Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: velgen A7

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    137
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard velgen A7

    Heey iedereen,

    helaas is hier in Bornem, België, de A7 van een kennis van mij het slachtoffer geworden van diefstal van zijn 20 inch 10-spaak originele schoenen met banden 265/35R20 99Y.

    Moest je iets verdacht zien, hoor ik het graag.

    grtz

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    73
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: velgen A7

    Moet niet gekker worden, gewoon je velgen weg.
    Had die kennis geen slotbouten?
    Misschien handig als je een foto plaatst van de velgen, zodat ze eventueel te herkennen zijn wanneer ze ergens op internet opduiken, al denk ik dat die kans erg klein is.

  3. #3
    R3nshi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2013
    Leeftijd
    39
    Posts
    53
    Kudos
    6
    Auto
    Audi A1
    Land
    Land

    Standaard Re: velgen A7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevimo Bekijk Berichten
    Heey iedereen,

    helaas is hier in Bornem, België, de A7 van een kennis van mij het slachtoffer geworden van diefstal van zijn 20 inch 10-spaak originele schoenen met banden 265/35R20 99Y.

    Moest je iets verdacht zien, hoor ik het graag.

    grtz
    Heb er iets van gehoord toen ik mijn A1 ging ophalen, was het niet gebeurt op 28 augustus? Ben hem gaan ophalen op 29 augustus en een verkoper zei dat het de dag ervoor gebeurt was en ik kon het bijna niet geloven... Hij vertelde wel dat ze camerabeelden zouden hebben van de inbraak? Ik hoop in ieder geval dat ze gevonden worden, zowel de velgen maar zeker ook de dieven, naar het schijnt waren het geen belgen...
    Veel sterkte in ieder geval!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal123 Bekijk Berichten
    Moet niet gekker worden, gewoon je velgen weg.
    Had die kennis geen slotbouten?
    Misschien handig als je een foto plaatst van de velgen, zodat ze eventueel te herkennen zijn wanneer ze ergens op internet opduiken, al denk ik dat die kans erg klein is.
    Volgens mij zijn het deze velgen: http://www.alloywheelsdirect.net/aud...oke_wheel_2344
    ​30.08.13: A1 S line TDI 2.0 136pk Daytonagrijs Stof & Leder "Sprint" zwart Pack "Inspiration" Xenon+ Snelheidsregelaar Aluvelgen Rotor, titanium afwerking Radio Concert Koffermodule Trekhaak Zonder kentekens Antidiefstalmoeren

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    137
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: velgen A7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal123 Bekijk Berichten
    Moet niet gekker worden, gewoon je velgen weg.
    Had die kennis geen slotbouten?
    Misschien handig als je een foto plaatst van de velgen, zodat ze eventueel te herkennen zijn wanneer ze ergens op internet opduiken, al denk ik dat die kans erg klein is.
    Ja die man had een sleutel, maar ze zijn erg brutaal aangezien ze de raam hebben uitgeslagen, en dan in de koffer zijn gekropen langs binnenin om de dopsleutel van de veiligheidsbouten te nemen uit de koffer. Ze wisten maar al te goed waar te zoeken voor de sleutel op code.

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    33
    Posts
    137
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: velgen A7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R3nshi Bekijk Berichten
    Heb er iets van gehoord toen ik mijn A1 ging ophalen, was het niet gebeurt op 28 augustus? Ben hem gaan ophalen op 29 augustus en een verkoper zei dat het de dag ervoor gebeurt was en ik kon het bijna niet geloven... Hij vertelde wel dat ze camerabeelden zouden hebben van de inbraak? Ik hoop in ieder geval dat ze gevonden worden, zowel de velgen maar zeker ook de dieven, naar het schijnt waren het geen belgen...
    Veel sterkte in ieder geval!


    Volgens mij zijn het deze velgen: http://www.alloywheelsdirect.net/aud...oke_wheel_2344
    Inderdaad, dat zijn ze.

    Spijtig genoeg kan er geen duidelijk beeld gemaakt worden van de daders, dus bij deze is iedereen verwittigd, het begint een plaag te worden in de omstreken.

    Recent nog 2 BMW's op 1 week tijd op blokken gezet voor de velgen te kunnen stelen hier in de buurt.


  6. #6

    Standaard Re: velgen A7

    Dat is dan al de tweede Belg in een week tijd zie zijn 20 duimers kwijt is...

  7. #7
    draadloos
    Guest

    Standaard Re: velgen A7

    Slotbouten zijn niet heilig hoor. Linksdraaiende dop erop, en ze zijn er af. Hoe denk je dat ze ze in de garage verwijderen als iemand zijn slotboutdop (?) kwijt is?

  8. Ad
  9. #8
    LuckyMe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2013
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: velgen A7

    [humormode]Psssst, velgen kopen? Heb mooie 10 spaaks 20" compleet met banden....Enne, heb ook nog een paar sloffen liggen voor een BMW.... ;-)[/humormode]

    Dit soort lui moeten een goed pak slaag hebben als ze gepakt worden. Niets overlaten aan Justitie. De knuppel er over!
    En toch is mijn motor sneller bij de 100 ;-)

  10. #9

    Standaard Re: velgen A7

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuckyMe Bekijk Berichten
    [humormode]Psssst, velgen kopen? Heb mooie 10 spaaks 20" compleet met banden....Enne, heb ook nog een paar sloffen liggen voor een BMW.... ;-)[/humormode]
    Ik lach me rot.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •