Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 108 van de 108

Onderwerp: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

  1. #101
    AudiSaab's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    .....Op de heenweg tot vervelends toe, te vaak te veel, in de remmen voor Duitsers en vooral ....ja... Nederlanders die niet opzij gaan en van die fijne jongens die onverwacht naar links komen....enfin...Dan maar gezond afstand houden he....Later op de geselecteerde alternatieve passage, achter JJ aan gas gegeven en dus ook af en toe ff 270km oid aangetikt. Daarna van "Der Autobahn" af en in trein in betrekkelijke rust, op de aanvoerwegen gezamelijk naar de ring. Waarbij de half natte slingerbochtjes nog wel een gevoel van relatieve snelheid gaven bij 80km oid. Bij de ring aangekomen 10 minuten kunnen genieten van de eerste hoos automobielen die voorbij kwamen Rasen...
    Toen een onderbreking van meer dan een uur. Vervolgens voor het volgende incident, wederom een minuut of 15/20 een hoos bolides die dan natuurlijk almas de ring op kwamen...Toen naar ander kijkpunt gegaan.
    Und...,"Jawohl wieder Sperre"....Bij mij spookten, moet ik eerlijkheids halve toegeven, steeds de beelden van de crash van 13 augustus op het netvlies bij een Sperre....De laatste Sperre was vlak na de Porsche die we met een enorme rookwolk de bocht in gaande uit het zicht zagen verdwijnen... Nu weet ik dat hij dus zijn turbo(s)opblies.....Voor mij was het moment om "abzurechnen mit die Bilder/crash von 13-8". Reeds wat geïsoleerd van de groep was het makkelijk me verder te ontrekken om te gaan polsen of ik de stap zou maken voor een rondje "Schleife". Sinds de laatste keer mijn onderstel verbeterd met speciale Michelins...
    Bij de hoofdingang aangekomen was het circuit nog gespert.
    Dan maar weer wachten/kijken... Wat rijdt er toch een spul rond daar ..."Mein lieber Gott, ganz Geil"!
    Maar ook wat beladen(auto)ambulances en een olie-reinigings machine die door de exit kwamen ..enfin....Na een 45 minuten "Die Grunne Helle" weer open. Geen getalm...Ticket gekocht en aangesloten...tussen allerlei bolides van verschillend pluimage..Ticket door de klapboon...Naast mij..hmmm..oude MercBenz....Na ja...door de pilonnen en....Gassen....werd weer een kostelijke rit...een keer uit de bocht....gelukkig lage curve stones..over het gras...Ring weer op....banden super...
    Keer "Richtig" ingehaald door een achterlijk snelle Nissan GTR die er doorheen kwam slalommen in een lange "Curve"...ff aanhaken in de 4 met 600Nm....maar in de bocht...weg was tie....wat minder spul "uberholt"op de rechte stukken.....Voor de rest aan elkaar gewaagd en schijnbaar on-intressant want herinner alleen echt die GTR....Vond het goed zo....Na exit ff JJ gebeld, gelijk naar huis want de rest zat bij een Imbiss wat verderop....en het was opeens stervens-druk op de wegen rondom de "N.Schleife". Toen rustig naar huis gecruised...mooie zons-neergang...Was weer enerverende dag..met ook weer nieuwe mensen.Tot volgende meet!
    Laatst gewijzigd door AudiSaab; 29-08-17 om 04:51.

  2. #102
    Hondema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    426
    Kudos
    6
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door japeape Bekijk Berichten
    Was een mooie dag, om zelf te rijden is doordeweeks beter denk ik, was nu erg druk met veel ongevallen. Rondje race taxi in jaguar f-type met 575pk/900 nm was gaaf, alleen klonk m'n eigen auto daarna als een naaimachientje .
    900 nm gaat die Jag niet halen hoor

  3. #103
    Hondema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    426
    Kudos
    6
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Robbert mooi verhaal!

  4. #104
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hondema Bekijk Berichten
    900 nm gaat die Jag niet halen hoor
    Heeft 575pk en 700nm idd. Overigens deze week de SVR nog even zelf kunnen sturen.
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  5. #105
    Hondema's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2010
    Leeftijd
    44
    Posts
    426
    Kudos
    6
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Dennis machtig mooi ding he! De buurman op mn werk had hem ook en wat een puir geluid zo'n 5 liter compressormotor. Mooier dan een turboblok


  6. #106
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Zeker weten. Ook de wegligging is bizar. Dat geluid als je het gas in trapt ........... kwijl kwijl kwijl
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  7. #107
    JaccoS's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Leeftijd
    53
    Posts
    31
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AudiSaab Bekijk Berichten
    .....Ticket door de klapboon...Naast mij..hmmm..oude MercBenz....Na ja...door de pilonnen en....Gassen....werd weer een kostelijke rit...een keer uit de bocht....gelukkig lage curve stones..over het gras...Ring weer op....banden super...
    Zat net op Youtube wat fragmenten van de 26e aug te bekijken en dacht die S4 al te herkennen
    vanaf 2:30.
    Netjes eruit gereden en mooi verslag, Rob!
    Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij!
    Laatst gewijzigd door JaccoS; 24-09-17 om 11:33.

  8. Ad
  9. #108
    AudiSaab's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2016
    Posts
    15
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Nürburgring dag - 2017: Zaterdag 26 augustus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JaccoS Bekijk Berichten
    Zat net op Youtube wat fragmenten van de 26e aug te bekijken en dacht die S4 al te herkennen
    vanaf 2:30.
    Netjes eruit gereden en mooi verslag, Rob!
    Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij!
    Wat geinig, dit filmpje Jacco! Had zelf ook ff op Y-Tube gekoekeloerd zonder resultaat. Terug kijkend, nu beseffend dat ik in een split second bewust koos om er echt af te gaan. (apex overigens te hard, te laat aangesneden) Dus niet te vroeg schuin over de hogere curvestones te sturen. Stel dat je het je het uiterste vraagt,en je sterk verlaagde car met twee rechtse wielen over de curvestones stuiterd en dat twee linkse wielen op de baan blijven. Dat dan de kans groot is dat, skirt's, uitlaat en bodemplaat beschadigd kunnen raken.
    Schijnt dat bij insiders de N.Schleife bekend staat om zijn hoge c.stones. En dat met hoger afgesteld onderstel dan doorsnee op de Schleife word geraced.
    Overigens lijk die Merc.Benz.rond 1,30 verrekte veel op die auto die naast mij stond bij de start..maar opname is dan van een rondje eerder. Dus niet die metl. groene M.B.
    AMG supercar van net voor mijn slippertje...zit wel weer een filmcut daar...
    Laatst gewijzigd door AudiSaab; 27-09-17 om 15:16. Reden: Finetunen

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •