Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Stuurslot of niet op een A3 (2011)?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Stuurslot of niet op een A3 (2011)?

    Hoi allemaal,

    Dit is mijn eerste posting op Audiforum, terwijl ik al bijna 6 jaar in een Audi A3 2.0 FSI (bouwjaar 2006) rijdt en sinds ik laatstgenoemde auto lid ben van deze geweldige Audi-forum.

    Ik had op de forum veel gelezen dat de multifunctionele stuur en RNS-E Audi navigatie radio erg gewild zijn bij de dievengilde en probeer eigenlijk als eigenaar zoveel mogelijk potentiële risico's af te dekken als ik kan. :s


    Ter info:
    - Morgen mag ik mijn nieuwe occasion Audi A3 1.4 TFSI S-line (bouwjaar 2011) ophalen en zal mijn bovenstaande oude A3 inruilen bij de Audi dealer.
    - Ik had een algemene vraag mbt diefstalpreventie van de multifunctionele stuur met DSG flappen en de RNS-E Audi Navigatie Plus radio. Beide zitten dus in mijn nieuw occasion. Oh ja, even ter info, in de nieuwe occasion is geen alarm (dus geen klasse 2 of 3 of hoger) geïnstalleerd!
    - De dealer heeft op mijn verzoek een Navi-lock in de auto geinstalleerd. Link: http://www.navishop.nl/audi-rns-navi...0-p-13194.html Dit is dus al afgedekt voor diefstal!
    - Enne, ik woon toevallig in Amsterdam. Dus mogelijk al een groot risicofactor voor potentiële inbraak. Het is niet dat ik Terschelling woon en de auto voor mijn huisdeur niet eens hoef af te sluiten.


    Vraag:
    1a) Mbt de multifunctionele stuur en DSG-flappen. Adviseren jullie mij een stuurslot met SCM keurmerk te kopen: http://stuurslot24.nl/stuurslot-stop...fee=21&fep=282?
    1b) Of adviseren mij om beter een gecertificeerd klasse 3 alarm te installeren om de auto in zijn geheel te beveiligen?
    1b.1) En zou dan een stuurslot nog nodig zijn als de klasse 3 alarm is geïnstalleerd?

    Mijn auto zal geen Fort Knox zijn, maar enig manier om de dieven te ontmoedigen om enige tijd te verspillen om in mijn auto in te breken is altijd welkom.

    Waardevolle advies zijn altijd welkom!

    Alvast bedankt voor het lezen!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Stuurslot of niet op een A3 (2011)?

    Lange titel ingekort tot iets leesbaars en verplaatst naar het Gestolen-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •