Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: het grote navigatie gestolen topic met serienummers en types

  1. #1
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard het grote navigatie gestolen topic met serienummers en types

    hallo forum moderators en leden is het niet een idee om een hoofd topic aan te maken met alle gestolen units in nederland dus uit veiligheid post hier je unit serie nummer en type nummer. zodra je er een koop kun je hier checken of ie er tussen staat als gestolen. ik ben met pon in de weer geweest over hem als gestolen te registreren in hun centrale database maar dat was moeilijk. Ik denk dat dit een goede zet is van het audiforum om hier alles te registeren en lees dus nu je serie nummer uit nu het nog kan. (vagcom)

    -> vermist na inbraak !
    -> forumlid | type nummer | serienummer | uitvoering | HW/SW versie
    -> audifreakje -> 8E0 035 192 R (met SDS) - SN: AUZBZ7G1000034 - RNS-E HIGH EU H73 0650 - Rev: 02S
    Laatst gewijzigd door Audifreakje; 07-01-14 om 12:18.
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: het grote navigatie gestolen topic met serienummers en types


  3. #3
    Audifreakje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    217
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1 SB

    Standaard Re: het grote navigatie gestolen topic met serienummers en types

    sander net gezien maar er staat veel te weinig info in... bv type nummer ed. ik begrijp dat jullie het in de hand willen houden maar maak een lijst die in een klik te zien is .. ik wist hier niet eens van en je vind het ook niet. tis dat jij me tipte.! bedankt hiervoor, maar het mist zijn doel zo.. jammer doe er iets mee aub. pon kan ook al niks maar toen ik hem kocht werd ik door paul wel getipt bij CD. als ie gestolen is dan.. maar dat was ie niet. kortom als ie gestolen is wordt ik opgepakt, maar een gestolen unit door geven kan niet???? das raar... zelfs de politie niet.
    Audi A1-1.2 TFSI S-Editon - S1 Kuipstoelen - Led pakket - int/ext. Zwt/Chrm uitvoering
    Audi A1-1.4 TFSI 185-Excl. S-Edition - S1 Kuipstoelen - Full options - int/ext. Zwt/Grs uitvoering

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.874
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: het grote navigatie gestolen topic met serienummers en types

    Hoort in ieder geval zeker niet in Elektrisch en elektronisch, bizarre keus. Verplaatst naar Gestolen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •