Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi TT RS / RS 3 meeting 12 April

  1. #1

    Standaard Audi TT RS / RS 3 meeting 12 April

    Beste forumleden/RS3 / TT RS bezitters,

    12 april het dan eindelijk zover, de RS3 / TT RS meeting.
    Na veel gezocht te hebben naar eigenaren heb ik een hoop RS3 bezitters kunnen informeren.
    Helaas heb ik maar contact met 2 TT RS bezitters misschien iemand hier die mij verder kan helpen?
    Mocht u nog eigenaren kennen dan kunt u via het onderstaande email adres contact opnemen.




    En nu staat het dan eindelijk vast!


    Hier wat info,




    Waar:


    De Meern in Utrecht
    Meerndijk 59
    3454 HP


    Wanneer:


    Zondag 12 april


    Wat:


    Gezellig meeten met RS3 / TT RS eigenaren. Er is de gelegenheid om binnen wat te drinken met elkaar.
    Mensen die graag willen komen kijken of foto's willen maken, het maakt niet uit iedereen is van harte welkom.


    Aanvang:


    11:00 / Geen eindtijd bekend.






    We hopen op zoveel mogelijk 5 cilinders bij elkaar te krijgen.


    Voor eventuele vragen of opmerkingen, kunt u contact opnemen met het onderstaande e-mail adres,


    TD-handel@hotmail.com


    Met vriendelijke groet,


    Thom Dijkstra

  2. #2
    ketelapper's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    11.180
    Kudos
    749
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi TT RS / RS 3 meeting 12 April

    @thom1512
    Gevonden Geinig dat je ineens op mijn oprit stond, omdat je de auto's herkende. Zondagochtend is voor mij niet de meest handige tijd, dus reken niet op mij... Maar wie weet, wanneer de zon overtuigend schijnt is De Meern mooi ritje om de S4 "uit te laten".
    8 ringen, 2 vleugels | 22 cilinders | 1.310pk | 1.700Nm in Dagelijks: A8 (D5/4N) Limousine 60 TFSI-e, Ultrablauw (03/2022) - Mrs.: A3 (8V) Sportback e-tron, Daytonagrau (12/2017) - Hobby: 🧡 Orange Flame (04/2022)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •