Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 37

Onderwerp: Verslag audiforum.nl-meeting CoenDonkers te Erp

  1. #1
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Verslag audiforum.nl-meeting CoenDonkers te Erp

    Zondag 20-06-2004 eindelijk de dag was daar, dit zou de 2de audiforum.nl-meeting worden in de historie van audiforum.nl. Nadat de 1ste meeting een onverwacht groot succes bleek hebben wij nogmaals de handen ineen geslagen en ons leek Coen Donkers (voorheen: audiparts) een prima locatie voor onze 2de meeting.

    Toen wij om 10:00 uur aankwamen waren de mannen van CoenDonkers al flink bezig alles klaar te zetten. Om klokslag 11:00 uur kwam er een grote groep audi's aanrijden (+/- 25st.), precies zoals we gepland hadden zijn de forumleden via de verschillende opstappunten aangehaakt richting de meeting. Dit is natuurlijk een enorm gaaf gezicht zo'n enorme sliert audi's, daarbij is het uiteraard erg makkelijk voor diegene die de weg naar CoenDonkers niet konnen.

    Erg leuk aan deze meeting was de diversiteit van de audi-modellen die aanwezig waren. 80,90,100,200,coupe,S2,S3,S4,S6,S8 (de complete S-line),RS4 en 2 urquattro's (een daarvan was zelfs uit Duitsland afkomstig ). Ook de opkomst was overweldigend: totaal hebben er zo'n 110 audi's de meeting bezocht. Bij aanvang van de organisatie van deze meeting hadden we op 60 audi's gerekend.

    Het publiek wat op deze meeting afkwam was gewoonweg fantastisch, een zeer gemoedelijk sfeertje maar ja dat verwacht je eigenlijk ook wel bij audi-rijders. Want audi is een merk met stijl, dus trekt het ook net publiek.

    Coen Donkers de eigenaar van het gelijkgenaamd bedrijf heeft koste nog moeite gespaard om de leden van audiforum.nl te verwennen. Aan alles was gedacht: Een speelhoek voor de kleine jongens, de patattent, en een assortiment aan onderdelen wat tegen extra lage prijzen te koop aangeboden werd. Iedereen kreeg de gelegenheid om in het magazijn van CoenDonkers rond te lopen en zich te vergapen aan de enorme hoeveelheid onderdelen die zij op voorraad hebben liggen.

    Bij deze wil ik nog even CoenDonkers met z'n personeel bedanken voor het fantastisch ontvangst en alle audiforum-leden die er zo'n gezellige dag van hadden gemaakt.


    (in dit topic graad doordiscuseren over de meeting; overige topics n.a.v. de meeting worden gesloten om de orde weer een beetje te herstellen :wink: )

  2. #2
    audi a4 avant 2.5 tdi's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    68
    Posts
    4.312
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard

    in een woord GEWELDIG .
    alle HULDE voor DIEGENE die deze dag MOGELIJK hebben GEMAAKT.
    allemaal NOGMAALS grote DANK daarvoor.

    jack.
    if you beat the rings then you have i car

  3. #3

    Standaard

    Ik heb me ook prima vermaakt. Er was erg leuk spul aanwezig en ik heb een hoop gezichten achter de namen leren kennen. Zo`n hoop zelfs dat ik er alweer een paar vergeten ben :oops:

    BTW: goed voor Koen maar jammer voor mij, ik vond het te druk bij de onderdelenbalie dus ik moet binnenkort maar weer langs en lekker op m`n gemakkie het boodschappenlijstje afwerken (ik haat rijen):wink:
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  4. #4

    Standaard

    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  5. #5
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.704
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Het was voor mij een tekorte 2 uurtjes maarja de familie moet ook zonder het forum kunnen bestaan (wel erg afkicken) ben dan ook helaas te vroeg weggegaan waarvoor m'n excuses.
    Vond het desondanks te gek. heb nog heel veel vragen, heb nog veel meer zin (trackday) en hoop dat m'n zoontje volgende keer minder slaap nodig heeft :wink: .
    Jongens/meisjes hartelijk dank voor deze geweldigedag en jullie inzet
    en zoals ik aleerder melde grote dank aan iedereen die bedrijfsmatig aan wezich was op deze mooi verlopen vaderdag. :mrgreen:
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm


  6. #6
    Wanderer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Posts
    2.333
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    Coen Donkers, de organisatie, mooie wagens en symphatieke mensen hebben deze tweede meeting zéér laten slagen...

    Ik heb een heel leuke dag gehad...
    Audi 100 quattro 11/85
    Audi A3 Ambition Proline Plus 05/14

  7. #7

    Standaard

    Voor mij de eerste, maar zeker niet de laatste Audiforum meeting! Erg geslaagd, aardige mensen, mooie auto's, en ook veel fraaie foto's.

    Iedereen hartelijk bedankt, met name de organisatoren en uiteraard Coen Donkers c.s. Helemaal top! 8)
    Audi S8

    "One of the galaxy's most competent and satisfying luxury sedans" (Car & Driver Magazine)

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Idd, zeer geslaagd allemaal. Nogmaals dank aan het volledige origan. team (incl. Coen)

    Maar vind wel dat er regelmatiger een Audi meeting moet komen hoor ;-)

  10. #9

    Standaard

    Voor mij was het ook de eerste maar zeker niet de laatste keer. Helaas moest ook ik (te) vroeg weg, dat proberen we de volgende keer anders te doen. Erg gezellig!

  11. #10

    Standaard

    Indrukwekkend dagje met veel kippevel-mometen (en niet door de buitentemperatuur)

    Hehe, volgens mij waren het er veel meer dan '25' om 11:00H :wink:.
    Perfect georganiseerd! En gezellig om iedereen 'achter de auto/mail' te ontmoeten. En Coen en z'n Team ook bedankt voor 'the place to be'...

    Franx en Loesje
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #11

    Standaard

    Het lijkt mij alleen al prachtig om een hele stoet met Audi's te zien rijden. En dan vooral voor de andere weggebruikers die geen Audi rijden. :wink:

  13. #12
    REVZRACER's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Posts
    221
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Toppie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ik heb heel wat merken meetings mogen bezoeken, deze was echter de gemoedelijkste die ik heb mogen ervaren.
    Oprechte interesse in elkaar en een gastvrije sfeer in de keuken van Coen Donkers.
    Ik kan niets anders dan............

    :tieten:


    Wanneer doen we het weer??

    Marco
    Als 1 ring het symbool is voor eeuwigheid, hoe zit het dan wel niet als je er vier hebt?

  14. #13

    Standaard

    Fantastische dag geweest afgelopen Zondag, Coen donkers en de organisatie voor deze meeting proficiat met het opzetten van zo een geslaagde meeting !

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  15. #14

    Standaard

    Een super gezellige dag, goed georganiseerd en het oprijden naar Erp was ook geweldig.

    Voor herhaling!!!!

    Groeten Manuela

  16. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Een super gezellige dag, goed georganiseerd en het oprijden naar Erp was ook geweldig.

    Voor herhaling!!!!

    Groeten Manuela
    Ik heb jullie op de meeting helemaal niet meer gezien en Dutchcab ook niet meer.......of waren jullie niet zo lang gebleven?

    Marco.
    Audi A4 2.4 V6 Tip-Tronic (full options)

  17. #16
    Grom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2004
    Posts
    1.095
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Zo te lezen heb ik heel wat gemist. Volgende keer beter.
    Audi A4 2012 limousine 3.0 TDI Pro Line S
    Ex Audi A4 2012 limousine 2.0 TDIe 136pk Pro Line Business Hartog Tuned[
    Ex Audi A3 TDI 2000 110@140pk | Ex Audi 80 2.0E 90pk

  18. #17

    Standaard

    Ik ook, weet het wel zeker dat we wat gemist hebben
    Maar volgende keer beter.
    Greetz A3 Turbo
    speed is nothing without control

  19. #18
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Het was een erg fijne dag, iedereen bedankt ervoor

    Diegene die niet geweest was heeft echt wat gemist
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  20. #19
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    /me baalt nu nog meer


    Wel erg leuk om allemaal te lezen hoe leuk jullie het gehad hebben.....ik had er ook enorm veel zin in.
    (en er was een Competition geweest.....die heb ik iig niet gezien op de foto's :wink: )

    Zeilen was ook erg leuk ....maar de volgende meeting gaat echt wel met stift in m'n agenda!!


    Nu maar hopen dat de trackday niet in m'n vakantie valt :mrgeen: !!!!

    Grtz. Arlo
    One liter, driver's licence eater...


  21. #20

    Standaard

    Je was de grote afwezige arlo! We hebben je allemaal gemist!
    A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.
    - Herm Albright

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •