Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 52 van de 52

Onderwerp: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

  1. #41
    Anjo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    56
    Posts
    188
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Hoop voor je dat het allemaal goed gefixed is en er geen restschade boven water komt...
    Succes bij het ophalen!!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan...

  2. #42
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    en valt je rns nu onder verzekering ?
    hopelijk krijg je alles terug van de verzekering.
    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  3. #43

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Wat een bizar verhaal zeg! Kl0te voor je...

    Hopelijk kun je weer genieten van je auto binnenkort! Maar het gevoel zal niet meer hetzelfde zijn (vermoed ik)...
    S6

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2004
    Posts
    76
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Het land heet niet voor niks SLOW(akije).Daar is geen haast geboden.Sterkte met de afhandeling nog.
    Give thanks to jah

  5. #45
    maxs's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    53
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Nou het is dan eindelijk zover!! Heb mijn auto vandaag opgehaald. Het ziet er allemaal weer netjes en als nieuw uit. Mooi gepoetst en alles weer werkend. Alleen de video in motion moet ik nog eens aan beginnen, maar dat heeft tijd.
    Nu het financiële verzekerings werk nog afhandelen, benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
    Maar kan weer rijden ben dus weer blij.
    Iedereen bedankt voor de meelevende reacties.

    Groet Maxs
    Laatst gewijzigd door maxs; 26-08-11 om 17:18.
    Audi A4 (B8) Avant 2.0 tdi.


  6. #46
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxs Bekijk Berichten
    Nou het is dan eindelijk zover!! Heb mijn auto vandaag opgehaald. Het ziet er allemaal weer netjes en als nieuw uit. Mooi gepoetst en alles weer werkend. Alleen de video in motion moet ik nog eens aan beginnen, maar dat heeft tijd.
    Nu het financiële verzekerings werk nog afhandelen, benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.
    Maar kan weer rijden ben dus weer blij.
    Iedereen bedankt voor de meelevende reacties.

    Groet Maxs
    goed dat je je a4 goed en wel terug hebt
    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  7. #47
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    oi,
    en hoe is dit verder afgelopen ?
    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  8. Ad
  9. #48
    maxs's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2008
    Leeftijd
    53
    Posts
    78
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Zeer te spreken over de verzekering, hadden wat aanloop probleempjes, maar daarna alles naar volle tevredenheid opgelost.
    Financieel is alles 100% vergoed.

    Groet Maxs
    Audi A4 (B8) Avant 2.0 tdi.

  10. #49
    kest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Posts
    100
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    ik zag dit bericht vandaag voor het eerst, en de haren stonden direct recht overeind.
    en heb zo iets tot op heden niet zelf mee gemaakt, alleen dat er tuig in een weekend over de auto van mijn zusje zijn gelopen.
    zelf was in dat weekend niet thuis, en zag een paar dagen later dat de motorkap en dak van de auto vol deuken zaten.
    het enige wat mijn vader tegen de politie toen zei was het volgende, ik ben blij dat mijn zoon niet thuis was met de vr6 omdat hij dan de persoon zo hard zou hebben geslagen dat die gestrekt naast de auto zou hebben gelegen.
    meer is er toen niet gezegt.

    maar echt je zou gek worden, waneer je auto gestolen is en even verder zo aantreft.
    net zo als iemand rustig zegt bij een ongeval, ach joh het is maar blik en is te vervangen. ja weet ik wel maar toch, wardeer eens de hobby van een ander nu toch eens.

  11. #50
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maxs Bekijk Berichten
    Zeer te spreken over de verzekering, hadden wat aanloop probleempjes, maar daarna alles naar volle tevredenheid opgelost.
    Financieel is alles 100% vergoed.

    Groet Maxs
    oi,
    eind goed al goed ... ben blij voor je man
    nog veel plezier met de b6
    mvg.
    Laatst gewijzigd door jojo audifan; 13-11-11 om 14:48.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  12. #51
    jojo audifan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    644
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kest Bekijk Berichten
    ik zag dit bericht vandaag voor het eerst, en de haren stonden direct recht overeind.
    en heb zo iets tot op heden niet zelf mee gemaakt, alleen dat er tuig in een weekend over de auto van mijn zusje zijn gelopen.
    zelf was in dat weekend niet thuis, en zag een paar dagen later dat de motorkap en dak van de auto vol deuken zaten.
    het enige wat mijn vader tegen de politie toen zei was het volgende, ik ben blij dat mijn zoon niet thuis was met de vr6 omdat hij dan de persoon zo hard zou hebben geslagen dat die gestrekt naast de auto zou hebben gelegen.
    meer is er toen niet gezegt.

    maar echt je zou gek worden, waneer je auto gestolen is en even verder zo aantreft.
    net zo als iemand rustig zegt bij een ongeval, ach joh het is maar blik en is te vervangen. ja weet ik wel maar toch, wardeer eens de hobby van een ander nu toch eens.
    oi,
    heb je volledig gelijk in!
    effe off topic... hoe is het verder afgelopen met de auto van je zus ? alles opgelost met de verzekering ? ... is dat tuig gevonden ?
    mvg.
    4 ringen , 4 cilinders , 4 banden , 4 velgen , 4 wieldopjes ;) , kortom audi a4 b7 2.0TDI

  13. #52

    Standaard Re: Deze keer zelf aan de beurt. A4 B6 avant 2004 gestolen in Slowakije.

    Gvd.. hebben ze niks anders te doen of zo? Denken ze nou echt dat ze schatrijk kunnen worden met het stelen van andersmans goederen.. :S
    Audi S6 C7 Avant 530PK

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •