Bekijk Poll Resultaten: Wat vind je van de lokatie?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Uitstekend, lekker centraal, genoeg ruimte

    22 78,57%
  • Prima, moet wel een stuk rijden, maar dat is de moeite wel waard

    5 17,86%
  • niks voor mij, veel te ver!

    1 3,57%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 40

Onderwerp: Meeting de Meern Utrecht

  1. #1

    Standaard Meeting de Meern Utrecht

    Dit is een lokatie waar veel merkenclubs een meeting houden. Voornaamste reden is de centrale ligging en de ruimte. Ik ben nog nooit op een meeting van dit forum geweest, simpelweg omdat ik nooit een audi had. Ben er wel geweest op andere meetings, zoals die van Renault Tuning Club en Saxo16VClub. Ook AlfaClub heeft hier een meeting gehouden. Misschien dat dit in de toekomst een geschikte locatie zou kunnen zijn voor de AudiClub.

    meerndijk 59, 3454 HP De Meern,

    Komende uit de richting Amsterdam (A2)
    Bij Knooppunt Oudenrijn rechtsaf richting Den Haag. Eerste afslag (afslag 15: De Meern, Montfoort) rechts. Onder aan de afslag rechtsaf, richting Montfoort. Bij de stoplichten rechtsaf onder de A12 door. U vindt AC Restaurant De Meern direct na het viaduct aan uw rechterhand.

    Komende uit de richting 's-Hertogenbosch / Breda (A2)
    Bij Knooppunt Oudenrijn linksaf richting Den Haag. Eerste afslag (afslag 15: De Meern, Montfoort) rechts. Onder aan de afslag rechtsaf, richting Montfoort. Bij de stoplichten rechtsaf onder de A12 door. U vindt AC Restaurant De Meern direct na het viaduct aan uw rechterhand.

    Komende uit de richting Arnhem (A12)
    Bij Knooppunt Oudenrijn rechtdoor de A12 volgen (richting Den Haag). Eerste afslag (afslag 15: De Meern, Montfoort) rechts. Onder aan de afslag rechtsaf, richting Montfoort. Bij de stoplichten rechtsaf onder de A12 door. U vindt AC Restaurant De Meern direct na het viaduct aan uw rechterhand.


    Komende uit de richting den Haag (A12)
    Vanaf de A12 neemt u afslag 15 (De Meern, Montfoort) Bij de stoplichten onder aan de afrit rechtsaf. U vindt ACRestaurant De Meern aan uw rechterhand.

    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

  2. #2

    Standaard

    Ik vind het wel wat maar volgens mij hebben ze daar al eens wat georganiseerd. Was helaas niet zo`n suc6, dacht ik.
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  3. #3
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Dit is ook een van de locatie's die op de nominatie staan voor de eerstvolgende meeting (na de meeting in Almere).

    Ik heb nu nl. 2:

    Dordrecht -> parkeerterrein naast een kartbaan en eetgelegenheid, De Meern (Utrecht) ligt lekker centraal alleen helaas geen verdere activiteiten.
    Zeer binnenkort wordt er meer vermeld over de meeting in Utrecht of Dordrecht!

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben op zich wel voor De Meern en niet alleen omdat het maar een kwartiertje rijden is
    Lekker de ruimte daar, nog ruimer dan Meerkerk. Als we er weer zo'n rondrit aan koppelen denk ik dat er best wat mensen op af komen, misschien nog meer dan de vorige keer. De enige reden dat er de vorige keer in De Meern bijna niemand kwam was het gebrek aan organisatie...

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Da was ook nog voor het bestaan van audiforum.nl he


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Klopt. Was nog op het chaotische, van spam vergeven audiprikbord.

    Overigens was de eerste meeting die we in De Meern georganiseerd hadden, ondanks de geringere animo (takkeweer) wel leuk.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Dit is ook een van de locatie's die op de nominatie staan voor de eerstvolgende meeting (na de meeting in Almere).

    Ik heb nu nl. 2:

    Dordrecht -> parkeerterrein naast een kartbaan en eetgelegenheid, De Meern (Utrecht) ligt lekker centraal alleen helaas geen verdere activiteiten.
    Zeer binnenkort wordt er meer vermeld over de meeting in Utrecht of Dordrecht!
    als we dan een keer naar dordrecht, dan lijk het me een goed idee om met z'n alleen te gaan karten
    If you want to be somewhere fast, take an Audi [img][http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gif]http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gifhttp://[/img]

  8. Ad
  9. #8
    audifreakzeeland's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    802
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    ja naast die kartbaan lijkt mij ook wel wat ,en dan een kartcompetitie eraan toevoegen onder de audiforum leden
    de enige echte audifreak uit zeeland

  10. #9
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door audifreakzeeland
    ja naast die kartbaan lijkt mij ook wel wat ,en dan een kartcompetitie eraan toevoegen onder de audiforum leden
    Haha....dat had ik eerder moeten weten.....toen m'n bmw op marktplaats stond kreeg ik een aanbieding van iemand die 'em wilde ruilen voor een wedstrijd-kart.
    Heb ik niet gedaan....ik heb al amper ruimte in m'n schuur en er moeten straks nog 2 motoren in :wink:

    De Meern is wel ok.....m'n zus heeft een huis gehad in de "leidse rijn" (nieuwbouwwijk)....iets van 40 minuten hiervandaan.

    Het feit is nu eenmaal dat de leden echt uit alle (uit)hoeken van Nederland komen...da's op zich wel leuk maar met een meeting kan je dus nooit echt iedereen maken.

    Dan is Utrecht wel een goede optie.

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  11. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeroenRS4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Dit is ook een van de locatie's die op de nominatie staan voor de eerstvolgende meeting (na de meeting in Almere).

    Ik heb nu nl. 2:

    Dordrecht -> parkeerterrein naast een kartbaan en eetgelegenheid, De Meern (Utrecht) ligt lekker centraal alleen helaas geen verdere activiteiten.
    Zeer binnenkort wordt er meer vermeld over de meeting in Utrecht of Dordrecht!
    als we dan een keer naar dordrecht, dan lijk het me een goed idee om met z'n alleen te gaan karten
    Is inderdaad ook de bedoeling! Heb onlangs prijzen aangevraagd. Met genoeg personen kunnen we misschien de baan afhuren. Verder zit er ook een erg leuke eetgelegenheid (www.wokoffame.nl). Hier kun je voor 19.50 pp onbeperkt chinees eten. Je pakt een bordje, gooit daar wat rauw eten op en geeft het vervolgens aan de kok. Hij wokt het dan ter plekke voor je. Erg leuk en aangezien er de laatste meeting (in Meerkerk) aardig wat mensen bleven hangen tot etenstijd, is het misschien een idee om daar na te praten.

    Maar goed, zoals Simon als zei: het voorlopige programma voor 2004 is in de maak!! (net als de stickers :wink: ) Zoals ik Friso ooit eens heb horen zeggen: geduld is een schone zaak :roll:
    Gezocht: RS4 als trouwauto voor 2-9-2005. Wie helpt ons onze droom te verwezenlijken?

  12. #11
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    yeah!

  13. #12

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83

    Maar goed, zoals Simon als zei: het voorlopige programma voor 2004 is in de maak!! (net als de stickers :wink: ) Zoals ik Friso ooit eens heb horen zeggen: geduld is een schone zaak :roll:
    bij deze ben ik dus jouw sensei :wink:

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friso
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83

    Maar goed, zoals Simon als zei: het voorlopige programma voor 2004 is in de maak!! (net als de stickers :wink: ) Zoals ik Friso ooit eens heb horen zeggen: geduld is een schone zaak :roll:
    bij deze ben ik dus jouw sensei :wink:
    Ha! Heb ik lekker een privé-sensei. Zo! Die zit mensen! :wink:
    Gezocht: RS4 als trouwauto voor 2-9-2005. Wie helpt ons onze droom te verwezenlijken?

  15. #14

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    oke, maandag 1e les
    met thema: hoe onderhandel ik over een computer
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  16. #15

    Standaard

    hehe, moet ik een matje meenemen? Geld laat ik thuis, das makkelijk onderhandelen :wink:
    Gezocht: RS4 als trouwauto voor 2-9-2005. Wie helpt ons onze droom te verwezenlijken?

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    lol, of mij toevoegen op msn, zodat we echt ff kunnen praten :P


    (Friso_De_Man@hotmail.com) <-- me echte naam dus "de man" is geen capsones :P
    en voor mensen die dit niet geloven:
    http://www.xs4all.nl/~lenno/friso1.jpg

  18. #17
    Henkjan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    58
    Posts
    5.770
    Kudos
    51
    Land
    Land

    Standaard

    ik ben in De Meern geboren, dus ook daarom leuke plek!

    wat betreft rondrit: als je vanaf die AC hut richting Montfoort, Oudewater, en zo verder naar Gouda rijdt heb je een erg mooi stukkie van ons landje om door te touren. als ik in t oosten moet zijn en terug naar R'dam ga, dan neem ik vaak die route, zeker in de lente en zomer.

  19. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friso
    lol, of mij toevoegen op msn, zodat we echt ff kunnen praten :P


    (Friso_De_Man@hotmail.com) <-- me echte naam dus "de man" is geen capsones :P
    en voor mensen die dit niet geloven:
    http://www.xs4all.nl/~lenno/friso1.jpg
    hehe, grappig. Ik voeg je maandag toe (heb ff geen internet thuis, vandaar mijn zoektocht naar een nieuwe pc)!
    Gezocht: RS4 als trouwauto voor 2-9-2005. Wie helpt ons onze droom te verwezenlijken?

  20. #19

    Standaard

    zoooooooo lekker offtopic:
    Friso, coole naam, hoor je nooit. Tis dat het mijn tweede naam is
    Het is geel en vliegt over de weg........
    http://www.cardomain.com/id/much2much

  21. #20
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.704
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    wat betreft rondrit: als je vanaf die AC hut richting Montfoort, Oudewater, en zo verder naar Gouda rijdt heb je een erg mooi stukkie van ons landje om door te touren. als ik in t oosten moet zijn en terug naar R'dam ga, dan neem ik vaak die route, zeker in de lente en zomer
    nou daar is iemand die al een rondrit kan uitzetten!
    gelijk plannen een kleine meeting in het voorjaar :BIG:
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •