Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 31

Onderwerp: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

  1. #1

    Standaard Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Beste mensen,

    Afgelopen zaterdag nacht is helaas mijn audi a3 limousine met kenteken PG-906-N uit een parkeergarage in Arnhem gestolen. De kleur van de auto is nanogrijs en het bouwjaar 2016.

    Ja....daar sta je dan... in de ochtend in tranen als je ziet dat de parkeerplaats leeg is waar je je auto 2 uur geleden hebt achtergelaten. Een auto waar je jaren hard voor hebt gewerkt is ineens weg. Het gevoel dat je krijgt is echt onbeschrijfelijk. Veel soorten gevoelens komen bij je naar boven, geen eentje die je auto terug brengt. Verdriet neemt de overhand en tranen vloeien!

    Snap niet wat zulke gasten bezield, ik kan al dagen niet normaal slapen, weten ze überhaupt wel wat ze de eigenaar aandoen? Hebben ze wel een hart? Beste mensen ik kan nog wel pagina's vol schrijven hoe verdrietig ik ben, maar dat heeft helaas geen zin.
    Ik wil jullie graag vragen of jullie de politie kunnen bellen als jullie deze auto ergens zien staan, ik zal niet iets concreets beloven aan de melder/vinder van mijn mooie auto. Maar een ding kan ik wel beloven en dat is dat hij of zij een mooie verrassing staat te wachten.
    Mocht iemand mijn auto ergens zien staan, bel dan alsjeblieft de politie en laat bij hun je nummer achter zodat ik daarna met je in contact kan komen. In de bijlage heb ik wat fotos toegevoegd.

    Iedereen alvast bedankt voor de moeite.
    Milass81
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    zuur man
    Sterkte
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  3. #3
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Arnhem: Gestolen Audi A3 limousine Kenteken PG-906-N in Arnhem

    Heel erg triest, veel sterkte met dit verlies.
    Ik zal als stadsgenoot en A3 L genoot mijn ogen open houden voor je.

    Waar is de auto gestolen, uit een garage in het centrum ? Heb je al camera beelden opgevraagd ?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  4. #4
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.243
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Dat is zuur.

    Sterkte met de afwikkeling.

    Verzonden met Tapatalk pro.
    In bezit van Vagcom & VCP.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2018
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q3

    Standaard re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Sterkte!!!!
    Ik zal mijn ogen open houden in het zuiden van het land.


  6. #6
    JimQ2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    39
    Posts
    975
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Heel erg zuur. en weet precies wat je doormaakt in 2012 (al aantal jaren geleden) mijn toemaals eerste echte nieuwe auto (Golf 6 TSI 160Pk) ook gestolen van de oprit in een nacht.

    we houden onze ogen open in iedergeval in het uiterste puntje van het land (zuid -limburg)
    ....

  7. #7
    Ger079's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2015
    Leeftijd
    63
    Posts
    521
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Ben bang dat we die niet hier in het westen gaan tegen komen.
    Maar je weet nooit dus kijken we hier ook rond.
    Sterkte in ieder geval.
    Kick ass and chew bubblegum

  8. Ad
  9. #8

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Hi, dank je voor je steunbetuiging. De auto is gestolen uit parkeergarage de Rozet in het centrum ja. De politie heeft daar beelden van opgevraagd gelukkig.

    Helaas is het nog steeds moeilijk te bevatten allemaal. Kan het nog steeds niet geloven.

  10. #9
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milass Bekijk Berichten
    Hi, dank je voor je steunbetuiging. De auto is gestolen uit parkeergarage de Rozet in het centrum ja. De politie heeft daar beelden van opgevraagd gelukkig.

    Helaas is het nog steeds moeilijk te bevatten allemaal. Kan het nog steeds niet geloven.
    Ik zou er ook niet aan durven denken dat onze Audi weg wordt genomen.
    Sterkte..
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  11. #10
    Golfer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2009
    Leeftijd
    56
    Posts
    3.785
    Kudos
    4
    Auto
    Audi A6 Allroad

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Vreselijk man! Zal opletten, sterkte.
    Allroad 2.7T biturbo H6 LR MY2003 Atlasgrijs,
    verkocht: A6 Allroad 2007 3.0 tdi, kobaltblauwe Allroad Quattro 2.7T MY2003, A6 4B avant 2.5TDI MY2002 H6 Hartog tuned, A3 SB 2.0 tdi Ambition MY2008.

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Balen!
    Ik ga juist wél opletten hier in het Westen - Haven Rotterdam is geen ongebruikelijke plek voor een gestolen Audi waar geen "RS" op staat.

    PG-906-N onthouden we!

  13. #12
    raymondw1979's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    287
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    sterkte ! mooi zuur

  14. #13
    Ries's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2007
    Leeftijd
    55
    Posts
    1.233
    Kudos
    41
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Wat ontzettend balen zeg! Kan me voorstellen dat je er goed ziek van bent. Heel erg triest dat mensen zoiets kunnen doen.Veel sterkte, hopelijk werkt de verzekering mee om het snel op te lossen. We leven met je mee.
    RS4 B9

  15. #14
    HD1's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2008
    Leeftijd
    64
    Posts
    20.524
    Kudos
    285
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    nog nieuws te melden over de auto @Milass ?
    A6 Avant 3.0 TDI 4F Austerngrau, A6 Avant 3.0 TDI BiT 4G Dakota S4 ​Avant B9 Tangorood.

  16. #15

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Hallo allemaal,
    De politie is een onderzoek aan het doen. Op de camera beelden van de parkeergarage is degene gewoom duidelijk te zien zeiden ze. Verder niks nieuws te melden. Auto nog steeds weg en niet terug gevonden. Waarschijnlijk wordt het de club aanklagen via de rechter omdat ze mijn jas hebben weggegeven aan iemand anders met me sleutels erin. Zij zijn hun bewaarplicht niet nagekomen. Dus waarschijnlijk ook verantwoordelijk voor het hele gebeuren. Maar dat moet de rechter beslissen. Misschien had ik dit al eerder erbij moeten zetten voor jullie maar ja, je raakt van slag als zoiets gebeurd en vergeet soms dingen. Mijn jas werd dus aan iemand meegegeven zonder dat diegene een kaartje van een jas had, met daarin mijn autosleutels. Iemand met juridische verstand van zaken die me een beetje kan vertellen hoe het precies zit??

    Verder wil ik iedereen bedanken voor het meeleven, doet me goed in deze moeilijke tijden dat je weet dat er ook eerlijke mensen zijn😘

  17. #16
    meeuw's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    1.208
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A5 Cabrio

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Normaal gaat een zorgplicht niet verder dan de normale schade, dus jas + sleutel en (naar redelijkheid) wat er verder in de zakken zat. Vervolgschade (de auto) zal waarschijnlijk niet gaan lukken.
    Een (eventueel) bordje bij de garderobe waarop staat dat er geen aansprakelijkheid wordt aanvaard heeft trouwens weinig tot geen waarde.

  18. #17
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Ik ben benieuwd hoe dit eindigt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  19. #18

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2017
    Posts
    301
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milass Bekijk Berichten
    Waarschijnlijk wordt het de club aanklagen via de rechter omdat ze mijn jas hebben weggegeven aan iemand anders met me sleutels erin. Zij zijn hun bewaarplicht niet nagekomen. Dus waarschijnlijk ook verantwoordelijk voor het hele gebeuren. Maar dat moet de rechter beslissen. Misschien had ik dit al eerder erbij moeten zetten voor jullie maar ja, je raakt van slag als zoiets gebeurd en vergeet soms dingen. Mijn jas werd dus aan iemand meegegeven zonder dat diegene een kaartje van een jas had, met daarin mijn autosleutels. Iemand met juridische verstand van zaken die me een beetje kan vertellen hoe het precies zit??
    Toevallig, met die situatie heb ik een klein beetje ervaring. Heb een tijdje als hobby evenementen georganiseerd, en ooit een klacht gehad van een klant wiens jas ook inderdaad met sleutels en telefoon verdwenen was uit onze garderobe (mijn antwoord: Wie laat dat nou in z'n jas zitten?)
    Hij was van mening dat wij alles moesten vergoeden, ik was het daar eigenlijk niet mee eens, met name gezien de kosten ruim in de 4 cijfers liepen, hij niet keihard kon aantonen dat die spullen er inderdaad in zaten, en er een heel groot "DE GARDEROBE IS OP EIGEN RISICO"-bord bij de kassa hing.

    Daarop een jurist geraadpleegd, en die raadde me met klem aan de boel gewoon te vergoeden mits het een afgesloten en/of betaalde garderobe betrof - met een bordje dat de garderobe op eigen risico is schijn je niet weg te komen tenzij het een openbare en onbeschermde kapstok is.

    Kans is overigens groot dat als de garderobe-eigenaar aansprakelijk te stellen is, hij/zij hier niet voor verzekerd is (een WA lacht 'm vermoedelijk hard uit), mijn ervaring bij onvoorziene kosten in dit soort situaties is dat je lang op je centen mag wachten.

    PS: Laatste tip - je zal het zelf vast al wel bedacht hebben, maar houd in het vervolg je sleutels beter gewoon in je broekzak... mijn jas komt nergens met spullen erin, en m'n betere jassen komen niet eens in zo'n openbare garderobe.
    Laatst gewijzigd door tdt; 10-02-18 om 21:17.

  20. #19
    Akita's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Posts
    2.625
    Kudos
    281
    Auto
    Audi A4 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    Ben benieuwd of in deze situatie een verzekering uitbetaald?
    A4 Allroad Pro Line Business 2.0 TFSI 2011.
    A4 Allroad Quattro Edition 2.0 TFSI 2018.

  21. #20

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Leeftijd
    34
    Posts
    51
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Gestolen Audi A3 limousine kenteken PG-906-N in Arnhem

    dit is dubbel zo zuur man, Volgens mij dekt de verzekering zo niet de gehele schade omdat de club / jij aansprakelijk zijn omdat jij /of de club niet zorgzaam met de spullen zijn omgegaan. of heb je inmiddels al wat gehoord?

    Tip voor de volgende neem extra startonderbreker, dan kun je de sleutel wel is per ongeluk laten zitten in je jas of wat en dat kaartje zit in je portemonnee en dan kunnen ze nog geen kant op met de auto
    Laatst gewijzigd door Dannyvann89; 25-02-18 om 19:46.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •