Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 37 van de 37

Onderwerp: Verslag audiforum.nl-meeting CoenDonkers te Erp

  1. #21
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Christien
    Je was de grote afwezige arlo! We hebben je allemaal gemist!
    (hopenlijk niet sarcastisch bedoeld :wink

    :oops: :oops: Thanx!




    Grtz. Arlo

  2. #22

    Standaard

    Het was echt een geweldige dag. Heb vooral zitten genieten van alle bestuurders die ons voorbij kwamen op de a2 en die we langs de weg tegen kwamen. Het was echt gewoon een superdag. Het was voor mij de eerste keer maar zeker ook niet de laatste keer.

  3. #23

    Standaard

    kon jammer genoeg nie met de a6 komen had ik net nacht ervoor carter van kapot gereden maar ben wel geweest maar niet met de audi

    de audi is inmiddels al gemaakt dus de volgende keer misschien

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pauluske
    kon jammer genoeg nie met de a6 komen had ik net nacht ervoor carter van kapot gereden maar ben wel geweest maar niet met de audi

    de audi is inmiddels al gemaakt dus de volgende keer misschien
    jij hebt mij toch gevraagd over lpg bij de 2.4 V6 of nie??
    Mondeo 2.0 Tddi, 2002

  5. #25
    velg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    55
    Posts
    648
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vond het ook supergezellig!! Organisatie bedankt! Velg en Minivelg zijn volgende keer zeker weer van de partij!
    2013 Audi A5 Cabriolet1.8 TFSI S-Edition Gletsjerwit & 2016 Audi A3 1.4 TFSI Sportback Gletsjerwit


  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door velg
    Ik vond het ook supergezellig!! Organisatie bedankt! Velg en Minivelg zijn volgende keer zeker weer van de partij!

    Hahaha, Mini-velg! Hoe heet 'ie '11 inch'?
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #27

    Standaard

    hahahaha die is goed franx, wel een inkopertje natuurlijk.
    Velg- origineel bedacht :-)
    Mondeo 2.0 Tddi, 2002

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door velg
    Ik vond het ook supergezellig!! Organisatie bedankt! Velg en Minivelg zijn volgende keer zeker weer van de partij!
    Hé Velg en mini-velgje,

    Hadden jullie deze al gezien?
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -klein_manneke_695.jpg  
    Huidig transport= iets anders

  10. #29
    velg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    55
    Posts
    648
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door velg
    Ik vond het ook supergezellig!! Organisatie bedankt! Velg en Minivelg zijn volgende keer zeker weer van de partij!
    Hé Velg en mini-velgje,

    Hadden jullie deze al gezien?
    Heee, die had ik nog niet gezien!!! Toppie zeg!!! Heel erg leuk!
    2013 Audi A5 Cabriolet1.8 TFSI S-Edition Gletsjerwit & 2016 Audi A3 1.4 TFSI Sportback Gletsjerwit

  11. #30
    velg's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    55
    Posts
    648
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door velg
    Ik vond het ook supergezellig!! Organisatie bedankt! Velg en Minivelg zijn volgende keer zeker weer van de partij!

    Hahaha, Mini-velg! Hoe heet 'ie '11 inch'?
    Normaal heet hij Mini-me, maar niet iedereen heeft Austin Powers gezien ben ik bang.....
    2013 Audi A5 Cabriolet1.8 TFSI S-Edition Gletsjerwit & 2016 Audi A3 1.4 TFSI Sportback Gletsjerwit

  12. #31

    Standaard

    Ik vond het gezellig, aardige mensen vooral!!!

    Ennu ik vroeg aan SvenS8 of die zijn S8 wou starten en dat deed ie gelukkig,dat vond ik ook tof, hij liet em ff brommen en iedereen vloog eropaf.TOP MAN!!

    Ik kijk uit naar de Track-day!
    Audi V8 Fan!

  13. #32

    Standaard

    ja inderdaad loslimbo dat was ik maar hij rijdt inmiddels weer

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Een super gezellige dag, goed georganiseerd en het oprijden naar Erp was ook geweldig.

    Voor herhaling!!!!

    Groeten Manuela
    Ik heb jullie op de meeting helemaal niet meer gezien en Dutchcab ook niet meer.......of waren jullie niet zo lang gebleven?

    Marco.
    Hoi Marco het was in ieder geval leuk om je ontmoet te hebben maar ik heb je daarna nog wel een paar keer gezien maar niet meer gesproken ik denk dat we om 14.00 uur zijn vertrokken. Sorry volgende keer beter.

    Groeten Manuela

  15. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marco
    Ik heb jullie op de meeting helemaal niet meer gezien en Dutchcab ook niet meer.......of waren jullie niet zo lang gebleven?

    Marco.
    Tsja, wie plant zoiets ook op vaderdag :roll:. Ik was graag nog wat gebleven, ook omdat ik Sven m'n Phatbox nog zou laten zien/horen. Maar goed, de volgende keer beter...

  16. #35

    Standaard

    Ik vond het echt een topdag!!!! Iedereen (Coen + team, de rest van de organisatoren en natuurlijk alle medeforummers die aanwezig waren) bedankt voor de geweldige opkomst en het vermaak!!!
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  17. #36
    Bazzman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    45
    Posts
    227
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Erg geslaagde dag, was het reisje vanuit duitsland zeker waard. Heb alleen wel 70 liter benzine er doorheen gejaagd op goed 520 kilometer, maar who cares :twisted: . Zo nu de overige topics lezen, net terug van vakantie en heb nog 25 pagina's te gaan (ruim 5500 nieuwe berichten).
    Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience

  18. #37

    Standaard Re: Verslag audiforum.nl-meeting CoenDonkers te Erp

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urquattro83
    Zondag 20-06-2004 eindelijk de dag was daar, dit zou de 2de audiforum.nl-meeting worden in de historie van audiforum.nl. Nadat de 1ste meeting een onverwacht groot succes bleek hebben wij nogmaals de handen ineen geslagen en ons leek Coen Donkers (voorheen: audiparts) een prima locatie voor onze 2de meeting.

    Toen wij om 10:00 uur aankwamen waren de mannen van CoenDonkers al flink bezig alles klaar te zetten. Om klokslag 11:00 uur kwam er een grote groep audi's aanrijden (+/- 25st.), precies zoals we gepland hadden zijn de forumleden via de verschillende opstappunten aangehaakt richting de meeting. Dit is natuurlijk een enorm gaaf gezicht zo'n enorme sliert audi's, daarbij is het uiteraard erg makkelijk voor diegene die de weg naar CoenDonkers niet konnen.

    Erg leuk aan deze meeting was de diversiteit van de audi-modellen die aanwezig waren. 80,90,100,200,coupe,S2,S3,S4,S6,S8 (de complete S-line),RS4 en 2 urquattro's (een daarvan was zelfs uit Duitsland afkomstig ). Ook de opkomst was overweldigend: totaal hebben er zo'n 110 audi's de meeting bezocht. Bij aanvang van de organisatie van deze meeting hadden we op 60 audi's gerekend.

    Het publiek wat op deze meeting afkwam was gewoonweg fantastisch, een zeer gemoedelijk sfeertje maar ja dat verwacht je eigenlijk ook wel bij audi-rijders. Want audi is een merk met stijl, dus trekt het ook net publiek.

    Coen Donkers de eigenaar van het gelijkgenaamd bedrijf heeft koste nog moeite gespaard om de leden van audiforum.nl te verwennen. Aan alles was gedacht: Een speelhoek voor de kleine jongens, de patattent, en een assortiment aan onderdelen wat tegen extra lage prijzen te koop aangeboden werd. Iedereen kreeg de gelegenheid om in het magazijn van CoenDonkers rond te lopen en zich te vergapen aan de enorme hoeveelheid onderdelen die zij op voorraad hebben liggen.

    Bij deze wil ik nog even CoenDonkers met z'n personeel bedanken voor het fantastisch ontvangst en alle audiforum-leden die er zo'n gezellige dag van hadden gemaakt.


    (in dit topic graad doordiscuseren over de meeting; overige topics n.a.v. de meeting worden gesloten om de orde weer een beetje te herstellen :wink: )
    Waarde audiforum.nl leden,

    Ik was ook gevraagd te komen, heb genoten van de aanwezigen, ik vind het mooi te constateren, dat er toch nog voldoende mensen zijn, die als ze een beetje op weg geholpen worden, toch nog durven sleutelen aan moderne auto's, ik was ook gevraagd voor de keverclub, alleen was loslimbo sneller, dus was ik bij jullie.
    Een geweldige sfeer, en veel mooie techniek!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •