Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Nieuwe A3 Cabriolet (8V) gespot in regenachtig 010

  1. #1
    snowdude
    Guest

    Standaard Nieuwe A3 Cabriolet (8V) gespot in regenachtig 010

    Vanmiddag de eerste A3 cabriolet(8V) gesport in een regenachtig 010 op de Groene kruisweg.
    Was een witte met zwarte kap en zo te zien met de 19 inch 5 spaaks eronder.
    Zag er goed uit.

    Iemand van hier misschien?

    Heb nog geen nieuwe Audi-A3 Cabriolet voorbij zien komen op't het forum.

  2. #2

    Standaard Re: Nieuwe A3 Cabriolet (8V) gespot in regenachtig 010

    Heb er een maandje terug een proefrit mee gemaakt ter vervanging van de A4c van m'n vriendin. Gaan van eigen vervoer naar lease auto, maar de A3c gaat hem zeker niet worden. Ziet er fraai uit maar het is echt geen doen met personen achterin.

  3. #3
    snowdude
    Guest

    Standaard Re: Nieuwe A3 Cabriolet (8V) gespot in regenachtig 010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pedro Bekijk Berichten
    Heb er een maandje terug een proefrit mee gemaakt ter vervanging van de A4c van m'n vriendin. Gaan van eigen vervoer naar lease auto, maar de A3c gaat hem zeker niet worden. Ziet er fraai uit maar het is echt geen doen met personen achterin.
    Daar moet je hem ook niet voor nemen vind ik. Tis gewoon geen 4 persoonsauto. Rij nu de A3 sedan en de keren dat ik iemand meeneem is op een hand te tellen. Laatst staan mensen achterin. Voor mij zou de cabrio perfect zijn. ;-) .....Nu eerst lekker genieten van de sedan.

  4. #4

    Standaard Re: Nieuwe A3 Cabriolet (8V) gespot in regenachtig 010

    Jij kunt en mag natuurlijk helemaal vinden wat je wilt.

    We hebben al een A3 SB en dan is een cabrio voor ernaast best leuk. Afgelopen jaar met veel plezier en zonder problemen (qua ruimte achterin + bergruimte) naar Italie mee op vakantie geweest met 2 kindjes. En dat trucje herhalen we dit jaar opnieuw. Maar dat gaat met zo'n A3c met geen mogelijkheid lukken. Een A5c gaat lease/budgettechnisch niet lukken dus 'vervelend' maar helaas, als de cabrio als optie afvalt is de kans groot dat het een 3-serie gaat worden. Zou voor het eerst zijn dat we BMW gaan rijden trouwens...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •