Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 31 van de 31

Onderwerp: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Nog nieuws hier ?

  2. #22

    Standaard BELONING €1000 (beeld en foto dader) gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Hi beste mensen,
    Sorry dat ik laatste tijd niet heb kunnen reageren, had veel dingen aan me hoofd.

    Inderdaad is de verzekering van mening dat de club aansprakelijk is, wij zijn hiermee bezig om hun ook daadwerkelijk aansprakelijk te stellen via de advocaat.

    De politie heeft de beelden vrijgeven van de dader. Het is in het regionale programma Bureau Gelderland van Omroep Gelderland uitgezonden. Voor de mensen die het programma niet kennen, het is een regionale versie van opsporing verzocht. Hierop is de dader duidelijk te zien. Ook heb ik een foto van hem, deze zal ik als bijlagen toevoegen.

    http://www.omroepgelderland.nl/tv/pr...levering/32459

    Na alle ellende die dit gebeuren met zich heeft meegebracht ben ik het helemaal zat geworden. Ik vertrouw mezelf niet eens meer met de simpelste dingen, moet altijd alles 3dubbel checken voordat ik zeker weet of iets is zoals ik denk dat het is.
    Daarom heb ik besloten om de gouden tip te belonen met €1000. Degene die de dader in het filmpje herkend en de politie daarvan op de hoogte brengt verdiend dit wat mij betreft. Ik wil dit gewoon kunnen afsluiten, maar het lukt me steeds niet, het doet nog steeds ziels veel pijn. Helemaal na het zien van het filmpje, dan herleef je het weer.

    Iedereen nogmaals bedankt voor alle steun in vorige berichten, dat heeft me echt geholpen met het verwerken van deze gebeurtenis.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  3. #23
    raymondw1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Die is goed herkenbaar !! Die moet toch te vinden zijn


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #24
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Die vind je niet, deze kansparels lopen altijd op straat als men aan het werk is en dan ook nog met zo’n “ik kom net uit de gym” capuchon op.

    Maargoed ik woon in Arnhem en als ik hem tegenkom zal ik hem begroeten met handen en voeten.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #25
    mmaximaal
    Guest

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Ik lees net dat de dader zich gemeld heeft bij de politie nadat hij door zijn omgeving herkend is in het programma.


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    44
    Posts
    234
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem


  7. #27
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Zeldzaam maar goed nieuws.
    Kick ass and chew bubblegum

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Posts
    124
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mmaximaal Bekijk Berichten
    Ik lees net dat de dader zich gemeld heeft bij de politie nadat hij door zijn omgeving herkend is in het programma.
    Lekker lullig (not). Ben benieuwd wat hij nu met de auto heeft gedaan.

  10. #29

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Dag beste mensen,

    De dader is inmiddels bekend, dat klopt! Maar dat ie zich vrijwillig heeft gemeld klopt weer niet. Nadat ik het berichtje hierop heb geplaatst met de beloning heb ik het op advies van een vriend ook op facebook gezet bij een groep met 150.000 leden in Nederland. De volgende dag heeft zich een beste man gemeld die de dader van gezicht kende en hem ook in mijn auto heeft zien rijden. Het was een pro autodief en ik was niet zijn eerste slachtoffer, hopelijk wel laatste!!. Hij vertelde mij ook dat ie tot 2 weken terug in mijn auto rond reed, hij heeft gewoon koel een kleine 3 maanden in mijn auto rond gereden. De man die het me vertelde, gaf mij zijn naam en adres. Dit was afgelopen dinsdag rond 5 uur, gelijk naar huis gegaan, de reserve sleutel gepakt en er heen gereden met de baas. In de hoop dat ik me auto of de dader kon pakken. Wij reden een richting in de straat naast zijn straat en toen kwam hij ons in een kleine kut auto tegemoet rijden en peerde hem gelijk want wij maanden hem duidelijk te stoppen, hij dacht waarschijnlijk dat we AT (arrestatie team)waren in de jeep van me baas😂 totdat wij konden keren was ie pleite. Het was duidelijk dat ie ook gealarmeerd was door mijn oproep via facebook. Toen de politie gebeld en zijn gegevens doorgegeven en de lokale poltie kende hem inderdaad erg goed.
    Daarop heeft ie zich de volgende dag 'vrijwillig' bij de politie gemeld, want anders kwamen ze hem halen😆
    Zo is het gegaan.

    Nogmaals wil ook alle gebruikers hier bedanken met de steunbetuigingen toen me auto 3 maanden geleden gestolen werd. Het hielp echt, erg goed om in slechte tijden nog eens te horen dat er ook goede mensen met een hart rondlopen!😘
    Als er nieuws te melden is dan zal ik weer een berichtje plaatsten voor nu is het afwachten hoe het gaat lopen.

    GROETJES

  11. #30
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Fijn dat het opgelost is en dat ze deze klootzak nu hebben. Hoe is je auto eraan toe? Je hebt de Audi dus terug begrijp ik?
    RS4 B9

  12. #31
    Audi A3 grey's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2016
    Posts
    126
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ries Bekijk Berichten
    Fijn dat het opgelost is en dat ze deze klootzak nu hebben. Hoe is je auto eraan toe? Je hebt de Audi dus terug begrijp ik?
    Zoals ik het begrijp is de Audi nog niet terecht. Maar door de dader te pakken is er in elk geval een goed spoor.
    Alhoewel autodiefstal vaker voorkomt is het toch weer rillingen als je het leest....brrr...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •