Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Wish-and-Ride Glimlach rit

  1. #1

    Standaard Wish-and-Ride Glimlach rit

    Zaterdag 2 september organiseert stichting Wish-and-Ride de

    Wish-and-Ride GLIMLACHRIT


    De rit is bedoeld voor iedereen die een extra glimlach kan gebruiken. (langdurig zieke kinderen, gehandicapten, demente ouderen etc.)
    We starten om 11.00 uur in de omgeving van Rotterdam. Ontvangst met koffie/thee en taart, daarna een welkomstwoord en verdeling van de auto’s. We maken een rit in kleine groepen van ongeveer 45 minuten door de omgeving.
    Het is elk jaar weer een geweldige dag met veel blije gezichten! Dus…. heb jij een bijzondere en mooie auto en wil je daar graag iemand blij mee maken? Meld je dan aan!
    Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@wish-and-ride.nl

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2024
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Wish-and-Ride Glimlach rit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StefanieH Bekijk Berichten
    Zaterdag 2 september organiseert stichting Wish-and-Ride de

    Wish-and-Ride GLIMLACHRIT


    De rit is bedoeld voor iedereen die een extra glimlach kan gebruiken. (langdurig zieke kinderen, gehandicapten, demente ouderen etc.)
    We starten om 11.00 uur in de omgeving van Rotterdam. Ontvangst met koffie/thee en taart, daarna een welkomstwoord en verdeling van de auto’s. We maken een rit in kleine groepen van ongeveer 45 minuten door de omgeving.
    Het is elk jaar weer een geweldige dag met veel blije gezichten! Dus…. heb jij een bijzondere en mooie auto en wil je daar graag iemand blij mee maken? Meld je dan aan!
    Aanmelden kan door een mail te sturen naar info@wish-and-ride.nl
    Ik vind dit heel erg mooi en wil graag met dit soort ritten mee gaan rijden. Ik heb al een beetje rondgekeken en kan er wel een aantal vinden, maar vroeg me af of er ook ergens een overzicht is van ritten voor mensen die wel een extra glimlach kunnen gebruiken?

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.874
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wish-and-Ride Glimlach rit

    Je zou eens kunnen mailen met het genoemde adres, dit is een oud bericht waarop je reageert en TS komt hier verder niet.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2024
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5

    Standaard Re: Wish-and-Ride Glimlach rit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Je zou eens kunnen mailen met het genoemde adres, dit is een oud bericht waarop je reageert en TS komt hier verder niet.
    ik zie het nu inderdaad.
    Het gaat mij vooral om andere organisatoren van vergelijkbare ritten.
    Wheelsandwishes en Kidsandcars organiseren bijvoorbeeld ook zulke ritten, maar zijn er nog meer?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •