Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Onderwerp: "Spyshots" Audi S6 V8 FSI. ?????

  1. #1
    Iceman
    Guest

    Standaard "Spyshots" Audi S6 V8 FSI. ?????

    mvg, Hans.

  2. #2

    Standaard

    Die ziet er lekker dik uit.. Zeker S6-waardig!
    A6 C5 2.4 v6 30v 121kW chiptuned @ 130kW
    A3 8L 1.9TDI 74kW soon chiptuned @ ?

  3. #3

    Standaard

    Ziet er zo wel goed uit, maar het blijven natuurlijk spyshots. :wink:
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  4. #4

    Standaard

    Ziet er een mooie nieuwe S6 uit. Ben benieuwd welke verschillen er nog zullen zijn bij de introductie.
    Automotive Engineering = German Engineering !
    Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!

  5. #5

    Standaard

    erg gave spy shots!!!
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6


  6. #6
    DoubleHH's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Posts
    7.265
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard

    Gave wagen. Vind de kleur er ook goed bij passen.

    Weer goed bezig Hans.
    Zo zit je upload quota zo weer op 100%

  7. #7
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DoubleHH
    Gave wagen. Vind de kleur er ook goed bij passen.

    Weer goed bezig Hans.
    Zo zit je upload quota zo weer op 100%
    Als ik wat interessants tegen kom dan plaats ik het hier en als het niet goed is verdwijnt het van zelf weer.

    mvg, Hans.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    btw, op de achtergrond zie je de nieuwe drie coupe, (ofwel is et de convertible, zie het niet goed)

    zijn ook juist spyshots van uit

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GenghiS_KhaN
    btw, op de achtergrond zie je de nieuwe drie coupe, (ofwel is et de convertible, zie het niet goed)

    zijn ook juist spyshots van uit

    oops zwaar mis denk ik, tis een z4 zeker

  11. #10

    Standaard

    Deze en nog meerdere spyshots kan je vinden op www.rs6.com (daar gaan de credits voor de foto's ook naartoe).

    Greetz Johan

  12. #11
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik begreep dat hier een V10 in lag van de Lamborghini Gallardo.
    Er was iemand die hem gespot had en het geluid herkende van de Lambo-V10.
    Audi A3 Sportback 1.6TDI Ultra E-edition

  13. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Ik begreep dat hier een V10 in lag van de Lamborghini Gallardo.
    Er was iemand die hem gespot had en het geluid herkende van de Lambo-V10.
    Er zijn inderdaad geruchten dat er een v10 in komt, maar niet die van Lambo. Deze zou niet passen in de a6. Maar dit zijn geruchten he, het kan altijd anders uitvallen. En dit was ook voor de rs6 (met biturbo dan wel). Normaal gezien zou de s6 dan ook die motor krijgen.

    Greetz Johan

  14. #13
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freerider
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Ik begreep dat hier een V10 in lag van de Lamborghini Gallardo.
    Er was iemand die hem gespot had en het geluid herkende van de Lambo-V10.
    Er zijn inderdaad geruchten dat er een v10 in komt, maar niet die van Lambo. Deze zou niet passen in de a6. Maar dit zijn geruchten he, het kan altijd anders uitvallen. En dit was ook voor de rs6 (met biturbo dan wel). Normaal gezien zou de s6 dan ook die motor krijgen.

    Greetz Johan
    Volgens mijn insite info krijg de Audi S6 de zelfde (Non Turbo) 4.2 liter V8 FSI motor als de RS4 maar dan met ± 400 pk.
    De Audi RS6 zou een compleet nieuwe (Non turbo) 5.2 liter V10 FSI motor krijgen met ± 520 pk.

    mvg, Hans.

  15. #14
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freerider
    Er zijn inderdaad geruchten dat er een v10 in komt, maar niet die van Lambo. Deze zou niet passen in de a6. Maar dit zijn geruchten he, het kan altijd anders uitvallen. En dit was ook voor de rs6 (met biturbo dan wel). Normaal gezien zou de s6 dan ook die motor krijgen.

    Greetz Johan
    Dat zou niet zo slim zijn van audi, want audi heeft zelf de V10 ontwikkeld (waarschijnlijk voor de A8/(R)S6) en als die dan nu niet blijkt te passen vind ik dat erg onproffesioneel.
    Audi A3 Sportback 1.6TDI Ultra E-edition

  16. #15

    Standaard

    Iceman, ik spreek u niet tegen he. Ik zeg maar wat de geruchten zijn. Ik heb zelf al meer gehoord over de v10 dan over de v8. Persoonlijk zou ik het raar vinden zou de s6 dezelfde motor als de rs4 krijgen en een andere als de rs6 (indien deze biturbo is). En ik geloof er sterk in dat audi in de rs6 een biturbo gaat steken. Met de rs4 was dit eenmalig om te laten zien (aan bmw) dat audi het ook kan. Ik moet wel zeggen dat ik alleen weet wat ik lees (ik ben wel kritisch, geloof niet zomaar alles hoor en hou rekening met de betrouwbaarheid van de bronnen).
    En over het feit dat de v10 van lambo is gemaakt voor de rs6... Niet slecht bedoelt, maar ik denk het niet hoor.

    Eric,

    Excellent pictures! Well spotted.

    V-10 for sure. I believe that both naturally aspirated engines and bi-turbos are being tested. Someone very, very senior at Audi says that they're getting 600 bhp with no problem.

    If you go again, try and take a picture of the inside of the car, because they are also testing a new DSG for longitudinally-mounted engines and it looks different from current autobox set-up.

    Next Rs6 is going to be a monster. No doubts.
    Bron: http://www.rs6.com/forum/showthread....&threadid=6541

    Dit is geschreven door een lid genaamd 'tailpipe'. Dit is een zeer betrouwbare bron (heeft dit al bewezen in het verleden). Dit is ook maar 1 voorbeeld dat ik je geef dat het een v10 gaat zijn, omdat ik deze juist tegenkwam.

    Maar zoals ik al zei, voor het moment weet alleen audi wat erin komt, dus dit zijn allemaal speculaties, al dan niet met een (betrouwbare) bron.
    Ik kan alleen zeggen dat ik hoop dat de s6 een v10 krijgt en de rs6 dezelfde maar dan biturbo. Maar...binnen een paar maand zullen we het zeker weten.

    Greetz Johan

  17. #16
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door freerider
    Iceman, ik spreek u niet tegen he. Ik zeg maar wat de geruchten zijn. Ik heb zelf al meer gehoord over de v10 dan over de v8. Persoonlijk zou ik het raar vinden zou de s6 dezelfde motor als de rs4 krijgen en een andere als de rs6 (indien deze biturbo is). En ik geloof er sterk in dat audi in de rs6 een biturbo gaat steken. Met de rs4 was dit eenmalig om te laten zien (aan bmw) dat audi het ook kan. Ik moet wel zeggen dat ik alleen weet wat ik lees (ik ben wel kritisch, geloof niet zomaar alles hoor en hou rekening met de betrouwbaarheid van de bronnen).
    En over het feit dat de v10 van lambo is gemaakt voor de rs6... Niet slecht bedoelt, maar ik denk het niet hoor.

    Bron: http://www.rs6.com/forum/showthread....&threadid=6541

    Dit is geschreven door een lid genaamd 'tailpipe'. Dit is een zeer betrouwbare bron (heeft dit al bewezen in het verleden). Dit is ook maar 1 voorbeeld dat ik je geef dat het een v10 gaat zijn, omdat ik deze juist tegenkwam.

    Maar zoals ik al zei, voor het moment weet alleen audi wat erin komt, dus dit zijn allemaal speculaties, al dan niet met een (betrouwbare) bron.
    Ik kan alleen zeggen dat ik hoop dat de s6 een v10 krijgt en de rs6 dezelfde maar dan biturbo. Maar...binnen een paar maand zullen we het zeker weten.

    Greetz Johan
    Ik vertoef ook op RS6.com en Tailpipe is mijn niet onbekend.
    Maar de Lambo V10 is speciaal voor Lamborghini gemaakt en niet voor gebruik in Audi's geschikt (Te lang).
    Daarom werkt Audi aan de ontwikkeling van een geheel nieuwe en compactere (Ketting aan de vliegwiel zijde) 5.2-liter V10 FSI (Het 10 cilinder broertje van de RS4 V8 FSI) die speciaal voor gebruik in Audi's is bedoeld.
    Verder is mijn het verhaal ook bekend dat de RS4 motor bedoeld zou zijn om te laten zien dat Audi ook high reving motoren beheerst en dat het éénmalig zou zijn.
    Ik heb daar mijn twijvels over, als dat zo is dan word de RS6 motor met grote zekerheid een 4.2-liter V8 FSI Biturbo met 550 pk en met grote zekerheid absoluut geen V10.
    Er gaat zelfs al een gerucht dat Audi ook aan een high reving 3.2 V6 FSI met ± 320 pk werkt.
    Maar de toekomst zal het ons leren, de S6 komt dit jaar nog op de markt introductie I.A.A.Frankfurt September 2005 en ik zeg dat hij een 4.2-liter V8 FSI van ±400 pk krijgt.

    mvg, Hans.

  18. #17

    Standaard

    Zo, zijn we weer op dezelfde lijn. Dat de v10 van lambo niet voor audi was bedoelt had ik eerder ook al vermeld. Nu is het natuurlijk een kwestie van tijd vooraleer we het zeker weten welke de motoren worden. Jij kan het niet met zekerheid zeggen en ik ook niet. Ik heb alleen mijn persoonlijke voorkeur.

    Greetz Johan

  19. #18

    Standaard

    Even melden dat ik waarschijnlijk toch verkeerd ben. De S6 zal naar verluidt dan toch de 4.2 van de rs4 krijgen. Al dan niet met iets minder paardjes. De RS6 zal wel de v10 krijgen. Ik veronderstelde dat deze biturbo zou zijn (en doe dit nog altijd) en dan zou de voordehand liggende keuze zijn dat de S6 dezelfde motor krijgt, maar dan zonder de turbo's. Heel de manier van werken bij Audi ligt in de war

    Greetz Johan

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
    Volgens mijn insite info krijg de Audi S6 de zelfde (Non Turbo) 4.2 liter V8 FSI motor als de RS4 maar dan met ± 400 pk.
    De Audi RS6 zou een compleet nieuwe (Non turbo) 5.2 liter V10 FSI motor krijgen met ± 520 pk.

    mvg, Hans.
    v10 biturbo??? :?
    mvg,
    Marcel

    Think of the RS6 as Clark kent with all of Superman's powers but without the red pants

  21. #20
    Iceman
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WindHoos
    Dat was op basis van wat Autobild bij de foto's schreef.
    Maar als de geruchten en verhalen kloppen krijgen we nu een Audi "Non Turbo" tijdperk bij de sport modellen S en RS en word de 2.0T FSI de enige benzine turbo motor in het Audi programma.
    Ik hoop echter dat het niet klopt want ik ben een Turbo motor fan.

    mvg, Hans.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •