Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46

Onderwerp: Gestolen: A4 3.0 TDI Avant grijs (11-ZP-XX)

  1. #41

    Standaard

    Beste Rob,

    Mooie b7! Hoop dat je er meer geluk mee hebt dan de vorige.
    Puntje van aandacht, in deze draad staat genoeg info voor het dievengilde om je auto wederom te "bezichtigen". Tuurlijk als ze de auto willen dan krijgen ze um toch wel, maar waarom de kat op het spek binden?
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --

  2. #42
    Rob Herfst's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    85
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik geloof niet dat men speciaal voor de Audi gekomen zijn
    Wij waren inbraaknummer 159 die nacht in Rotterdam, en dat schijnt helaas erg vaak te gebeuren op zulke dagen (Kerst, Oud&Nieuw), vanaf november stijgt het aantal woninginbraken ook weer fors.
    De auto was onverwacht nog wat "slagroom op de taart".
    Ik verwacht dan ook niet dat men het internet afstruint naar een (bijna) 4 jaar oude auto.
    Mocht onverhoopt (helaas!) mijn ongelijk alsnog worden bewezen, dan zal ik inderdaad toch zorgvuldiger moeten worden met informatie.
    Laatst gewijzigd door Rob Herfst; 01-01-10 om 21:08.
    Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  3. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Herfst Bekijk Berichten
    Bedankt voor je bezorgdheid, maar ik geloof niet dat men speciaal voor de Audi gekomen zijn
    Wij waren inbraaknummer 159 die nacht in Rotterdam, en dat schijnt helaas erg vaak te gebeuren op zulke dagen (Kerst, Oud&Nieuw), vanaf november stijgt het aantal woninginbraken ook weer fors.
    De auto was onverwacht nog wat "slagroom op de taart".
    Ik verwacht dan ook niet dat men het internet afstruint naar een (bijna) 4 jaar oude auto.
    Mocht onverhoopt (helaas!) mijn ongelijk alsnog worden bewezen, dan zal ik inderdaad toch zorgvuldiger moeten worden met informatie.
    Juist in dat segment zou ik me zorgen maken.
    Misschien kan een mod, indien je dat wil, je beginpost aanpassen. url bedrijfsnaam verwijderen.
    Better safe then sorrow.
    "If everything seems under control, you're just not going fast enough."
    -- Mario Andretti --

  4. #44

    Standaard

    Edit: beter leren lezen aamgezien de topicstart de jaarwisseling 2008 - 2009 betreft
    Laatst gewijzigd door Lomenaar; 02-01-10 om 16:49.
    2009: A6 (4F) Sedan 3.0 TDI Quattro Tiptronic S-line, 233pk, 450Nm
    2006: A3 (8P) Hatchback 1.9 TDI Pro-line, 105 pk, 250 Nm

  5. #45

    Standaard Re: Gestolen: A4 3.0 TDI Avant grijs (11-ZP-XX)

    Ik krijg zeker 4 jaar als ik zo,n hufterige dief zal betrappen {met goed gedrag minder}

    Als je bv een alarm met BlackJax Anti-Carjacking System hebt moet je elke keer je code indrukken als de deur open gaat of je start de auto .

    Anders stopt de auto ermee na enkele meters

    In deze wereld vol met dieven en bedriegers moet je wel .
    RS for ‘Rennsport’ - ‘Motorsport’ in German


  6. #46

    Standaard Re: Gestolen: A4 3.0 TDI Avant grijs (11-ZP-XX)

    eerst en vooral even vragen als hij al terug terecht is, want zie dat de post al meer als een jaar oud is.. sterkte en als het nog nut heeft zal ik hier in belgie ook rondkijken want hier in mijn buurt rijden veel A4 avants rond

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •