Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 80

Onderwerp: tip RS en S eigenaren anti diefstal

  1. #41
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Een kenner herkent een S of RS ook zonder de plakplaatjes. Een niet-kenner is voor de gek te houden door een logo te plakken op een auto die er niet op hoort. Ik denk wel dat we er vanuit kunnen gaan dat het dievengilde tot de eerste categorie behoort. Ik heb nog nooit gehoord dat een 1.9 TDI met RS logo gebruikt is als vluchtauto.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  2. #42
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    ach de tips zijn goed, dat systeem van Pedro kan je hier aan toevoegen. Opbergen in de garage en de hond doet de rest. Handig met een inpandige garage kan ik je vertellen.
    En ik ga natuurlijk niet mijn auto uiterlijk aanpassen omdat anderen hem anders herkennen. Dat vind ik de wereld op zijn kop. En ik vind het logo van de RS fantastisch !
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021

  3. #43
    madfred's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    66
    Posts
    1.550
    Kudos
    15
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Ik ben bezig een (defecte) sleutel om te bouwen naar een simpele afstandsbediening. Zodra dat gelukt is leg ik de sleutel duidelijk zichtbaar neer. Als ik dan weer bezoek krijg en ze nemen de sleutel mee, wordt er na het drukken op de ontgrendel knop niet de auto ontgrendeld, maar gaan er een paar lampen en sirenes aan, die niet zonder meer zijn uit te schakelen. Op dat moment zijn ze natuurlijk buiten, dus ik denk niet dan ze dan weer naar binnen gaan om de echte sleutel te zoeken/op te eisen.
    Daarnaast is het binnen komen op zich al heel wat moeilijker gemaakt sinds het laatst bezoek van ongewenste gasten.
    Those who think they know everything are an annoyance to those of us who do.

  4. #44

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2011
    Leeftijd
    44
    Posts
    222
    Kudos
    2
    Auto
    Audi S3

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Ach je kan vanalles doen maar als ze hem willen hebben dan krijgen ze hem toch wel !

  5. #45
    Teejeemmm's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2008
    Posts
    3.784
    Kudos
    375
    Auto
    Audi A3 E-tron
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    haha, en de volgende stap is gewoon een defecte RS op de oprijlaan zetten, ga je er in zitten dan start de auto van de buurman.....
    Audi RS4 B5 2000, Audi RS6 C5 Avant 2003, Audi A3 SB 45 TFSIe 2021


  6. #46

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Zou mooi zijn als je het kenteken op een ander adres kunt zetten dan waar hij meestal staat. Toch het voordeel van een leaser / auto op de zaak
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  7. #47

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Zou mooi zijn als je het kenteken op een ander adres kunt zetten dan waar hij meestal staat. Toch het voordeel van een leaser / auto op de zaak
    Heeft weinig zin, die gasten rijden gewoon de wijken rond waar je dit soort auto's kunt verwachten of krijgen hun informatie van foute gasten binnen legale bedrijven (verzekeringsmaatschappijen, garagebedrijven e.d.).

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FASt Bekijk Berichten
    Zou mooi zijn als je het kenteken op een ander adres kunt zetten dan waar hij meestal staat. Toch het voordeel van een leaser / auto op de zaak
    Er zullen helaas niet heel veel mensen zijn die een RS als leaser kunnen bestellen
    Audi A4 Avant (B6) 3.0 V6 Quattro S-Line '03 - Ebonyschwarz
    BMW 316i (F31) M-Sport '14 - Glacierzilver

  10. #49

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2010
    Posts
    779
    Kudos
    75
    Auto
    Audi A3 E-tron

    Standaard tip RS en S eigenaren anti diefstal

    @Manfred. Geweldig bedacht! Hoop dat je bezoek het sportief oppakt.

  11. #50
    Vdub's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Leeftijd
    43
    Posts
    1.001
    Kudos
    10
    Auto
    Audi V8

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Ik hoop het nooit mee te maken, ik ga zeker niet die dure Alu spiegelkappen spuiten en al helemaal geen RS6-uitlaten verwijderen voor het dievengilde..
    OBD-mod heb ik overigens al wel gedaan en de adapterkabel ligt niet in de auto en niet thuis.

    Moet overigens zeggen dat ik het niet prettig vind welke auto van mij dan ook geleend wordt voor dat soort acties.. het blijft door mij bij mekaar geschraapt spaargeld dus of ze nu mn 97-er Caddy jatten of de audi..
    '90 Audi V8 DTM, '03 Audi A8 4.2 quattro, '06 Caddy DSG, '02 Passat Variant 1.8t, '02 Passat Variant W8

  12. #51

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    66
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Heb zelf ook een loze obd stekker geplaatst maar heb er bovendien een LCD inverter uit een oude laptop op aangesloten, deze geeft ongeveer 800 volt af. De eerste beste crimineel die tracht een uitleesapparaat op mijn obd stekker aan te sluiten ziet heel z'n apparaat in rook opgaan gni gni gni.
    Oh ja, de uitleesapparatuur van de dealer ook natuurlijk (als ik ze niet op tijd waarschuw )

  13. #52
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henzelmen Bekijk Berichten
    Heb zelf ook een loze obd stekker geplaatst maar heb er bovendien een LCD inverter uit een oude laptop op aangesloten, deze geeft ongeveer 800 volt af. De eerste beste crimineel die tracht een uitleesapparaat op mijn obd stekker aan te sluiten ziet heel z'n apparaat in rook opgaan gni gni gni.
    Oh ja, de uitleesapparatuur van de dealer ook natuurlijk (als ik ze niet op tijd waarschuw )
    Wat is dat die LCD inverter ?
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  14. #53

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Leeftijd
    66
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Een LCD inverter is de voeding van de tl buisjes achter het lcd scherm. (geeft een hoge spanning af met relatief weinig vermogen)

    dis_lcd_inverter_01_overview520.JPG

  15. #54
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henzelmen Bekijk Berichten
    Heb zelf ook een loze obd stekker geplaatst maar heb er bovendien een LCD inverter uit een oude laptop op aangesloten, deze geeft ongeveer 800 volt af. De eerste beste crimineel die tracht een uitleesapparaat op mijn obd stekker aan te sluiten ziet heel z'n apparaat in rook opgaan gni gni gni.
    Oh ja, de uitleesapparatuur van de dealer ook natuurlijk (als ik ze niet op tijd waarschuw )
    prachtig
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  16. #55
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Ja hebbuh 😃 hier hou ik wel van...
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  17. #56

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Je zou alle emblemen eraf kunnen halen maar die lui weten ook wel hoe een s of rs eruit ziet,
    met of zonder embleem. OBD stekker verleggen en vervangen door een loze stekker
    (wel met draden eraan en vast maken) of een simpele schakelaar van 1euro tussen de K-line
    zetten en ver weg stopen. Track en trace heeft tegenwoordig ook een zin meer.

  18. #57

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    2.162
    Kudos
    30
    Auto
    Audi Q3
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RonaldS4 biturbo Bekijk Berichten
    Track en trace heeft tegenwoordig ook een zin meer.
    Oh jawel hoor.
    Work hard, play hard.
    Q5 2.0TDI 2011
    Ex audi's : Audi 80, A8 D2,A3 8L, A4 B6, A1 8X, A6 C6, A3 8V

  19. #58

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Leeftijd
    43
    Posts
    64
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dobbelsteen Bekijk Berichten
    Oh jawel hoor.

    Bij me buurman hebben ze 2mnd geleden zijn range rover hse mee genomen met track en trace maar die
    is toch echt na 15km rijden van de radar verdwenen.

  20. #59
    Gonadan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Posts
    370
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Wat een doemscenario's allemaal zeg. Wonen jullie allemaal in een kast van een huis waar elke week 'gasten' in de wijk komen of zo? Alarmsystemen, pistolen, honden.

    Als je zo moet leven geniet je toch niet meer van je bezit? Of wordt de paranoia iets aangedikt?

    Na al die verhalen en topics over diefstal ben ik steeds blijer dat ik maar een simpele A4 heb met ouderwetse bns5.

  21. #60
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: tip RS en S eigenaren anti diefstal

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gonadan Bekijk Berichten
    Wat een doemscenario's allemaal zeg. Wonen jullie allemaal in een kast van een huis waar elke week 'gasten' in de wijk komen of zo? Alarmsystemen, pistolen, honden.

    Als je zo moet leven geniet je toch niet meer van je bezit? Of wordt de paranoia iets aangedikt?

    Na al die verhalen en topics over diefstal ben ik steeds blijer dat ik maar een simpele A4 heb met ouderwetse bns5.
    Totdat die wordt gejat, dan piep je wel anders..😉
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •