Resultaten 1 tot 15 van de 15

Onderwerp: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

  1. #1

    Standaard Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Maandag 25 april op dinsdag 26 april is mijn audi a5 coupe facelift gestolen in Breda. Het betreft een daytonagrijs coupe zonder typeaanduiding hij staat op tien spaaks velgen. Het kenteken is 36-xld-4. Ik heb foto's bijgevoegd, mocht iemand wat zien, laat me het weten!

    Alvast bedankt!
    FB_IMG_1461751522635.jpg
    FB_IMG_1461751536687.jpg
    FB_IMG_1461751532535.jpg
    FB_IMG_1461751527956.jpg
    Laatst gewijzigd door Pimt4l; 28-04-16 om 20:05.

  2. #2
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Wat een k*'t gevoel zal jij hebben. Sterkte en hoop dat je hem gauw terug heb zonder schade.

  3. #3
    tomaat85's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    62
    Posts
    547
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Shit man....Sterkte en hopelijk ongeschonden terug te vinden......
    Ik kan me niet voorstellen dat de V8 ooit gaat vervelen....elke rit is een feestje:)

  4. #4

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Bedankt! Laten we het hopen!

  5. #5
    MoniqueB's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2015
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.346
    Kudos
    0
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Zonde, zwaar balen! Sterkte met de afhandeling.
    2014 Audi A6 Avant 3.0 V6 TFSI quattro (JD - Stage 3) 😊
    2010 Audi R8 4.2 V8 FSI


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Posts
    38
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Wat erg zeg je durft eigenlijk geen mooie audi meer te kopen tegenwoordig, ik hoop dat ze de audi gauw vinden.

  7. #7
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.552
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Er zat geen tracking systeem in? Ik weet hoe je je voelt op het moment.
    Hopelijk wordt je auto teruggevonden, maar je weet waarschijnlijk zelf ook wel dat de kans klein is.
    Ik zou maar alvast gaan zoeken naar vergelijkbare auto's zodat je weet wat de dagwaarde van je auto is. Bij mij kwam de verzekering eerst met een in mijn ogen belachelijk bod, doordat ik advertenties kon laten zien met daarin vergelijkbare auto's, kon ik de maatschappij uiteindelijk toch overtuigen. Succes ermee!
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Nee, inderdaad geen track and trace... overigens jammen ze die gewoon lees ik al wel...
    Bedankt voor je advies! Collega's van me zeiden inderdaad al hetzelfde en ik ben daarom ook al flink bezig advertenties aan het zoeken.
    Helaas is het dan wel weer een wat minder voorkomend type, zou het zoeken makkelijker moeten maken voor de politie... maar geeft als vergelijking natuurlijk niet veel terug. Meest a5's zijn sportback...
    Wat was het uiteindelijke verschil tussen verzekering en wat je kreeg? Duizenden euro's, of slechts een paar honderd?

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    35
    Posts
    312
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Bij ons was het hetzelfde verhaal.
    Maak goede printscreens & bewaar de advertenties.

    Zoek overigens wel de 'helaas' goedkoopste vergelijkbare op, want dat zullen hun ook doen.
    Mijn pa kreeg uiteindelijk netjes geld terug. En vergeet eventuele losse spullen & unieke opties niet.

  11. #10

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Hebben jullie ook allemaal weer Audi teruggekocht?
    Bedoel ik lees hier en daar hoe gewild A5's zijn...
    En hoe makkelijk ze te stelen zijn...
    De vraag is waarom het risico blijven nemen?

    Dat het een van de mooiste auto's zijn die er ooit gemaakt zijn dat weet ik
    Laatst gewijzigd door Pimt4l; 29-04-16 om 16:19.

  12. #11

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Wat balen, ik weet hoe het voelt, rij ook vooral rondjes in de omgeving soms zetten ze hem
    eerst weg om te zien of er een voertuigvolgsysteem in zit. Ik zie momenteel wel eens per maand een van diefstal afkomstige A5 bij Audi Centrum Breda staan 2 maanden terug een witte (Sportback) en een maandje geleden een zwarte (Sportback) beide zonder platen met geforceerd portierslot en ontbrekende kentekenplaten, stonden bij de snelaanname. Ik heb het idee dat er in en om Breda meer dan gemiddelde interesse is naar Audi's...

  13. #12
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.552
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    Ik heb uiteindelijk €1750 meer gekregen dan het eerste bod. Verder werd de vergoeding voor de autohuur dubbel uitgekeerd, en ik had geen auto gehuurd maar een goedkoop ding gekocht voor mijn vrouw (bij mij waren twee Audi tegelijk gestolen) en zelf een auto geleend.
    We rijden nu weer alle twee Audi.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  14. #13

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    @JINXED
    Hoe bedoel je dat ze bij de Audi dealer staan?
    Gevonden en dan weer terug daar aangeboden?
    Vraag me zowiezo af hoe zo'n auto wordt teruggevonden...
    Oplettende mensen in de wijk? Want de politie zoekt niet actief volgens mij.
    @Manfred
    Bedankt voor de Tip
    Oke, hoe heb je de vergoeding verdubbeld gekregen? Omdat er twee auto's waren gestolen?
    Heb je je audi nu wel extra beveiligd? Bedoel er is weinig extra's te doen...
    GPS tracker, kunnen ze jammen en een bear-lock is natuurlijk een mooie oplossing, maar als hij op een trailer gaat, slopen ze die er ook wel uit in het buitenland ben ik bang.
    Laatst gewijzigd door Pimt4l; 03-05-16 om 11:16.

  15. #14
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.552
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    @Pimt4l
    De verdubbeling was een geste van de verzekeringsmaatschappij. Dit omdat de afwikkeling door de onenigheid over de prijs nogal lang duurde. Ik heb voor twee auto's een uitkering gekregen, voor mijn auto werd deze verdubbeld. Mijn auto is nu extra beveiligd door een tracker. Verder heb ik de OBD poort onklaar gemaakt door middel van een schakelaar.
    Dit is natuurlijk geen garantie maar het is beter dan niets.
    Laatst gewijzigd door madfred; 03-05-16 om 11:58.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  16. #15

    Standaard Re: Audi A5 Coupé gestolen 36-XLD-4

    @Pimt4l nee ze zijn volgens mij teruggevonden na diefstal en worden dan afgesleept naar TB, beide auto's stonden korte tijd ongeveer tegen de directaanname geparkeerd. Beide hadden een kapot / geforceerd bestuurdersslot (in het portier). De witte had wat lichte schade rondom en een of twee lekke banden (18 inch) ik denk als gevolg van achtervolging? Kentekenplaten waren er af (zat waarschijnlijk iets vals op) en met krijt stonden er allemaal recherche achtigs op de ramen gekalkt. De zwarte had soort gelijke dingen (maar behalve het slot en missende platen geen zichtbare schade). Breda schijnt wegens de makkelijke vlucht de grens België in een 'geliefd' gebied te zijn voor diefstal, werd mij destijds gemeld. Hoewel de A4 destijds op 1 km afstand werd teruggevonden (koud gezet noemen ze dat geloof ik?). Om te kijken of er track en trace op zat, (zat er niet op) wel een Defa can-bus klasse 3 maar dat is blijkbaar ook geen enkel bezwaar als ze de BCM2 kraken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •