Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 59 van de 59

Onderwerp: STOLEN AUDI A4 CAB, Please read and try to help folks

  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arlo
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marietje
    Over smaak valt te twisten, maar een beetje *piep* om deze wagen (en dus de eigenaar) zo af te kraken. Ook dit is een autoliefhebber die een hele hoop centjes in zijn wagen gestoken heeft.
    Ben ik het wel in grote lijnen mee eens.. (hoewel ik het "afkraken" van een auto los zie van de eigenaar.. :wink: )
    Het gaat mij ook niet om hoe die Cabrio eruit ziet.. (smaakkwestie) ..

    Maar ik kan echt niet begrijpen dat er iemand nog in zo'n standaard en zéér oude internet-oplichtings-truc trapt..

    Deze vormen van oplichting zijn al zo vaak aan bod geweest dat je gewoon je best had moeten doen om het te missen....
    Ik doel daar dan ook niet op, maar op de opmerkingen over het uiterlijk van de auto.
    Ik denk in dit geval dat de eigenaar het zich wel persoonlijk zou kunnen aantrekken, het afkraken van het uiterlijk van zijn wagen. Hij is de auto kwijt op een lullige manier (al kunnen jullie het niet begrijpen, het blijft zuur en lullig) en was hoogstwaarschijnlijk zeer trots op zijn wagen......

  2. #42

    Standaard

    Ben het volledig met Marietje eens!

    Gezeik als dit is het laatste waar je op zit te wachten in een geval als dit, eigen schuld of niet.

    Ik begrijp ook niet dat er nog betaalmiddelen als cheques bestaan. Dat was ergens voor de oorlog hip. Nog vreemder is het dat ze die dingen laten voortbestaan terwijl ze zo fraudegevoelig zijn. Afschaffen die meuk, of fraudebestendig maken.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  3. #43

    Standaard wat

    Wat ik niet begrijp is het feit dat een auto met 10,000 euro,s aan modificaties niet eens beschikt over een simpele gps tracker.
    Zo kun je de auto gewoon volgen en hem weer ophalen op de desbetreffende drempel.
    Het blijft erg sneu voor die gozer maar het is al een hele oude truuk.
    In frankijk gebeurt dit inderdaad vaak aangezien die verdomde cheque hier nog zo populair is
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:

  4. #44

    Standaard

    Zelfs dan staat hij nog legaal op naam van de koper, dus valt er niks op te sporen vrees ik...
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #45

    Standaard nee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer
    Zelfs dan staat hij nog legaal op naam van de koper, dus valt er niks op te sporen vrees ik...
    Nee maar moet jij maar is kijken wat een kettingzaag een dikke accu met klemmen en een scalpel nog voor verassende beslissingen bij de huidige eigenaar teweeg kunnen brengen
    Een goudvis heeft een geheugen van 30 seconden kun je nagaan hoeveel Ik per dag beleef :mrgreen:


  6. #46
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Moet jij eens weten waar de huidige eigenaar mee terug komt, die schrikken niet van je hoor.

  7. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Moet jij eens weten waar de huidige eigenaar mee terug komt, die schrikken niet van je hoor.
    Ja precies....vaak zitten hier (veelal uit donker Afrika afkomstige) criminele organisaties achter die de op die manier verkregen auto's snel weer in de handel gooien.

    Dat het niet bepaald lieve jongetjes zijn lijkt me duidelijk.
    A4 B5 Avant 1.8T Quattro AEB / DJJ K03-0073 | APR 2.5" | Milltek kat | APR hose | HT FMIC | TAR*OX 312 | JD - 176kW 350Nm

  8. Ad
  9. #48

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2007
    Posts
    121
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Q5

    Standaard

    OK ik zal well ff on topic bliven dan en niet mijn commentaar geven op de auto!

    NEE ik heb hem niet gezien!


    ........ieder zijn eigen smaak gelukkig!

  10. #49
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    auto is trouwens terug gevonden in brussel, hij stond klaar voor transport naar afrika..
    hij heeft hem terug gekregen.
    Audi A2 1.4 aua

  11. #50

    Standaard

    tjong, zoveel later nog? Of is die al veel eerder terug gevonden?
    my first quattro was a wilkinson

  12. #51

  13. #52
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard

    hij is veel eerder terug gevonden

    bron:cleaned.be
    Audi A2 1.4 aua

  14. #53
    ricardo964's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2007
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.616
    Kudos
    14
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 030 Bekijk Berichten
    Bron?
    http://forum.cleaned.be/index.php?showtopic=65555&st=45

  15. #54

    Standaard

    tnx

    Wat een afloop zeg.

  16. #55
    ittai's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    347
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    ok, ik post wel heel laat in deze topic, maar wou toch nog even iets kwijt:

    Ik werk in de auto verkoop en aankoop industrie, er is een simpele regel, je aanvaard ALLEEN cheques van handelaars waarvan je de BTW nummer hebt nagekeken (kan eender wie gratis doen in minder dan 3 minuten.) daar staat dan nogeens het adres bij en de naam van het bedrijf... dus vrij fool proof. Van particulieren anvaard je GEEN cheques, oftewel bankcheques (kunnen alleen gedekt zijn). Over het algemeen anvaard je ALLEEN cash, en dan nog wel in u eigen valuta.

    Ik krijg zulke advertenties 10 keer per dag... altijd zelfde verhaal. Meestal zal het iemand zijn die zogezegd in het buitenland werkt, meestal bij een ambassade of een regerings instelling, leger, enz. deze advertenties zijn meestal in het engels, de persoon in questie zal u een heeleboel zeer "officieel uitziende" documenten door mailen en zo voorts.

    ik krijg zelfs handelaars over de vloer die een cheque bij hebben voor 15.000euro voor een auto van 12.000 euro, en die zeggen dat ze hun vergist hebben, en of ik aub het verschil kan terug betalen in cash... (en dan zijn ze weg met de auto + 3.000 euro cash)

    Allemaal al gebeurd!

    wilt een buitenlander u wagen kopen? zeg gewoon neen, PUNT. je vind vast wel iemand die je wagen, of voertuig wil overkopen wat dchter bij huis.

    ook geld dit voor partikulieren: NO CASH NO GOODS.

    Pas ook heel hard op voor nep advertenties tegenwoordig, Het is echt een plaag aan het worden, je ziet bijvoorbeeld een full option Audi A4 bj 2007 voor 5.000 euro staan. je belt ernaar (meestal frans) en ze vragen om het geld te storten, en een wagen zie je nooit.

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    2.458
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    Ik meen hier al heel vaak over zoiets iets te hebben gelezen, ongedekte cheques en betalen en dan geen auto.. helaas, pindakaas.

  18. #57
    coupé's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    44
    Posts
    10.129
    Kudos
    155
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: STOLEN AUDI A4 CAB, Please read and try to help folks

    Audi A2 1.4 aua

  19. #58
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: STOLEN AUDI A4 CAB, Please read and try to help folks

    Die tweede pic is wel een leuke spot voor de fotomeeting

    Ik begrijp niet wanneer je zoveel tijd en moeite in je audi stopt, je zo onozel met ongedekte cheques omgaat.....
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  20. #59

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2008
    Leeftijd
    39
    Posts
    91
    Kudos
    0

    Standaard Re: STOLEN AUDI A4 CAB, Please read and try to help folks

    Wat een verhaal.
    En ja, het was zijn eigen schuld, een beetje nuchter nadenken en het had vermeden kunnen worden.

    Die krijgt dus al zijn derde (officiële) eigenaar.
    In een fractie van een seconde kan je leven veranderen,
    maar die fractie draag je wel heel je leven mee.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •