Resultaten 1 tot 17 van de 17

Onderwerp: Aankondigen meetings

  1. #1
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Aankondigen meetings

    Topics kunnen alleen nog maar door mods worden gestart.

    Mensen die een meeting willen aankondigen kunnen dit doen door het aan te vragen bij een mod via een pm.

  2. #2

    Standaard

    Ik snap wat je bedoelt :wink:
    Unpimp ze car...

    Audi A3 '98 1.9TDI
    Audi Cabriolet '92 2.3 V5 20v
    VW Transporter '90 1.9D

  3. #3

    Standaard

    ,ik weet wel dak hier nog maar net zit hoor,heb er een paar leuke meetings neergezet dacht ik zo.
    komt het omdat ik die erheen gezet heb dat jullie dit besloten hebben??

  4. #4
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Is een besluit wat ik al eerder wilde invoeren, deze afdeling is een beetje onoverzichtelijk aan het worden.

  5. #5

    Standaard

    Sluit je de Meetings 'De Meern' ook, neem ik aan?

    Ik ga niet iedere keer als mensen b.v. overleggen en op een andere dag willen, de boel doorgeven. Das dan helemaal geen doen meer. Ik moet nu al mezelf iedere keer 'quotten'.
    Ik vind dat niet erg maar, maar i.d.g. 'driedubbelwerk' vind ik teveel.
    Bovendien neem ik aan dat 'het topic' niet wordt overgenomen door de 'mods'.

    Dus een 'slotje' lijkt me het handigst.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/


  6. #6
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik sluit niks, maar 6 topics over 1 meeting wil ik in de toekomst gaan voorkomen....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Ik sluit niks, maar 6 topics over 1 meeting wil ik in de toekomst gaan voorkomen....
    Met alle respect! Maar hoeveel topics zijn er niet geweest over de Audiparts meeting? En in het geval van (heen- rijd) afspreken e.d. zijn ze soms nodig...
    Als iemand 'een meeting' onder de aandacht wil brengen gebeurt dat toch niet door 6 topics te starten.
    B.v. in het geval van de Meern is er een 'agenda' en een topic om hem destijds 'onder de aandacht te brengen' (met een fototopic erbij zijn dat er drie)

    Ik snap het best hoor, maar ik weet niet hoe ik het dan moet plannen i.g.v. 'De Meern'. Dat is een dynamisch gebeuren, ik kan moeilijk na ieder bericht bij jouw komen zeuren daarover (ben ik ook niet echt van plan).
    Je kunt er (i.d.g.) beter een uitspraak over doen.

    (Doe maar PM ofzo, dan weet ik hoe ik het aan kan pakken, of niet)

    greetz Frank
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  8. Ad
  9. #8
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik denk dat je het iets te zwaar oppakt, oa vanwege de audiparts meeting is dit besloten, er liepen op het gegeven moment 10 topics over 1 meeting...

    De meeting topic van de meern is 1 grote wanorde, lijkt het je niet handiger om 1 schema aan te houden?
    Misschien is het ook beter om de frequentie van meetings daaro wat lager te zetten, dan kunnen mensen dat soort dingen beter inplannen, elke keer afwijken van de planning werkt namelijk niet echtoverzichtelijk.

    Stel 1 topic op met een "Agenda" betreffende de meeting en stick to the data, en gebruik evt een andere topic om erover te lullen.

    Een topic starten doet een mod, maar het reply'en op een topic kan iedereen.

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Ik denk dat je het iets te zwaar oppakt, oa vanwege de audiparts meeting is dit besloten, er liepen op het gegeven moment 10 topics over 1 meeting.
    Ik begrijp het en ik pak het niet te zwaar op, Het is toch ook juist van toepassing op dat Topic? Dus wil ik gewoon weten, wat dan wel en wat niet kan. Ik begeef me graag "binnen de lijnen van het Forum". Vandaar dat het ff niet weet, in geval van deze meetings. That's all.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    De meeting topic van de meern is 1 grote wanorde, lijkt het je niet handiger om 1 schema aan te houden?
    Wanorde? Ik kan het niet anders organiseren gezien de middelen en
    Ik houd ook '1' schema aan... Alleen bij uitbreiding kan ik dus dat schema niet aanpassen! Dus ben ik genoodzaakt te quotten.....Qua datumplanning zijn nu de voorgestelde data ook cursief. Als er genoeg animo voor een data is wordt 'ie 'vet'.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Misschien is het ook beter om de frequentie van meetings daaro wat lager te zetten, dan kunnen mensen dat soort dingen beter inplannen, elke keer afwijken van de planning werkt namelijk niet echt overzichtelijk..
    Frequentie is zo gezet omdat je dan van het gezeur: "Ik kan niet op zaterdag en ik niet op zondag" af bent! Afwijken van planning gebeurt omdat de mensen die wel komen voorang genieten. Het heeft geen nut ergens heen te rijden als de enige personen die graag willen komen dan niet kunnen...
    En door wat 'meer' en gespreid' te plannen loop je kans dat er meer mensen kunnen komen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Stel 1 topic op met een "Agenda" betreffende de meeting en stick to the data, en gebruik evt een andere topic om erover te lullen.
    Gebeurt nu toch ook? En ik kan niet helpen dat er foto's onder een ander topic worden weggeschreven. Wat mij betreft mag het 'lul' topic weg zodat alles onder een topic kan vallen. (wederom: laatste geplaatste agenda is de juiste)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Een topic starten doet een mod, maar het reply'en op een topic kan iedereen.
    .....
    Nogmaals, Ik begrijp dat je regels wilt aanpassen. Maar ik (b.v) weet ff niet waar ik aan toe ben in dit specifiek geval.
    Ik vind het niet erg om aan de ketting te liggen maar ik wil wel weten hoe strak 'ie zit. :wink:
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  11. #10

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    sander, waarom maak je franx niet gewoon mod in dit topic?
    dan is alle comotie opgelost

    en franx is altijd goed bezig geweest met de meern meetings

    friso
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  12. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Friso
    sander, waarom maak je franx niet gewoon mod in dit topic?
    dan is alle comotie opgelost

    en franx is altijd goed bezig geweest met de meern meetings

    friso
    Thanx Friso.
    Ik geloof niet dat Sander het bedoeld als aanval op mij.....
    (zo zie ik het niet i.i.g.). Maar ik denk dat er blijkbaar grenzen zijn bereikt.
    Niet alleen 'meetings' aangaande. Ik zag ook dat er een ander topic (off-topic) op slot gegooid was, De reden daarvan ontging me ook, eerlijk gezegd.
    Maar goed.........
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  13. #12
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik weet niet, maar waar is er commotie? Ik bedoel het idd niet als aanval op jou, sterker nog, op niemand...
    Er zijn geen grenzen bereikt, ik werd alleen een beetje suf van die onoverzichtelijkheid hier.

    Wat is er in offtopic op slot gezet? Die ene topic waarin iemand probeert info te vragen van iemand? Ik heb er een reply onder gezet met een duidelijke reden; Het forum/dit medium is niet bedoeld om dat soort zaken op te lossen.


    sander, waarom maak je franx niet gewoon mod in dit topic?
    dan is alle comotie opgelost
    klinkt OK, alleen dan moet ik even kijken hoe, momenteel staat het ingesteld dat een mod meteen mod overal is, en daar hebben we er al genoeg van ;-)

  14. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Ik weet niet, maar waar is er commotie? Ik bedoel het idd niet als aanval op jou, sterker nog, op niemand...
    Er zijn geen grenzen bereikt, ik werd alleen een beetje suf van die onoverzichtelijkheid hier.
    Is het niet mogelijk om opruiming te houden daar (en bij meer topic's!!!!!)?
    Evt met de mogelijkheid om het alsnog te kunnen lezen (in een archief ofzo)?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Wat is er in offtopic op slot gezet? Die ene topic waarin iemand probeert info te vragen van iemand? Ik heb er een reply onder gezet met een duidelijke reden; Het forum/dit medium is niet bedoeld om dat soort zaken op te lossen.
    Die i.d.d...Het was toch gewoon een 'off-topic' onderwerp waar iemand hulpt om vraagt?? Ik zie niet 1,2,3 in waarom dat niet mag eigenlijk!
    Ik begrijp dat wij geen opsporingsbevoegdheid hebben maarehh....
    Iemand helpen die 'genaaid is' vind ik redelijk.... Er gebeurde niks illegaals?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sander
    Waarom maak je franx niet gewoon mod in dit topic?
    dan is alle comotie opgelost....
    klinkt OK, alleen dan moet ik even kijken hoe, momenteel staat het ingesteld dat een mod meteen mod overal is, en daar hebben we er al genoeg van ;-)
    P'cies, met meer 'mods' krijg je geen beter overzicht! Hou de groep eerder overzichtelijk en kleinschalig.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #14
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Er is al een flinke opruiming gehouden, bij meeting en webmaster zijn tig topics weggehaald en verpaatst naar het archief.
    Bij de nieuwe opzet van de website (die 1 dezer weken online zal gaan) wil ik de aankondiging van de meetings niet in het forum zetten, maar op een aparte afdeling, daarom deze stap die richting in. (zo, nu is mn geheimpje weg ) ;-)


    Over de gelockte topic, het is dan wel offtopic, maar het lijkt me niet de bedoeling om je persoonlijke vendetes uit te vechten en dit medium daarvoor te gebruiken... Het is idd kut wat er gebeurd is, maar dit is niet de plaats ervoor om info te regelen.

  16. #15
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Sander kan je de sectie meetings niet opdelen, zodat de bovenste helft van je scherm voor audiforum-meetings wordt en de onderste helft van het scherm voor overige meetings.

    Zo scheide we het kaf van het koren :wink: En is het voor iedereen duidelijk wat wel en wat niet een audiforum-meeting is.

  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    dat word erg lastig, wat wel kan is gewoon een 2e onderwerp dus dan krijg je:
    algemene discussie
    official meetings
    unofficial meetings
    showroom

    maarja dat moet sander er maar ff inproggen
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  18. #17

    Standaard

    Er is ook nog off-topic natuurlijk......
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •