Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Resultaten 61 tot 64 van de 64

Onderwerp: Rode S4 kenteken 85-XBL-9 gestolen in Voorburg

  1. #61

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2011
    Posts
    391
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Rode S4 kenteken 85-XBL-9 gestolen in Voorburg

    Mooi zo..
    ( in mijn geval kreeg ik ook een aardig bedrag terug, taxatie gebaseerd op foto's. Althans, ik moet het bedrag nog gestort krijgen he... )

  2. #62
    Parlotti
    Guest

    Standaard Re: Rode S4 kenteken 85-XBL-9 gestolen in Voorburg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harlin Bekijk Berichten
    Er zit wel een kern van waarheid in, ben ruim een jaar geleden (bijna) slachtoffer geweest van de diefstal van mijn Audi inclusief scherpe beelden hoe men te werk gaat. Hele discussies gehad met pon, bottemline is dat audi prima weet waar de pijn punten liggen maar verdommen om de klanten te informeren.
    Er is mij een redelijk bedrag aangeboden om de beelden te mogen gebruiken als promotie materiaal, ik heb het geweigerd... Je weet niet hoe het gaat zwerven. Gros van de vag auto zonder aanpassingen is binnen 59 sec te stelen...

    Je zit in een sandwich met onwelwillende importeurs en een laag oplospercentage qua misdaad. Tel er bij op dat verzekeringen er alles aan zullen doen om zo min mogelijk uit te keren, iemand zal moeten bloeden...
    Toch nog een reactie van mij, want ik heb je andere postings gelezen en ik kan mij hier helemaal in vinden. Het gaat mij er niet om Audi aan de paal te nagelen: maar ik heb wel inhoudelijke kritiek inzake de diefstalpreventie en ik voel mij onvoldoende gesteund bij de waardebepaling. En dat gaan ook andere S-liefhebbers in cumulerende mate krijgen, als de verzekeringspremies dadelijk onbetaalbaar worden. De wal zal het schip keren.

  3. #63
    Jurgh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2008
    Leeftijd
    48
    Posts
    5.956
    Kudos
    620
    Auto
    Audi S6
    Land
    Land

    Standaard Re: Rode S4 kenteken 85-XBL-9 gestolen in Voorburg

    Fijn dat je een voor jou geaccepteerd bedrag krijgt uitgekeerd. Ik hoop echt dat je er wat moois voor terug kunt kopen, maar nogmaals mijn opmerking, met een BMW, Mercedes etc was je exact hetzelfde overkomen.
    Audi S6 2012 4.0 TFSI CoD ABT tuned -540p / 650Nm-
    Audi A1 2014 1.4 TFSI CoD Sport Edition Daytona Grey
    Jurgh Car Detailing / Glascoating / High-end Detailing www.detailing.nl -

  4. #64
    beyazz's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Leeftijd
    37
    Posts
    528
    Kudos
    12
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Rode S4 kenteken 85-XBL-9 gestolen in Voorburg

    Ik kan mij voorstellen dat het erg k*t is om elke dag te vrezen dat je wagen weg is.. Ik bedoel dat ik had ik al met men velgen nadat een Leon op 4 bakstenen naast mijn wagen op de parkeerplek stond...

    Iig succes en sterkte met de afwikkeling.. wordt het geen RS4, dan wel een A4 met S-Line Maar de power zal je toch wel missen gok ik.
    Audi A4 2.0 TFSI Avant / 2008
    Seat Leon 1.6 FSI / 2005 ¦ Audi A3 1.4 TFSI Sportback / 2009
    BMW 320i / 2006 ¦ Audi A3 1.6 FSI Sportback / 2006

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •