Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Ervaringen met de Mi50 en MiBlock?

  1. #1
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Ervaringen met de Mi50 en MiBlock?

    Ik heb dus in mijn R8 een Mi50 en MiBlock laten installeren en uiteraard een abonnement afgesloten. Na enkele dagen een veilig gevoel te hebben gehad door hem zelf te kunnen blocken en unblocken op de momenten wanneer ik dat wilde was het moment daar dat ik hem moest parkeren in de stad. En je raadt het al. Mijn MiBlock Immobilizer werkt niet meer via de app. En tot op nu werkt hij nog steeds niet. Hij geeft aan: Current status: Unknown

    Leuk natuurlijk, zo'n "superveilig" systeem met abonnement, maar ik ben behoorlijk teleurgesteld. Net nu hij midden in de stad staat kan ik hem niet blocken. Werkt de yamming dan nog wel?

    Iemand met dit systeem er ervaring mee? Uiteraard is MI pas weer Maandag te bereiken en de Emergency center wilde mij ook niet helpen (na 5 minuten in de wacht te hebben gestaan).

  2. #2
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen met de Mi50 en MiBlock?

    Ik heb inderdaad dezelfde problemen met de app: af en toe geen status. Ik heb hem daarom maar op altijd aan staan en gebruik de kaart.

    Voor zover MI mij heeft geïnformeerd werkt de anti-yamming altijd.

    Gezien de ongebruiksvriendelijkheid van de kaart die je echt tegen het dashboard ergens heen en weer moet halen opteer ik toch voor een Cobra keycard: jammer van het integrale en toch al aanwezige MI systeem...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

  3. #3
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen met de Mi50 en MiBlock?

    Ok, ik ben dus niet de enige. Vanmorgen was hij ineens weer "online" en kon ik hem weer blocken. Wat ik mij eerder afvraag is hoe dit komt, want GSM signaal is perfect (volgens de website).

    En wat ik precies met die settings moet weet (wist) ik ook niet. Altijd blocken betekent dus dat als ik hem uitzet hij meteen geblocked wordt en alleen maar te starten is met de kaart? Want dan snap ik niet waarom ze geen druppel maken ervoor die je aan je huissleutelbos kan hangen ipv autosleutel (ik heb altijd twee bossen sleutels bij me).

    Het systeem lijkt me prima, maar dit moet wel ten alle tijde bereikbaar zijn (MiBlock). Ik zal eens bellen Maandag voor zo'n druppel optie. De inbouwer zei me ook om een kaart te verstoppen in de auto. Daar gaan de dieven toch niet naar zoeken. Mja, ik weet het niet haha

  4. #4
    Xecto's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    560
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Ervaringen met de Mi50 en MiBlock?

    Ik heb de kaart gewoon in mijn telefoonhoesje, volgens mij hebben ze geen druppels. Wat bij de app wel eens werkt is bij de status van de onderbreker, de status naar beneden trekken zodat ie refresht. Of het altijd werkt is de vraag, vandaar mijn keuze voor altijd aan.

    Ik ga even informeren wat de cobra kost, bevalt op mijn A3 prima en geeft een hoop meer gebruiksgemak en bijvoorbeeld pieptoon bij in- en uitschakelen.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    A3 Sportback G-Tron Pro Line S - Misano Red
    Q7 E-Tron Premium Edition - Atlantis Blue

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •