Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: S4 B8 Avant Sepang blauw gestolen Oisterwijk (NB)!

  1. #1
    Servicepack's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    582
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard S4 B8 Avant Sepang blauw gestolen Oisterwijk (NB)!

    Niet ver van mijn A4 Avant is deze prachtige auto gestolen...

    Afgelopen nacht (22 april 2017) is een Audi S4 (met ROTORS) met kenteken 51-RBS-4 gestolen in de Molenacker in Oisterwijk.
    Waarschijnlijk tussen 23.30 uur en 03.00 uur. Heeft u informatie die van nut kan zijn, neem dan contact op met de politie, 0900-8844.

    Toevallig had ik het nog met een maatje over deze auto en ik citeer: "ik hoop dat hij er nog lang van mag genieten maar ben er bang voor"

    Wat een kakvolk...
    Laatst gewijzigd door Servicepack; 09-05-17 om 15:03.
    A4 Avant BL B9 2.0 TDI S-tronic, Scuba, S-line interieur, Black optiek, verwarmde stoelen en 19" RS4 2016
    A3 Limousine Proline S, Daytona, Panorama dak, verwarmde stoelen, Black optiek en RS6 2014

  2. #2

    Standaard Re: S4 B8 Avant Sepang blauw gestolen Oisterwijk (NB)!

    Enig idee wat er hierna mee is gebeurd? Iemand? Hij staat nu te koop op marktplaats namelijk...

  3. #3

    Standaard Re: S4 B8 Avant Sepang blauw gestolen Oisterwijk (NB)!

    Wel mooi dat hij eens niet is afgebrand of kort gereden maar nee verhaal tussen diefstal en nu is volgens mij onbekend wel lage km-stand (95dkm) dus misschien heel lang ergens stil gestaan? Ik zag wel dat hij toen gewrapt geweest moet zijn (sepang blauw) en er nu een 3-tje in het kenteken staat (als je goed kijkt). Ik denk misschien afkomstig van een verzekeringsveiling in Barneveld volgens mij heb ik hem daar eens voorbij zien komen maar wie zal het zeggen.

    S4 1.jpg
    S4 2.jpg
    S4 3.jpg
    S4 5.jpg
    S4 4.jpg
    Laatst gewijzigd door JINXED; 22-02-21 om 12:12.

  4. #4

    Standaard Re: S4 B8 Avant Sepang blauw gestolen Oisterwijk (NB)!

    Dank je wel voor de info het 3tje had ik nog het gezien. Onderhoudsboekjes waren ook niet aanwezig dat had deze auto niet volgens de verkoper. Nadat ik aangaf dat de auto al eens gestolen was geweest, kreeg ik als antwoord dat het bijzonder is als je een s3, S4 of een soortgelijke auto vindt die nog nooit ontvreemd is geweest.
    Ik heb er maar vanaf gezien...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •