Bekijk Poll Resultaten: Ik zou de B6/B7 meeting willen bezoeken

Stemmers
8. Je mag niet op deze poll stemmen
  • zaterdag 10 september

    3 37,50%
  • zondag 11 september

    3 37,50%
  • zaterdag 17 september

    2 25,00%
  • zondag 18 september

    5 62,50%
Dit is een Meerkeuze Poll
Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 378

Onderwerp: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

  1. #341
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Je gaat al een stap te verder (te ver). Plaatsing op je eigen website is reeds het commerciële gebruik waarop ik doel; het is (of kan zijn) je showroom, je portfolio. Het is dan fijn als je toestemming vraagt daarvoor iemands auto te gebruiken (misschien wel 'noodzaak'), het komt een beetje, nou ja, lui over wanneer je zelfs zegt: dan hoef ik niet de kentekens weg te shoppen. Dat is wel het minste.

    Tweedens: foto's met nette weggewerkte kentekens ogen uiteraard vele malen professioneler. Dus alleen daarom al; geen moment twijfelen om die moeite even te nemen.

    Maar eh, kom maar door met de plaatjes
    Een laatste reactie want we willen niet verzanden in discussies natuurlijk maar ik heb niet voor niets toestemming gevraagd. Die ‘stap te ver’ heb ik dus nog niet gezet (van Monique had ik nl. al toestemming). Wanneer je voor een opdrachtgever werkt mag je foto’s niet plaatsen of aan derden verstrekken zonder toestemming. Daar komt meestal automatisch aan bod of je dan het kenteken al dan niet wegwerkt wanneer je ze wel plaatst of verstrekt. Voor wat betreft de openbare weg is dat een ander verhaal; het is gewoon toegestaan om kentekens zichtbaar te plaatsen zelfs als er zichtbare/herkenbare personen bij op staan.

    De ‘professionele uitstraling’ is een kwestie van smaak. Zelf vind ik het juist lelijk en storend als een kenteken onzichtbaar is gemaakt. Hoewel de platen op zichzelf al lelijk zijn vind ik dat die bij de auto horen. Laatst had ik bij Century een RS6 waar nog geen platen van waren, daar moesten voor het gemak dan maar A6 platen op. Voor mij voelt dat niet goed en datzelfde heb ik met shoppen.

    Maar eh, de plaatjes komen zeker door!
    Laatst gewijzigd door Audi Sonny; 21-09-16 om 10:09.

  2. #342
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutchlimits Bekijk Berichten
    Je foto's op je website zien er goed uit, de website is wat basic. Heb je er weleens aan gedacht om een professionele wordpress website te laten maken? (heb ik een bedrijf in) .. kan je wel matsen eventueel, als je interesse hebt PB..
    Thanks. Inderdaad is de website basic. Ik had hiervoor een andere maar daar ging wat mee mis waardoor ik er niet meer bij kon. Daarop heb ik het abonnement laten verlopen en eerst maar snel deze weer opgezet. Ik heb misschien wel interesse maar kan nog geen PB doen. Blijkbaar moet je dan 100 posts plaatsen dus dan moet ik eerst even alle foto's er los op gooien hier

    Via FB anders?

  3. #343
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting zondag 18 september programma startpost!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roon Bekijk Berichten
    @Audi Sonny
    Als je wilt heb ik nog wel recovery software met een legale key .
    Zal de software even opzoeken voor je .
    Kan nooit kwaad denk ik, hoewel me dit op korte termijn geen tweede keer gebeurt...

  4. #344

    Standaard Re: B6/B7 meeting zondag 18 september programma startpost!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    Dit is toch ook wel the next level kwa plaatjes zeg, thanks voor voor het presentje

    Vind op de één of andere manier die eerste van @Bastet z'n wagen strak gelukt. Enkel die stalen pijp ligt er wat ongelukkig maar die til je ook niet zomaar weg.
    Daar hebben we Photoshop voor.

    -bennoh.jpg
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  5. #345
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audi Sonny Bekijk Berichten
    Een laatste reactie want we willen niet verzanden in discussies natuurlijk
    True, stukje overreacting van mijn kant. Één en al hobbydagje waar dan plots het zakelijke om het hoekje komt kijken, daar komt dat door. Excuus.
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw


  6. #346
    grollie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2008
    Posts
    4.025
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting zondag 18 september programma startpost!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Daar hebben we Photoshop voor.

    -bennoh.jpg
    Very nice!
    ‘98 TerraLiner oval midnight zwart metallic
    '06 B7 avant 1.8tq moroblauw
    '97 C4 avant 2.6 mingblauw

  7. #347
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grollie Bekijk Berichten
    True, stukje overreacting van mijn kant. Één en al hobbydagje waar dan plots het zakelijke om het hoekje komt kijken, daar komt dat door. Excuus.
    Geen probleem joh, hoef ik toch geen excuses voor? Hou maar lekker

  8. Ad
  9. #348
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Hierbij een paar van mijn kant:

    -audi-meeting-18-sept.-01.jpg-audi-meeting-18-sept.-02.jpg-audi-meeting-18-sept.-03.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-04.jpg-audi-meeting-18-sept.-05.jpg-audi-meeting-18-sept.-06.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-07.jpg-audi-meeting-18-sept.-08.jpg-audi-meeting-18-sept.-09.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-10.jpg-audi-meeting-18-sept.-11.jpg-audi-meeting-18-sept.-12.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-13.jpg

  10. #349
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Ik heb de grotere formaat (3000pixels wanneer mogelijk) foto's op dropbox gezet. Het was aanvankelijk mijn bedoeling om individuele links aan de voorgaande posts toe te voegen maar die functionaliteit krijg ik niet meer werkend in de huidige Dropbox. Nu maar 1 zip file gemaakt met alle foto's erin dus iedereen heeft gelijk alles met een paar klikjes.

    https://www.dropbox.com/s/65t0nppi40...02016.zip?dl=0

    En de panorama's...
    -posbank-2016.jpg
    https://www.dropbox.com/s/rv8au7yqxp...02016.png?dl=0

    -posbank-2016_2.jpg
    https://www.dropbox.com/s/hda6n3un4y...016_2.png?dl=0

    Edit: Op verzoek kan ik van de meeste foto's waarschijnlijk nog wel grotere versies maken. De panorama's vereisen echter een complete her-stitch.
    De zwart-witte van de R8 heb ik nog een beetje bijgesneden en die is helaas al op de max vanwege het croppen.
    Laatst gewijzigd door Bennoh; 21-09-16 om 20:06.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  11. #350
    80competion's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    137
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @Bennoh mocht je nog meerdere foto's van mijn auto hebben hoor ik dat graag van je. hoef je ze evt ook niet op een dropbox te zetten ofzo wil ze evt ook wel met een stickie op komen halen
    A4 B7 Sedan 1.8T, Sprint Blauw, SLS gechipt, S-line, xenon, Bose.

  12. #351
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80competion Bekijk Berichten
    @Bennoh mocht je nog meerdere foto's van mijn auto hebben hoor ik dat graag van je. hoef je ze evt ook niet op een dropbox te zetten ofzo wil ze evt ook wel met een stickie op komen halen
    Ik heb er wel meer maar dat zijn allemaal digitale negatieven (RAW) die totaal onbewerkt zijn en die zijn in die staat echt niet mooi.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  13. #352
    80competion's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    137
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @Bennoh zou je mij misschien een PB willen sturen met je 06 nummer hoeft niet iedereen van mijn vragen aan jou mee te genieten
    Laatst gewijzigd door 80competion; 21-09-16 om 20:30.
    A4 B7 Sedan 1.8T, Sprint Blauw, SLS gechipt, S-line, xenon, Bose.

  14. #353
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80competion Bekijk Berichten
    @Bennoh zou je mij misschien een PB willen sturen met je 06 nummer hoeft niet iedereen van mijn vragen aan jou mee te genieten
    Ik kan je nog niet PB'en omdat je nog niet 100 posts heb.

    Als laatste ben ik een paar uur bezig geweest met het stitchen van meerdere reeksen panorama shots van m'n eigen auto. Niet 100% tevreden (linker auto is niet scherp) maar wat ik in mijn hoofd had is in grote lijnen gerealiseerd.
    -bennoh-s-triple-a.jpg

    Een ander soort panorama had ik hiervoor al eens bij de S/RS meeting gepost maar het geeft een idee hoe ver je kunt gaan.
    -sportquattro-pano-2.jpg

    -sportquattro-pano.jpg
    Laatst gewijzigd door Bennoh; 21-09-16 om 22:00.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  15. #354
    80competion's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    137
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @ Bennoh Erg gave foto die panorama die je gemaakt hebt. Ik ben bijna aan de 100 berichten dus ik zal je denk ik deze week nog wel een PB kunnen sturen.
    A4 B7 Sedan 1.8T, Sprint Blauw, SLS gechipt, S-line, xenon, Bose.

  16. #355

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 80competion Bekijk Berichten
    @Bennoh mocht je nog meerdere foto's van mijn auto hebben hoor ik dat graag van je. hoef je ze evt ook niet op een dropbox te zetten ofzo wil ze evt ook wel met een stickie op komen halen
    Tip aan jou, maar ook aan het algemene publiek: als je foto's krijgt van een "fotograaf", dan is dat vaak al een voorselectie uit de hele lijst. Vaak zijn er 300 foto's geschoten, waarvan 80% bijna hetzelfde is, maar qua compositie, kleuren of scherpte net anders, en vaak minder dan degene die gekozen is.


    http://rulweb.nl/static/archive/cars.../overzicht.JPG

    Ik kan jou wel 10 foto's van jouw auto sturen die sterk lijken op de ene die je al hebt, maar die voegen a) niks toe aan je bestand en b) zijn gewoonweg minder goed. Het is niet zo dat het allemaal rommel is, maar, het is vaak niet "up to par", en elke foto kost toch een kwartier of meer om echt netjes te krijgen (in elk geval naar mijn eisen).

    Als ik dan voor iedereen 35 foto's moet gaan 'editten 'die ook nog eens voor 90% hetzelfde zijn, of gewoon net niet goed zijn (net een randje van je achterbumper er af gevallen bij een panning shot, net de focus verkeerd), dan ben ik 30x 15 minuten bezig; da's 7,5 uur!

    Natuurlijk kan het zijn dat er foto's tussen zitten die jij mooi vindt en ik over 't hoofd heb gezien; don't worry dus, vragen mag altijd, maar als je geen antwoord of een 'nee' krijgt, dan komt dat daardoor .
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #356
    Audi Sonny's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2016
    Posts
    129
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @80Competition, die van mij van jou zijn ook klaar. Ik sluit me overigens aan bij Bastet want ook bij mij zie je al vrij veel vanuit dezelfde positie maar net een andere hoek. En ook ik heb er meer dan dit maar toch van alles een beetje hetzelfde. Desalniettemin wil ik voor jou uiteraard wel alle geschikte foto's selecteren en via WeTransfer o.i.d. versturen. Dropbox heb ik (nog) niet.

    -audi-meeting-18-sept.-19.jpg-audi-meeting-18-sept.-20.jpg-audi-meeting-18-sept.-b.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-a.jpg-audi-meeting-18-sept.-26.jpg-audi-meeting-18-sept.-25.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-24.jpg-audi-meeting-18-sept.-23.jpg-audi-meeting-18-sept.-22.jpg
    -audi-meeting-18-sept.-21.jpg-audi-meeting-18-sept.-c.jpg

  18. #357
    80competion's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    137
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @Bastet en @Audi Sonny Laat ik voorop stellen dat ik het al ten zeerste waardeer dat jullie (de fotograven) je tijd en energie in deze foto's willen stoppen om deze in een zo'n goed mogelijke kwaliteit met ons te delen dus dikke duimen omhoog voor jullie.

    Ik snap dat er veel tijd in gaat zitten, maar begrijp me dus inderdaad niet verkeerd dat ik er maar om vraag in mijn enthousiasme...
    A4 B7 Sedan 1.8T, Sprint Blauw, SLS gechipt, S-line, xenon, Bose.

  19. #358
    80competion's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    137
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    @Audi Sonny in het zwart ziet mijn auto er trouwens ook niet verkeerd uit bedankt voor de foto's
    A4 B7 Sedan 1.8T, Sprint Blauw, SLS gechipt, S-line, xenon, Bose.

  20. #359
    Silvershadow's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    43
    Posts
    595
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    Ik begrijp dat er binnekort een keer een foto meeting komt?? 😂😊

    Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
    A6 C5 4.2v8 Quattro Advance

  21. #360
    80competion's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2015
    Leeftijd
    40
    Posts
    137
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: B6/B7 meeting 18 september - foto's vanaf pag.

    haha, beamer mee, kratje bier erbij en met z'n allen loeren
    A4 B7 Sedan 1.8T, Sprint Blauw, SLS gechipt, S-line, xenon, Bose.

Pagina 18 van 19 EersteEerste ... 8141516171819 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •