens en twee Range Rovers aangeboden. Voor bedragen van 275 tot 400 euro, per dag. Uitschieter? Inderdaad, de Audi. Te huur voor 500 euro per dag."

Bron: https://www.ed.nl/auto/zo-kwam-18-ja...euro~aa90fd2c/

Deze niet meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-T830
      1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
      2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
      In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
      ,
      regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

Algemeen Auto Social
      Sinds
      09 2012
      Leeftijd
      39
      Kudos
      9
      Auto
      Audi A6
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remi66 Bekijk Berichten
      Deze niet meer.

Dat dacht ik ook toen ik het las Blijft wel zonde van die auto...
      VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 2011 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB 2012 --> Audi A5 SB 2015 --> Audi A4 Avant 2012 --> Audi A6 Sedan 2019

Remi66's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2011
      Kudos
      460
      Auto
      Audi A3
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten
      Dat dacht ik ook toen ik het las Blijft wel zonde van die auto...
      Daar ben ik het ook mee eens.

1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
      2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - ? Hartog tuned.
      In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
      ,
      regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

iLudo's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2012
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A3 E-tron

MaartenS1981's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      06 2009
      Kudos
      151
      Auto
      Audi A6
      Land
      Land

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iLudo Bekijk Berichten
      Audi, jerrycans, bestuurder op de vlucht, omgeving Utrecht..... Ik weet wel wat er achter het stuur gezeten heeft...
      Wie het laatst lacht, denkt het traagst.....

Je zult het maar op je geweten hebben.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

8. Ad

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
      Je zult het maar op je geweten hebben.
      Iets zegt me dat ze daar niet zo veel last van hebben....
      2002 Mitsubishi Carisma 1.9Di-D CR
      Full LED front/rear | 17x7.5 Team Dynamics DrifZ | Full Black | Full Leather + Heating | Nardo Trim | Ferodo Brakes | Coilovers

Reggy's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2010
      Leeftijd
      44
      Kudos
      354
      Auto
      Audi S3
      Land
      Land

S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Golfer's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2009
      Leeftijd
      53
      Kudos
      4
      Auto
      Audi A6 Allroad

wow, heerlijk zo'n spontane reactie. Weten we waar de oorzaak zit.
      Allroad 2.7T biturbo MY2003 Atlasgrijs, A6 Allroad 2007 3.0 tdi,
      verkocht: A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, verkocht A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008, verkocht kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003

Altijd waardevol, de reacties op dumpert.
      WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

HD1's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2008
      Leeftijd
      61
      Kudos
      285
      Auto
      Audi S4
      Land
      Land

Altijd waardevol, de reacties op dumpert.
      en wat een volzinnen...

Maar serieus; erg spijtig dat er een dode bij valt...
      trieste zaak.
      A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

Algemeen Auto Social
      Sinds
      03 2013
      Kudos
      2
      Auto
      Audi 80

helaas, een Audi 80 in aparte kleur minder. https://www.pzc.nl/zeeuws-vlaanderen...elandnet.nl%2F

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/212...in-rhenen.html

Lekker, genoeg ruimte en dan zet je 'm strak naast een andere auto die ook affikt...

Algemeen Auto Social
      Sinds
      05 2013
      Kudos
      0
      Auto
      Audi E-Tron Quattro
      Land
      Land

Het mooiste in dat artikel vind ik nog de term "moterkap". Hahaha!
      Weten ze zelfs op de redactie van zo'n nieuwssite niet hoe zoiets echt heet?

Nee, voor journalist hoef je tegenwoordig blijkbaar geen Nederlands te hebben gestudeerd...
      Laatst gewijzigd door tom; 11-01-21 om 16:26.

https://www.rtvutrecht.nl/nieuws/212...in-rhenen.html

Lekker, genoeg ruimte en dan zet je 'm strak naast een andere auto die ook affikt...
      Vervolgens sloeg de brand via de moterkap over op het voertuig dat ernaast stond.
      Brrrr
      2002 Mitsubishi Carisma 1.9Di-D CR
      Full LED front/rear | 17x7.5 Team Dynamics DrifZ | Full Black | Full Leather + Heating | Nardo Trim | Ferodo Brakes | Coilovers

jan v s's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      11 2009
      Kudos
      0
      Auto
      Audi A6
      Land
      Land

Zekers brrrrrrrr.
      Deze plek is vlakbij waar ik woon, mooie stek die direct aan de Rijn ligt met een mooi uitzicht. Ben er vaak geweest.
      Nu nog: A6 4G Avant 2.0 tdi 177 Pk DSG, Wit. Proline+, MMI+, Bose, Standkachel, panoramadak, parkeerhulp & camera's, trekhaak, etc...
      Binnenkort: Q5 55 TSFI e Matadorrood met veel opties

Ik vraag me wel af of de Vito of de Audi in de fik is gevlogen, dat wordt niet vermeld. Ik heb wel eerder een paar zelfontbrandende Vito's gezien.

Reggy's Avatar
      Algemeen Auto Social
      Sinds
      04 2010
      Leeftijd
      44
      Kudos
      354
      Auto
      Audi S3
      Land
      Land

Final destination
      S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Forum Rechten