Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 37 van de 37

Onderwerp: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

  1. #21

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Hatsiekiedee, we mochten de 1e prijs mee naar huis nemen van het Concours d'Elegance.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -concours.jpg   -concours2.jpg   -concours3.jpg  
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    En terecht. Wordt tijd voor een prijzenvitrine thuis!
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81 Bekijk Berichten
    Hatsiekiedee, we mochten de 1e prijs mee naar huis nemen van het Concours d'Elegance.
    Nice, gefeliciteerd!
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  4. #24
    HUGOVDW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    1.311
    Kudos
    9
    Auto
    Audi TT RS
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door type81 Bekijk Berichten
    Hatsiekiedee, we mochten de 1e prijs mee naar huis nemen van het Concours d'Elegance.
    Toppers! Gefeliciteerd!
    TT-RS 2016 - Ross-Tech VCDS
    S7 Sportback 2014 4.0 V8 TFSI -JDE1 | A6 Avant 2.8 FSI MT (C7, 2011) S-Line | A4 Avant 2.0 TDI MT (B8, 2008) ABT | A6 Limousine 2.0 TDI (C6, 2006) ABT|A4 2.0 FSI (B6, 2001)

  5. #25

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Mooi werk Davy (audi80)! Leuk je ook weer eens te spreken na lange tijd! Verder de gebruikelijke (harde kern) van oldies. Ik vond de opkomst eigenlijk 2 slachtig. Aan de ene kant erg weinig aanmelders en totaal niet druk... Maar aan de andere kant, ach... er waren er genoeg aanwezig en het was reuze gezellig!

    Verder vond ik het niet echt een spannende of verrassende meeting, Voortaan ga ik me ook niet meer zo druk maken qua poetswerk voor het 'concour elegance', daar let men niet op denk ik. Evenzogoed fijn dat ik bij thuiskomst daarom de 80 zo de pyjama aan kon trekken. Geen vliegje of stofje te zien en nog netjes..
    Weergoden ook bedankt.... Prachtige dag!
    Laatst gewijzigd door Franx; 12-10-15 om 10:36.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #26
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Vond het ook tegenvallen, opkomst mager. Maar veel reclame is er ook niet gemaakt.
    Verder wel een pluspunt dat het museum er is, anders was je na een half uurtje ookal uitgekeken.
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

  7. #27

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Der80Fahrer Bekijk Berichten
    Verder wel een pluspunt dat het museum er is, anders was je na een half uurtje ookal uitgekeken.
    Ja.. Al ben ik zelf dit maal niet eens wezen kijken in musseum. Dat was bij opzet ook wel de bedoeling van Classic Park Boxtel. Het zou een 'brabantse' ontmoetingsplek moeten zijn voor diverse clubs en thema's. lekker kijken buiten/meeting en binnen/eten drinken, een 'handels'musseum en een commerciele hoek.
    Dit is inderdaad prima gelukt! Ik vind het een goed plekske geworden.

    (Heb er tijdens bouw/plannen ook gesolliciteerd, moest zelf nog een functie omschrijving schrijven van 1,5 kantje na aanleiding van een open gesprek met dhr. Van Dijke. Er waren allerlei idee'en en vond het leuk om te kunnen brainstormen toen.. Helaas werd het daarna ERG stil en heb echt gewoon een verlossend antwoord eruit moeten trekken.
    Normaal zou ik dat nooit gedaan hebben, maar ik wilde zo graag.... Helaas het lot besliste weer anders, jammer maar zal wel niet zonder reden zijn geweest.)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #28
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Daar had je best een leuke veelzijdige baan kunnen vinden Frank, jammer. Was het een 'voorlopig niet' of een 'helemaal niet'?

    Ik kan me wel voorstellen dat het nog een beetje aan het opstarten is, de evenementen moeten zo te zien ook nog wat bekendheid krijgen... de vorige Audi-themadag was volgens mij nog minder bezocht.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  10. #29

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Daar had je best een leuke veelzijdige baan kunnen vinden Frank, jammer. Was het een 'voorlopig niet' of een 'helemaal niet'?
    Ik kan me wel voorstellen dat het nog een beetje aan het opstarten is, de evenementen moeten zo te zien ook nog wat bekendheid krijgen... de vorige Audi-themadag was volgens mij nog minder bezocht.
    Het was 'toen' 1,5 jaar geleden een 'voorlopig niet'. Omdat ze denk ik me niet wilde teleurstellen en een soort van open deur wilde houden, maar inmiddels is daar van beide kanten geen sprake meer van. Ik ben er nu drie maal geweest. De eerste keer herkende meneer van Dijke me nog. Nu liep hij straal langs me zonder te weten wie ik ben, dus... Bovendien is alles gesetteld nu. Maar je weet hoe het gaat... Vol enthausiasme ergens induiken, om vervolgens op niks uit te komen.

    Evenzogoed, prima opzet zo en leuke plek voor autoliefhebbers!... Het is denk ik wel zo dat als men vind dat deze dag niet zo goed bezocht is geweest men dan natuurlijk ook kan denken het thema 'Audi' te schrappen!? Laten we hopen van niet. (ook had er idd meer reclame mogen zijn). Eerste 100 aanmelders waren gratis en dan nog geen 60 aanmelders is dus niet wat men daar verwacht had. Clubs/forums etc zouden een breder draagvlak aan moeten kunnen aanleveren... Dat valt bij Audi (oldies) nu eenmaal flink tegen in nederland. Het is nu eenmaal geen populair merk met maar een beperkt aantal liefhebbers.
    Nu met het belasting/youngtimer verhaal nog meer. (wat opzicht niet erg is, want ik zit totaal niet te wachten op speculatieve handelaren en economische-budget ridders)
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  11. #30
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten

    Ik kan me wel voorstellen dat het nog een beetje aan het opstarten is, de evenementen moeten zo te zien ook nog wat bekendheid krijgen... de vorige Audi-themadag was volgens mij nog minder bezocht.
    Toch niet, vorig jaar stond het goed vol.
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

  12. #31
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Clubs/forums etc zouden een breder draagvlak aan moeten kunnen aanleveren...
    Zou je denken. Maar welke clubs/forums zijn er überhaupt actief in NL? Hoe moet ik die clubs in verhouding zien en waar zijn ze goed in? Ik zit niet in dat wereldje, ken alleen audiforum (en dat was een paar jaar terug ook actiever in de breedte dan het nu is). Ik ben wel benieuwd naar het lijstje.

    -audiforum: internetforum richt zich op alle audi-liefhebbers met name NL en BE, goede vindbaarheid via google.
    -audiclub.nl (aacn): ???
    -audisportclub.nl (voorheen audi coupe genootschap): ???
    -audiclubinternationaal.nl: ???
    -audicabrioletclub: ???
    -audittclub: ???
    -etc etc
    -etc
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  13. #32
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Audi Club International is geen echte club met leden in de zin zoals de AACN of de ASCN. Het is een verbond waaronder alle Nederlandse clubs praten met Audi AG, en waaronder meetings worden georganiseerd. De meeting bij Pon afgelopen zomer was een voorbeeld.

    Ook heb ik het idee dat tegenwoordig alles maar 'club' genoemd wordt. Voor mij is een club een organisatie met betalende leden, een bestuur, een ALV en alles wat er verder bij komt. Wat tegenwoordig gebeurt is dat iemand een website/forum start, en dat 'club' noemt. Iedereen die zich inschrijft is dan 'clublid', maar er zitten geen verplichtingen aan. Veel mensen zijn dan ook daarnaast lid van een 'echte' club.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #33
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Wat tegenwoordig gebeurt is dat iemand een website/forum start, en dat 'club' noemt.
    Dat is nog niet eens nodig. Als je een keer met een handjevol RS3's op een parkeerplaats hebt gestaan, kun je dat ook een club noemen.

    Met vriendelijke groet,
    John Sterko
    Voorzitter, penningmeester en secretaris Sepangblauwe Audi A5 3.0 TDI Club
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  15. #34
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Da's waar, ik ben lid van de blauwe-Gazelle-in-een-fietsenrek-club.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #35
    Joop Stoeptegel
    Guest

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sterko Bekijk Berichten
    Dat is nog niet eens nodig. Als je een keer met een handjevol RS3's op een parkeerplaats hebt gestaan, kun je dat ook een club noemen.

    Met vriendelijke groet,
    John Sterko
    Voorzitter, penningmeester en secretaris Sepangblauwe Audi A5 3.0 TDI Club
    Vergeet de ijskart club niet voorzitter.

  17. #36
    marc_audi100cd_1985's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    52
    Posts
    1.144
    Kudos
    23
    Auto
    Audi 100

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Der80Fahrer Bekijk Berichten
    Toch niet, vorig jaar stond het goed vol.
    Mee eens!
    Ik was er vorig jaar ook op de 1e editie, dus ik kan vergelijken.
    Dus dan hoop je dat er op de 2e editie nog meer Audi's zijn, maar nee.....
    Waar het aan ligt.....
    De site van Classic park blijft voor velen lastig te vinden;
    Classic Park heeft volgens mij ook nog niet veel naamsbekendheid. (idee: ook een item in RTL autowereld?)

    Opvallend: er stond dit jaar niks vermeld over evenementenregeling oldtimers (= mogelijkheid om geschorst naar de meeting te kunnen rijden) en er was ook geen fotoshoot.
    Misschien waren er een aantal evenementen in het zelfde weekend?

    Maar: ook de PR en communicatie kan veel beter. aankondigingen op onder andere social media zijn maar minimaal.
    Als dat verbeterd wordt, dan kan de 3e editie weer veel meer bezoekers trekken.

    grt Marc
    Laatst gewijzigd door marc_audi100cd_1985; 17-10-15 om 08:40.
    Audi 100 CC type 44 C3 sedan, 85 KW, KZ motor, 5-bak, kat+lambda, Bj 4-1986 , (benzine KE-jetronic), op LPG (1/2012).
    Audi Avant Q aanhanger 1986 . (Cuore aut.'05 + Materia aut. '07)

  18. #37

    Standaard Re: Edition Audi - zondag 11 oktober 2015, Classic Park Boxtel.

    Ik heb ook een eigen club... 'Zermatt audi 80 club'! Met een Bambus-metallic coupe mag je ook lid worden trouwens...
    Laatst gewijzigd door Franx; 19-10-15 om 08:06.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •