Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 65

Onderwerp: Voorjaarsmeeting

  1. #1
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Voorjaarsmeeting

    Hallo Audi-liefhebbers,

    Het valt mij op dat het hier in deze groep "Meetings" de laatste tijd erg rustig is. Is er niemand meer die het heuk vind om weer eens gezellig bij elkaar te komen om elkaars Audi te bewonderen?

    Vroeger had je nog wel eens een nieuwjaarsmeeting, S-RS meeting, Postbankmeeting, Meerkerk/De Meern, rollenbank bij JD best wel leuk allemaal!

    Het wordt weer eens tijd voor een leuke meeting, zeker nu we allemaal weer wat meer mogen. Wat vinden jullie eigenlijk?

    Bert

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    RS6/C5 - Lekker blauw

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT S

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Ben zelf wel vd meetings maar ook dat blijkt steeds minder te worden of verdwijnt zelfs. Best jammer want een beetje elkaars auto’s bekijken en lekker ouwehoeren daarover is altijd leuk.

    Zie het ook op andere fora dat er steeds minder animo is voor meetings. Zelfs reageren op een topic gebeurt nog maar sporadisch.

  3. #3
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3TTS Bekijk Berichten
    Ben zelf wel vd meetings maar ook dat blijkt steeds minder te worden of verdwijnt zelfs. Best jammer want een beetje elkaars auto’s bekijken en lekker ouwehoeren daarover is altijd leuk.

    Zie het ook op andere fora dat er steeds minder animo is voor meetings. Zelfs reageren op een topic gebeurt nog maar sporadisch.
    Facebook maakt meer kapot dan je lief is....

    Verstuurd vanaf mijn SM-A525F met Tapatalk
    ***** De Grote Boze Wolf *****

  4. #4
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    972
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    .. en wat dacht je van Covid, daar wordt de wereld ook een stuk minder spontaan van hoor. En het is Instagram tegenwoordig he, wel een beetje met je tijd meegaan

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2021
    Leeftijd
    36
    Posts
    43
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Wanneer ik kan kom ik wel naar een meeting hoor.. en een rollenbank meeting klinkt mij wel interessant, ben wel benieuwd hoeveel pk mijn auto daadwerkelijk heeft (ondanks dat ik 211 heb staan, dit is wat ik vind op internet wat maximaal haalbaar is haha)
    Laatst gewijzigd door SRutten; 20-02-22 om 14:07.
    Audi a4 1.8 tfsi 211pk Avant S-line


  6. #6
    Dutchlimits's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2016
    Posts
    824
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S7

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Vaak een pokke-end weg voor me als noord-groninger, halverwege nl heb ik best interesse, voor mij ook alweer een tijd geleden een meeting.
    Audi S7 4.0 Twin turbo (TFSI) V8 2013

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT S

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Ja klopt. Het ging van auto forum - > Facebook/Hyves - > Instagram

  8. Ad
  9. #8
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Ja ik ben voor een meeting hoor


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  10. #9

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bertveld Bekijk Berichten
    Hallo Audi-liefhebbers,

    Het valt mij op dat het hier in deze groep "Meetings" de laatste tijd erg rustig is. Is er niemand meer die het heuk vind om weer eens gezellig bij elkaar te komen om elkaars Audi te bewonderen?

    Vroeger had je nog wel eens een nieuwjaarsmeeting, S-RS meeting, Postbankmeeting, Meerkerk/De Meern, rollenbank bij JD best wel leuk allemaal!

    Het wordt weer eens tijd voor een leuke meeting, zeker nu we allemaal weer wat meer mogen. Wat vinden jullie eigenlijk?

    Bert

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    Niet om te gallen, maar, voor mijn gevoel waren de laatste meetings waar ik was saai. 25% RS-gezwam ("hoe dik is dit"), 50% poetsen en wassen, en 25% semi-onmogelijke idioten (inclusief mijzelf) die daar geen aansluiting bij vinden.

    Die laatste 25% is wel de groep die destijds meer met meetings deed, vanuit de passie. De andere 75% valt op hoogglans zwart plastic fronten. En to be fair - 8 jaar lang elke 2 tot 4 weken een bandjetrapmeeting in de Meern ging ook wel vervelen, vandaar de specialere edities die logischerwijze de laatste 2 a 3 jaar niet meer konden.

    Welnu, om een positieve noot te geven: een reunie van oudgedienden icm een activiteit (en dan geen show-en-shine trophy voor mooist gepoetste auto) zal vast wel weer wat leven in de brouwerij roepen. We hebben @Franx en @tom bijvoorbeeld al maaaaaanden of jaren niet meer gezien!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  11. #10
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    @Bastet, niet om jou te "gallen" hoor... maar jouw reactie is nu niet bepaald van het positieve kaliber wat @Bertveld bedoelde, meen ik.
    En hij gaat ook al enige tijd mee in het wereldje, zo ik hem heb leren kennen zeg maar.
    M.a.w. Of je zegt "JA" tegen een samenzijn van Audi-liefhebbers (S-, RS-, of "standaard" dan wel "classic" dan wel "over-the-top") Of je doet deze keer even gewoon niet mee en zegt "NEE" (of reageert gewoon niet)? Maar jouw onderbouwing met percentages bedoeld om een soort Audi-liefhebber te onderscheiden c.q. jouw mening te onderschrijven met statistische cijfers en subjectieve bewoording (ïdioten... inclusief jezelf"??) interesseert heel weinig forumleden, al spreek ik alleen voor mijzelf.
    Heb je inderdaad specifieke wensen t.a.v. specifieke mensen die op een meeting komen? Start je eigen forum of je eigen topic over het organiseren van een meeting voor specifieke mensen - Audi-liefhebbers? No offence... just a thought...
    (En ja.., ook ik kom mensen / liefhebbers tegen op een meeting waar ik weinig/geen aansluiting mee heb... als mens... who cares? Life is like a box of chocolates :-)....)
    Laatst gewijzigd door CCJ; 23-02-22 om 00:07.

  12. #11

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    @CCJ - klopt hoor, was een onderbouwing van - in mijn optiek - mogelijke redenen waarom meetings niet meer zo populair zijn als vroeger. Jaren terug was er zeker maandelijks een redelijk gevuld groepje te vinden in de Meern, en dat is er ook niet meer. Ik zie bovenstaande als reden.

    Hoe dat komt kunnen we zeker nog wel eens een discussie aan wagen, als je dat zou willen. Het "punt" hier is dat de die-hard kern van destijds veruit in de minderheid is geweest bij de laatste meetings, waarbij de grootste opkomst een wisselend publiek was dat lang niet zo geïnteresseerd was in 't het merk of anderen, danwel in de eigen mods promoten (waarbij twee VCDS-klikjes als "modden" worden gezien). Als een jaar lang 3/4 van het publiek stoer doet met zoiets en vervolgens niet op 't forum actief is, of niet terug komt, dan gaat de lol er wel vanaf.

    De echte poetsers hebben inmiddels de nog altijd succesvolle poetsmeetings, zij bewijzen dus dat een groep wel degelijk meetings kan blijven houden, dus dat is mooi!

    Misschien is 't goed om weer eens met een frisse blik een laagdrempelige meeting te houden, gewoon om te zien of er animo is. Zonder poespas.
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  13. #12
    CCJ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    201
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 SB

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    @Bastet, nu leg je het beter uit, snap ik wat je bedoeld en kan mij ook best wel vinden in je mening.

  14. #13
    struikie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Posts
    3.235
    Kudos
    48
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Een ouderwetste meeting lijkt me wel weer eens leuk hoor!
    Nu ik weer een Audi heb mag ik ook weer komen

    Kleine noot: ik heb wel het gevoeld dat al het non-lease, ouder dan 2020 niet meer interessant is hier op het forum,
    behalve als het een RS is...

    JW
    | 1993 | Audi 80 quattro | +500pk long term project |
    | 2006 | BMW E91 335d touring | 410pk 745 Nm | daily driver |

  15. #14
    robby70's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2010
    Posts
    972
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door struikie Bekijk Berichten
    Een ouderwetste meeting lijkt me wel weer eens leuk hoor!
    Nu ik weer een Audi heb mag ik ook weer komen

    Kleine noot: ik heb wel het gevoeld dat al het non-lease, ouder dan 2020 niet meer interessant is hier op het forum,
    behalve als het een RS is...

    JW
    Die laatste opmerking snap ik niet hoor ..

    Verstuurd vanaf mijn SM-G715FN met Tapatalk
    A6 50TDI Quattro (C8/4K) + TTS Quattro (8J)

  16. #15

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door struikie Bekijk Berichten
    Kleine noot: ik heb wel het gevoeld dat al het non-lease, ouder dan 2020 niet meer interessant is hier op het forum,
    behalve als het een RS is...
    Dat is het 3/4 stuk dat ik hierboven eigenlijk bedoelde. Er is veel (tijdelijke) aanwas voor nieuwe of zeer jonge Audi's, die eigenlijk niets of weinig meer met het forum of het ontstaan van Audi te maken hebben. Met alle respect voor de Q2 rijders, dit soort modellen zijn gewoonweg niet zoals Audi 10 jaar geleden was.

    Ikzelf ben er ook zo een op Peugeot-meeting.nl. Even snel voorstellen, wat vragen of topics lezen, en eigenlijk geen binding met 't merk of de (toch wel rijke) historie er van. Die zullen mij ook wel zien als zo'n irritante EV-subsidie-bonus-leasert-die-even-z'n-eerste-en-laatste-Peug komt laten zien. Dat heb je dus overal...

    @struikie - we worden oud! Vroegah was het echter, leuker en beter!
    Hobby: Hyundai Coupe GK FL met WIP 1.8T 20V AGU (A3) swap
    Lease: Peugeot E-208 GT Pack | Rouge Elixir | Full Option

  17. #16
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    +1. De vroegere De Meern-meetings waren doorgaans erg geslaagd. Was een leuk, gevarieerd groepje qua auto's en interesses en daardoor voor iedereen leuk. Later inderdaad meer een groep met dezelfde soort auto's.

    De najaarsmeetings met de AACN waren voor mij de leukste van de afgelopen jaren. Weer een leuke groep met heel veel verschillende auto's.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  18. #17

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    De 700+ meetings was een breed scala. Hierbij probeerde voor ieder wat wils. Maar wist de "harde" kern zich ook te vinden. Daarnaast velen anderen. En het bezoekers aantal en het gemak ervan om deze te bereiken geeft wel iets van een succes aan.

    Wat me wel verbaasd is dat velen graag komen maar de handschoen oppakken een tweede is. Heb je er behoefte aan, organiseer wat. Weet wel dat de S/RS meetings serieus wat tijd hebben gekost. Draaiboeken moesten aanleveren voor vergunningen. En ronselen van vrijwilligers intensief is. Maar met plezier altijd op vakantie de inschrijvingen aan het managen was. En niet covid maar andere redenen (tijd, monstertruck drama, ...) meer er achter zitten waarom het na een aantal gave edities niet meer plaats vindt.

    Zelf nu nog steeds op de AACN meetings contact met de forum diehards. En geniet van de 2021 EV maar ook de 2005 (net voor de A) Audi.
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  19. #18
    AudiBlackPanther's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2010
    Leeftijd
    42
    Posts
    4.148
    Kudos
    22
    Auto
    Audi R8
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Ik denk dat vooral ook men’s interesse voor een aanzienlijk deel is verplaatst naar social media Ipv een “oldschool bb forum”.

    Dit is ook duidelijk zichtbaar aan het aantal nieuwe Posts en artikelen op het forum vandaag de dag of hoe het 5/7 jaar geleden was.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Audi RS e-tron GT (646pk/830nm) Daily Driver | Audi R8 4S 5.2 v10 Plus (650pk/600nm RON102) PlayToy |
    VAGcoding.NL / .BE (codings, updates, verlagingen & retrofits)


  20. #19

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2022
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi TT S

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RS6BlackPanther Bekijk Berichten
    Ik denk dat vooral ook men’s interesse voor een aanzienlijk deel is verplaatst naar social media Ipv een “oldschool bb forum”.

    Dit is ook duidelijk zichtbaar aan het aantal nieuwe Posts en artikelen op het forum vandaag de dag of hoe het 5/7 jaar geleden was.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Klopt. Zit ook op het TT-forum en daar reageert nog maar 1% op berichten. Maar ook daar weinig animo voor meetings. Tenzij een ander het regelt.

  21. #20
    Bertveld's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Leeftijd
    61
    Posts
    684
    Kudos
    7
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorjaarsmeeting

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bastet Bekijk Berichten
    Misschien is 't goed om weer eens met een frisse blik een laagdrempelige meeting te houden, gewoon om te zien of er animo is. Zonder poespas.
    Dit was in eerste instantie ook eigenlijk mijn bedoeling met deze post. Maar, ik vind het ook leuk om te lezen dat er toch nog wel iets leeft op het forum!

    Het organiseren van een wat grotere meeting lijkt mij echt een hele klus en ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die hier nog tijd en zin voor hebben.

    Al viel het organiseren van een nieuwjaars meet volgens mij wel mee en ook bij de postbank was leuk. Weer eens wat anders dan De Meern, toch?

    En dan de rollenbankmeet bij JD, altijd gezellig en leerzaam.

    Wat natuurlijk echt leuk was...bijv. Baarlo met de GTI club of sprinten in Drachten op de air-strip met JD zelf achter het stuur maar ja, geen idee of dat soort meetings er nog komt wat dat is natuurlijk veeel te groot voor ons. Maar wel leuk!

    Die goeie oude tijd

    Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
    RS6/C5 - Lekker blauw

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •