Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Leuke vangst...

  1. #1

    Standaard Leuke vangst...

    2 x S8, te veel keer 'oude' A8 om bij te houden, nieuwe A8 4.2, 6 x Phaeton, te veel R32's om bij te houden evenals TT's, nieuwe A3 3.2 Quattro en voor het eerst de BMW 645 Ci...

    Maar het mooiste was toch de S4 (B5) van iemand die me een onderdeel zou bezorgen. Hij komt met dat ding aan, ziet er verder helemaal standaard alleen een beetje verlaagd...
    Ik vraag of het een echte is, waarop hij antwoord dat het een 'ombouw' is. Trekt de motorkap al los, dus ik denk dat hij gaat vertellen dat eigenlijk een 1.8T was en dat hij er een S4-motor ingehangen heeft. Tot mijn stomme verbazing keek ik echter tegen een RS4 motor, die voor de gelegenheid ook nog opgevoerd was tot 420 pk!
    Die jongen wilde er overigens vanaf, want hij werd saai!! :shock: Hij wilde nu een S8, maar om er niet op achteruit te gaan kwam er een RS6-motor in... Toch nieuwsgierig, dus even geinformeerd hoe hij daar aan kwam want normaal zijn die 'gesperrt' (motoren uit testwagens moeten ook terug naar Audi), waarop geantwoord werd dat er wel wat te regelen viel wanneer je voor de Quattro GmbH werkte... :shocked!: :shocked!: :shocked!:
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  2. #2

    Standaard

    whow dan wil ik ook wel bij Quattro GmbH werken een Rs6 moter in een nieuwe A3 en dan getuned naar 500 pk quattro full options en dan nix aan t uiterlijk veranderen een echte Duifel :twisted: :twisted: noem je dat


    Gr Rein
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  3. #3

    Standaard

    En dat past dus niet... Scheen overigens wel een erg duur geintje te zijn, maar dan heb je ook wat...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  4. #4

    Standaard

    hmm dan gooi je hem toch gewoon in de kofferbak ach als je er geld voor hebt maakt dat niet uit geld moet rollen :P
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  5. #5
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Damn :shock: dat is idd wel erg gaaf.......ik ben altijd al dol geweest op "wolven is schaapskledij" (?) Nu ik dit verhaal lees krijg ik meteen zin om een turbo in m'n Competition te schroeven (of die V8 te kopen )

    Wat voor rit heb je gemaakt.......zo veel auto's kom je niet elke dag tegen.

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...



  6. #6

    Standaard

    Men rijde de A1 af, men vervolge zijn/haar weg op de A30, men neme aansluitend de A2 richting Berlin en men stoppe alvorens de voormalige grens gepasseerd zou worden...

    Was trouwens nog een Audi 80 Avant S2 (rood, Nederlands), een 100 S4 en een S6 (C4) vergeten...
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  7. #7
    SLIM
    Guest

    Standaard

    Niet omdat ik 340@7000 niet geloof maar als ik hoor of lees wat jullie allemaal tegenkomen op 1 dag dan ga ik nog wel eens twijfelen. Ik zit zeker een halve dag op de snelweg en provinciale weg maar ik kom dat allemaal niet tegen. Of kijk ik niet goed?

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Leuke vangst...

    [quote="340@7000"]2 x S8, te veel keer 'oude' A8 om bij te houden, nieuwe A8 4.2, 6 x Phaeton, te veel R32's om bij te houden evenals TT's, nieuwe A3 3.2 Quattro en voor het eerst de BMW 645 Ci...

    Maar het mooiste was toch de S4 (B5) van iemand die me een onderdeel zou bezorgen. Hij komt met dat ding aan, ziet er verder helemaal standaard alleen een beetje verlaagd...
    Ik vraag of het een echte is, waarop hij antwoord dat het een 'ombouw' is. Trekt de motorkap al los, dus ik denk dat hij gaat vertellen dat eigenlijk een 1.8T was en dat hij er een S4-motor ingehangen heeft. Tot mijn stomme verbazing keek ik echter tegen een RS4 motor, die voor de gelegenheid ook nog opgevoerd was tot 420 pk!
    Die jongen wilde er overigens vanaf, want hij werd saai!! :shock: Hij wilde nu een S8, maar om er niet op achteruit te gaan kwam er een RS6-motor in... Toch nieuwsgierig, dus even geinformeerd hoe hij daar aan kwam want normaal zijn die 'gesperrt' (motoren uit testwagens moeten ook terug naar Audi), waarop geantwoord werd dat er wel wat te regelen viel wanneer je voor de Quattro GmbH werkte... :shocked!: :shocked!: :shocked!:

    Wat moet die kosten?

  10. #9

    Standaard

    Bedoel je de auto of een RS6 motor. RS6 motor heeft Sportec nog liggen blijkens hun website (--> Occasionen --> Einzelteile).
    Die S4 heb ik niet naar gevraagd. Had ook niet het idee dat dat van vandaag op morgen moest, want dat ombouwen zal geen kwestie van twee dagen zijn...
    Was overigens in Duitsland, dus een Duitse auto...

    Nu al niet meer tevreden over een 340 pk V8... :shock:
    Op het moment wordt op Ebay.de (2456487636) nog een MTM-getunede S4 aandrijflijn aangeboden met 420 pk, dus met een beetje handigheid...
    Oettinger biedt overigens nog een standaard S4 2.7T-motor aan (Ebay-nr. 2457278102).
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •