Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: De foto's

  1. #21
    REVZRACER's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Posts
    221
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Voor herhaling vatbaar!!!

    Toen we in de vroege uurtjes vertrokken had ik al een gevoel dat ik wat vergat......MIJN CAMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik ben blij dat jullie wel wakker waren, en in het byzonder MADRACER die ik wil danken voor het vastleggen van mijn beesie....de eerste Audi country (na het monteren van de standaard veren).
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -meeting2004_front.jpg  
    Als 1 ring het symbool is voor eeuwigheid, hoe zit het dan wel niet als je er vier hebt?

  2. #22
    REVZRACER's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Posts
    221
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Oeps iets te vroeg op "OK" geklikt......kan helaas het bericht niet bewerken dus effies een nieuwe.

    Hier de achterkant van de "Country", met wederom een woord van dank naar MADRACER.
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -meeting2004.jpg   -meeting2004.jpg  
    Als 1 ring het symbool is voor eeuwigheid, hoe zit het dan wel niet als je er vier hebt?

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadRacer
    ik hoor het wel, mensen sturen me maar een PM, ik heb niet zoveel zin alle foto's te gaan bewerken Ik zie er trouwens ook niet heel veel nut van in... als mensen bang zijn dat anderen met hun kenteken gaan rondrijden.... hoe zit dat dan als je op de openbare weg rijdt met je kenteken.... ga je um dan ook afdekken....?
    Het gaat er meer om, dat er toch regelmatig via leuke autoforums een kenteken van een auto bekend is (door foto's). En een slimme dief met connecties kan dan gelijk achterhalen waar die auto geparkeerd staat. Dat is dus minder prettig.

    Kenteken namaken is niet zo'n issue meer tegenwoordig. Ik heb dus ook liever niet dat mijn kenteken 'openbaar' wordt gebracht.
    Four rings to rule them all.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gewse
    Het gaat er meer om, dat er toch regelmatig via leuke autoforums een kenteken van een auto bekend is (door foto's). En een slimme dief met connecties kan dan gelijk achterhalen waar die auto geparkeerd staat. Dat is dus minder prettig.

    Kenteken namaken is niet zo'n issue meer tegenwoordig. Ik heb dus ook liever niet dat mijn kenteken 'openbaar' wordt gebracht.
    ok dan, kep ze weggehaald iig
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •