Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Mini Meeting Zweden (17-18-19 september)

  1. #1

    Standaard Mini Meeting Zweden (17-18-19 september)

    het idee is opgevat om een mini-meeting te houden bij /me in zweden in het weekend van 17-18-19 september.

    Het idee is om vrijdag de 17e heen te rijden, zaterdag de 18e wat leuke dingen te doen (oa. een rit door de omgeving met een aantal bezienswaardigheden of leuke plaatsen om te stoppen) en zondag de 19e weer terug. Voor de liefhebbers zal er op 1 van de avonden een whisky nosing&tasting georganiseerd worden (ivm de hoge drankprijzen hier moet je zelf inbreng meenemen).
    Overnachtingen zullen gedaan worden in een lokaal hotel, kosten circa 50 euro per nacht incl ontbijt. Kosten veerdiensten tussen duitsland-denemarken en denemarken-zweden zullen in totaal circa 120 euro zijn.

    Er is reeds contact gezocht met de zweedse audi-club misschien dat er enkele leden mee gaan doen met de meeting of de rondrit.

    mocht je interesse hebben om mee te gaan gaarne ff een PM sturen naar /me

  2. #2

    Standaard

    Leuk dat er uit een topic: deze dus een meeting voort kan vloeien.

    Nou we gaan dus lekker naar zweden met een groepje.

    Gaan we hier nu een inschrijflijst plaatsen?

    Zo ja;

    1. Liquid_force
    2. Chris-A4
    3. Arlo (ik heb je er effe bijgezet omdat ik zeker weet dat je mee gaat :wink: )
    4. Audiva ?
    5. TTquattroTT ?
    6. ...
    7. ...
    8. ...


    En haal het niet in je hoofd om je in te schrijven en uiteindelijk toch niet meegaan door een lekke band of zo :mrgreen:
    Huidig transport= iets anders

  3. #3
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris-A4
    3. Arlo (ik heb je er effe bijgezet omdat ik zeker weet dat je mee gaat :wink: )
    ....klopt.

  4. #4

    Standaard

    @liquid_force, Thankx man, ik had je reactie gezien maar kon vandaag niet echt reageren via het werk (stappels werk voor de vakantie weg te werken) ben benieuwd hoeveel of er meer meegaan? Zou wel leuk zijn als er ook wat Zweden tussen zitten die mee rijden die weten vaak nog wel eens plekjes wat niet zo toeristisch is maar wel erg leuk is om te zien.

    We hopen zo snel mogelijk duidelijkheid te geven hierin

    groeten Ron

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TTQUATTROTT
    @liquid_force, Thankx man, ik had je reactie gezien maar kon vandaag niet echt reageren via het werk (stappels werk voor de vakantie weg te werken) ben benieuwd hoeveel of er meer meegaan? Zou wel leuk zijn als er ook wat Zweden tussen zitten die mee rijden die weten vaak nog wel eens plekjes wat niet zo toeristisch is maar wel erg leuk is om te zien.

    We hopen zo snel mogelijk duidelijkheid te geven hierin

    groeten Ron
    en Audiva
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TTQUATTROTT
    @liquid_force, Thankx man, ik had je reactie gezien maar kon vandaag niet echt reageren via het werk (stappels werk voor de vakantie weg te werken) ben benieuwd hoeveel of er meer meegaan? Zou wel leuk zijn als er ook wat Zweden tussen zitten die mee rijden die weten vaak nog wel eens plekjes wat niet zo toeristisch is maar wel erg leuk is om te zien.

    We hopen zo snel mogelijk duidelijkheid te geven hierin

    groeten Ron
    en Audiva
    heee, kijk nou toevallig dat Audiva ook meegaat he Ron, kunnen jullie samen rijden :-)
    Mondeo 2.0 Tddi, 2002

  7. #7

    Standaard

    Klinkt erg leuk en valt midden in mijn vakantie! Dus dat biedt mogelijkheden...
    Ik ga eens met het vrouwtje overleggen.

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •