Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 177

Onderwerp: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

  1. #1
    Boldman
    Guest

    Standaard Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Laatste jaren passeren hier in dit gedeelte de gestolen audi's meestal de snelle, globaal worden in Nederland 10.000 auto's per jaar gestolen en wij eigenaars maken het dieven gilde misschien wel te gemakkelijk wat resulteerd in hoge premies van de autoverzekeraars dus hogere kosten onzerzijds.
    Sommigen vragen zich af hoe ze deze auto's zo makkelijk wegkrijgen zonder enig geluid en zelf zonder schade ( de professionals gebruiken het, kind kan het zelfs doen )
    En hoe kan je het beste je auto beveiligen tegen deze en de knoeiers ?

    De professionals maken je auto open met een turbodecoder en in circa een/twee minuten zijn je deuren open zonder schade en is je alarm ook uit., de minder professionals maken gaten in deuren en hopen dat je alarm sirene niet meer werkt ( backup batt dood ) wat het geval is bij oudere auto's.
    Daarna word je immobilizer onklaar gemaakt door een OBD2 cracker en kan je auto worden gestart met een zware schroevendraaier. (30sec)
    En weg is je kostbare auto. We moeten ze het zo moeilijk mogelijk maken en kan wellicht de premies worden gehalveerd voor onze auto verzekering?

    1. Het beste dus een apart alarm met binnen/buiten sirene hebben die niet werkt op je originele afstandbediening met sleutel.


    2. Dan via een aparte verborgen schakelaar de I/O lijn van je OBD2 verbreken, sommige upgrade alarm units hebben deze optie ingebouwd, de auto ECU kan dan dus niet
    worden geprogrammeerd en de immobilizer worden uitgeschakeld met de OBD2 cracker.

    3. De Bearlocker stuur of versnellingsbak locker ( met sleutel ook braakgevoelig met turbodecoder ? kan wellicht electrisch zonder sleutel via je aparte a.b ? )
    4. Antidiefstal wheellock. ( onhandig om die elke keer aan te brengen om je wiel )
    5. Anti jammer tracker ( en die zijn er ! )

    Boldman
    Laatst gewijzigd door Boldman; 31-12-13 om 15:19.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Met een Kensington slot vastmaken aan je huis? Nee, grapjes terzijde. Ik denk dat op dit moment een zware hek met een goede fundering het beste optie is, uiteraard met schuifdeur ipv sierdeuren. Wellicht nog beveiligingscamera's met wat boobytraps om de dieven op heterdaad te betrappen.
    Audi A4 (B7) avant 2.0 TDI (125kw)
    Volkswagen Golf V 1.9 TDI (77kw)

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Mijn strategie is...

    1. Niet te veel hechten aan een materieel object.
    2. goed verzekeren..
    One liter, driver's licence eater...


  4. #4
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Niet mee eens.

    Als je met je zuurverdiende geld jezelf eens een leuk cadeau wil doen moet je je tegenwoordig meer druk maken om het verzekeren tegen diefstal of zelfs overvallen ipv garantie. Bovendien, immateriële schade is niet te verzekeren.
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  5. #5
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Ook totaal niet mee eens, mensen moeten gewoon met hun klauwen van mijn spullen afblijven, ik hecht veel waarde aan mijn spullen en zeker mijn Audi waar ik veel aan werk.. Ik heb de auto voor de deur staan, daar staat dan wel een camera met bewegingsmelder en night vision op gericht maar daar heb ik geen bal aan als ze hem toch gappen, ik kan beter een .50 vol automatisch op de auto richten denk ik
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned


  6. #6
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.244
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Ook totaal niet mee eens, mensen moeten gewoon met hun klauwen van mijn spullen afblijven, ik hecht veel waarde aan mijn spullen en zeker mijn Audi waar ik veel aan werk.. Ik heb de auto voor de deur staan, daar staat dan wel een camera met bewegingsmelder en night vision op gericht maar daar heb ik geen bal aan als ze hem toch gappen, ik kan beter een .50 vol automatisch op de auto richten denk ik
    Moet je wel oppassen dat je de Audi niet raakt.

    Mee eens ze moeten er met de tengels vanaf blijven.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  7. #7
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Ik vrees dat die mening geen autodief gaat overtuigen. Arlo's post lijkt me zinvoller.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #8
    JeroenV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    43
    Posts
    164
    Kudos
    7
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Het probleem is natuurlijk hoe dat het heel erg van de dieven afhangt.
    Als ze je auto echt graag willen hebben en hij is te goed beveiligd, kun je erop wachten dat ze naast je bed staan met het 'vriendelijke' verzoek om de auto even te starten.

    Had je dan maar weer wat minder beveiliging zodat ze de auto gewoon mee hadden kunnen nemen...
    Audi A1 1.6tdi (105pk) - Proline S - Dark line - 18" Rotor - Carbon wrapped dak

  10. #9
    GTT555's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Leeftijd
    54
    Posts
    84
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Alarm met onderbrekingsvertraging? En/of gpstracker? En een goede verzekering.
    Hier worden bijna wekelijks audi's gestolen vanuit noord frankrijk.

  11. #10
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Zorg ervoor dat je OBD port onvindbaar is. Deze hebben ze namelijk nodig om het alarm uit te schakelen en om een nieuwe sleutel in te leren op de auto. Wanneer ze de OBD port dus niet kunnen gebruiken hebben hun OBD cracker en sleutel codeerkastjes totaal geen enkele nut en zullen ze nagenoeg in de meeste gevallen afdruipen omdat het niet werkt zoals ze verwachten en het te lang duurt waardoor ze gaan opvallen.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  12. #11
    Lubbe176's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    438
    Kudos
    21
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JockJam Bekijk Berichten
    Zorg ervoor dat je OBD port onvindbaar is. Deze hebben ze namelijk nodig om het alarm uit te schakelen en om een nieuwe sleutel in te leren op de auto. Wanneer ze de OBD port dus niet kunnen gebruiken hebben hun OBD cracker en sleutel codeerkastjes totaal geen enkele nut en zullen ze nagenoeg in de meeste gevallen afdruipen omdat het niet werkt zoals ze verwachten en het te lang duurt waardoor ze gaan opvallen.
    Die vindt ik interessant, kun je eens toelichten hoe jij de OBD poort zou verbergen?
    Audi A4 Avant ('03/B6) 3.0 V6 Quattro Tiptronic S-Line Avus Zilver.
    "Forumnaam"@hotmail.com

  13. #12
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lubbe176 Bekijk Berichten
    Die vindt ik interessant, kun je eens toelichten hoe jij de OBD poort zou verbergen?
    Koop er een op mp en plaats de lege op de originele plek, probeer de originele ergens anders te plaatsen
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  14. #13
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Reggy Bekijk Berichten
    Koop er een op mp en plaats de lege op de originele plek, probeer de originele ergens anders te plaatsen
    Idd zoals @Reggy al zegt...
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  15. #14
    harlin's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2006
    Posts
    2.290
    Kudos
    150
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Ik denk dat de beste manier is om hier NIET op een forum over te ouwehoeren maar gewoon lekker tijdens een meet info uit te wisselen of via PB's. Het dievengilde leest ook mee, weten ze gelijk of ze moeten aanbellen, stuk hout in je nek leggen als je hem staat te wassen of dat ze hem zo kunnen meenemen.
    Audi S4 Avant B7 4.2L V8

    if I get too many stars there's a danger i might be over-qualified to become a pilot

  16. #15
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Ach er staat al zoveel over geschreven, ook hier op AF, het is gewoon prettig als je ze wat kan vertragen en dan hopen dat ze gestoord worden.. willen ze de auto zirder enige schade meenemen dan komen ze zowiezo wel eerst de sleutels bij je halen.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2012
    Posts
    321
    Kudos
    13
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    je logos eraf halen of er andere op plaatsen

  18. #17
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de svekke Bekijk Berichten
    je logos eraf halen of er andere op plaatsen
    BMW logo's whahaha
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  19. #18
    mido's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    2.585
    Kudos
    22
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Gewoon zo:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  20. #19
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mido Bekijk Berichten
    Gewoon zo:
    Whaha idd, de beste oplossing.
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  21. #20
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Beste manier om je Audi te beveiligen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de svekke Bekijk Berichten
    je logos eraf halen of er andere op plaatsen
    Met of zonder logo's herken je een dikke Audi op afstand al. Ook het dievengilde helaas...
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •