Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 511

Onderwerp: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

  1. #121
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    En een enkele van ons hebben tegen het einde van de meeting, stroopwafels gekregen van @sterko.
    Maar de worstebroodjes van ik dacht @ShuttersPeet die heb ik gemist.
    Of heeft alleen de jury die gehad?
    Stroopwafels hebben we toch van @kilometervreter gehad of vergis ik mij nu? Of heb jij een tweede ronde gehad?

  2. #122

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Wat een topdag was het vandaag weer! Echt wat ik er van verwacht had na vorig jaar, maar er waren veel dingen verbeterd! Well done MC!

    Het was wel even werken voor mijn broer en mij, ik had de RS4's nog liggen met aangerand rubber dat nog wel een keer mee kon. Dus alle wielen verwisselen en gaan met de banaan. Maar achter het stuur was het ook flink werken, al wende dat wel snel. Deze keer was ik meer gericht op het bochtenwerk ipv het afbranden van het rubber, dat scheelde een hoop fouten @BobA2 nog bedankt voor de handrem tip Nooit geweten dat ik mijn monster daarmee van zijn stuk kon brengen.

    Leuk om weer zoveel Audi-minded people te zien en te spreken, wat is het toch een prachtige hobby! Volgend jaar zeker weten weer (kan ik me alvast voor de drive inschrijven?), misschien laat ik de S6 dan ff met rust en neem ik iets anders mee... ik houd mijn ogen open voor een kleine gezinsuitbreiding

    Het is napraten hier in dit topic, maar ik heb al voorpret voor de pareltjes van foto's die ongetwijfeld voorbij gaan komen. Echt een wereldcombi, schreeuwende Audi's en fotografen in de berm. Normaal heb ik daar wat minder mee, krijg je altijd van die lelijke post van thuisgestuurd
    Laatst gewijzigd door damaX; 15-09-13 om 22:24.
    quattro addict

    8,4 liter 776 pk aan quattro GmbH power

  3. #123

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Stroopwafels hebben we toch van @kilometervreter gehad of vergis ik mij nu? Of heb jij een tweede ronde gehad?
    Ja dat klopt, maar ik hoorde van @sterko dat ie er meer in de kofferbak had liggen
    Dus zal @kilometervreter ze daar wel uit gehaald hebben

  4. #124
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Wat een mooie dag! MEETING CREW, top georganiseerd heren, dank u! BBQ was heerlijk, mijn complimenten. De "poetsers" hebben ook weer prachtig werk geleverd, maar ik had het idee dat vrijwel iedereen zijn best heeft gedaan om goed voor de dag te komen. Met het zonnetje erop blonk het alle kanten op over heel het terrein, en wat een mega opkomst!!! Leuk weer een flink aantal bekenden te hebben gezien en ook weer wat nieuwe gezichten. Schijnbaar heb ik toch weer een hoop mensen niet ontmoet, maar dat komt bij de volgende dan wel weer. Het ritje met @A4FSI en @DJS8 was lachen, wat een lekkere bak! Ik heb wel een boel foto's, bij de panning shots is veel mislukt, maar er zitten zeker wel wat mooie plaatjes tussen. Bij sommige moet ik nog wel even wat kentekens wegshoppen maar ik zal eens kijken wat ik al kan uploaden.

    Iedereen bedankt voor een leuke dag!
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  5. #125
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Bennoh, waar was jij?
    Langs de baan ergens in de fotografievakken. Ik heb serieus een blaar gekregen maar dat gaat wel weer over. Auto stond gewoon tussen de andere dus die kon je spotten. 'T is niet dat ie nooit op de foto staat of zo

    Als je bij DJS8 in de auto zat was je regelmatig heeeel eventjes in de buurt. Zowel 1e rit als 2e rit zag ik hem langskomen en ik zal er ook wel foto's van hebben.

    Morgenochtend vroeg weer fotograferen en morgenmiddag 17:00 m'n eerste modelshoot dus ik ga morgen in de loop van de ochtend weer even verder met de S/RS meet foto's. De kwaliteit is ernstig verbeterd met de gehuurde lens. Vorig jaar 50% direct in de vuilnisbak vanwege onscherp en die time-saver heb ik nu nog niet.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC


  6. #126
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Moe maar voldaan.

    Heerlijke verbetering intern om de zaak onder controlle te houden.

    MENSEN WAT HEBBEN JULLIE ER EEN ZALIGE DAG VAN GEMAAKT!!

    Weinig zaken mis gegaan, wel altijd zaken voor verbetering vatbaar.
    (ja, we nemen de hele catering nog eens goed onder de loep, maar hulde voor de
    keihard werkende frietbakker.)
    Natuurlijk is de wachtrij voorkomen de volgende keer een duidelijk agendapunt.
    Dat was jammer, niet goed en een begrijpelijke ergernis.
    Maar de achtergrondinfo is dat het merendeel van die mannen gewoon weigert te komen
    om aan de kar te verkopen. En onze frietfeestman heeft ons weer niet in de steek gelaten dit jaar.
    (maar het moet nog beter dus)

    Ik heb weinig van de meeting meegekregen, maar er toch op mijn manier van kunnen genieten.

    Veel mensen handje geschud, maar heel veel ook niet.

    BBQ was lekkere afsluiting van een mooie dag.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  7. #127
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten





    Hij had geen schijn van kans.
    In een poging mij bij te houden, begaf de techniek het spontaan.
    Need I say more......

    (Damn wat zonde Jef dat er nog veel moet gebeuren, maar ooit kom je onder de magische 10 of zelfs 9 seconde.)
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  8. Ad
  9. #128
    peewie's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2006
    Posts
    627
    Kudos
    41
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Komt er nog een top 3 overzichtje van de winnaars van de show&shine en pics?
    Audi A3 SB 1.8 TFSI S-tronic 2009
    Audi A3 1.8 TDI 1998 #exit
    Audi A4 B5 1.8 20v 1996 #exit

  10. #129
    woutiemand's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Leeftijd
    33
    Posts
    57
    Kudos
    16
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Ook ik heb een mooie dag gehad in katwijk. Alles was super duidelijk en goed georganiseerd, waarvoor dank! Ondanks dat het mijn eerste meeting was en ik onverhoopt alleen moest gaan heb ik toch hier en daar een praatje kunnen maken. Ik had mijn camera ook nog meegenomen en heb nog wat leuke plaatjes gemaakt, dat was echter van korte duur voordat ik weer afgeleid was door al het audi schoon. Ook nog een lekker stukje kunnen gassen, wat is dat tof om een keer gedaan te hebben! Kortom, ik zou zeggen tot volgend jaar!
    Audi A4 Avant 2004 3.0TDI Quattro

  11. #130
    TF_Bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2009
    Leeftijd
    47
    Posts
    2.800
    Kudos
    274
    Auto
    Audi A3
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Ik heb volop genoten vandaag. Van het weer tot de eind BBQ, met jullie massale opkomst... Dank jullie wel! Briljant. Voldaan en moe naar bed en in afwachting van mooie foto's!
    A3 Ambition Pro Line 2.0TDI JD Engineering, Alu silber.
    Former owner and Initiator of The '97 Hartog Tuned A4 B5 2.8V6 5V Quattro Alusilber Project. [verkocht]

  12. #131

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Vond het een leuke dag, mooie auto's gezien (vooral die zwarte RS6), maar ik vond de RS7 ook wel mooi. Zou ik ook geen nee tegen zeggen. Het scheuren over de startbaan was ook leuk, maar ik had eigenlijk gehoopt op startbaan op- en afscheuren, kwam maar niet boven de 3e versnelling uit. Remmen hebben het ook aardig goed gehouden al kon ik ze aan het einde wel gebruiken als bakplaat, mozes kriebel wat waren ze heet. Toch jammer dat ik het niet met de S4 heb kunnen doen, had nog leuker geweest denk ik.

    Mooi georganiseerd al had er bij de ingang wel een bordje mogen staan "Soldaat van Oranje, rechtdoor".

  13. #132
    Bennoh's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2010
    Leeftijd
    50
    Posts
    1.440
    Kudos
    100
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Om het af te leren. De laatste van vandaag ehhm, de eerste van maandag.
    Ik kon deze jullie niet onthouden.

    1 brave in deze burst en een stuk of 10 met dit:
    -_dsc7655.jpg



    En nu ga ik slapen.
    Audi A4 2.0TFSI | S-line exterieur | S4 grille | lipspoiler | Cupra lip | RS4 rollbar achter | B5 schotels | 19" x 8,5J | RS4 elementen | LED's | RNS-E met SDS en RVC

  14. #133

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Poehee, wat een dag!
    Allereerst Audiforum/meetingcrew bedankt voor deze opzet van de dag. Hij was langs alle kanten top geregeld en dat was met ondersteuning van de zowat enige droge middag van de week ook super te merken qua opkomst. Ik vond het grandioos. Grote fan van een frietje, maar daar waagde ik me maar niet aan! Erg te doen gehad met die man in de kraam. Ik sta er ook niks van te kijken als ie morgen in het nieuws komt omdat ie een mes in het schilderij 'de aardappeleters' van van Gogh heeft gezet met vreemd trekkende oogleden!

    De RS7 was misschien de primeur, maar stiekum verliefd geworden op de A3 limo! Wat een schitterend dynamisch lijntje zeg. wauw!
    Super om een hele rij Sport Quattro's te zien met dank aan Coen en zekers het grijze kanon van Jeffrey! We weten allemaal wat een werk dat geweest is en jammer dat ie niet naar de zin liep... Maar dat viel ons echt niet op. Het bruut gebrul en geplof is zo indrukwekkend, wat een machine. Ik zag 'm vandaag live ook zelf pas voor het eerst rijden.

    Bob, bedankt voor je ronden in je A4T, Leuk om mee te maken en te zien hoe het vertrouwen en snelheid groeide gedurende de ronden. nice!

    De show and Shine! Niet verwacht om te winnen, maar ik wist om een of andere reden wel dat ik in het voortraject alles moet geven voor dit moment. En dat pakte goed uit.
    Wilde ook absoluut nergens een steekje laten vallen. Zeker ook omdat ik anders (Walter noemt het terecht 'oldschool') poets. Ook schop ik wel eens tegen 'heilige huisjes' om 'den mens' wat wakker te schudden, Mijn auto is qua inzet ook een ietsje pietsje ouder is en van brave komaf tussen alle modern geweld! (lees oude simpele 80 op een S-RS dag die er met de prijs vandoor gaat naar brabant). Jullie weten niet hoe blij ik ben met deze waardering, echt waar, moet mezelf nog knijpen!
    Waanzinnig bedankt voor beker, het Nanolex pakket en de eer.

    Lekkere BBQ en lekker rustige aftocht naar huis, nu voldaan op de bank! Een Meeting voor in de boeken, Kudo's voor allen.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  15. #134
    sterko's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2009
    Posts
    5.269
    Kudos
    434
    Auto
    Audi RS5

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Was weer een topdag! De MC had de zaakjes goed voor elkaar. Zelfs het weer hadden ze onder controle.

    @DoubleHH bedankt voor het meerijden! Was erg leuk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    Ja dat klopt, maar ik hoorde van @sterko dat ie er meer in de kofferbak had liggen
    Dus zal @kilometervreter ze daar wel uit gehaald hebben
    Ja, die kwamen bij mij uit de kofferbak. Had ik aan @kilometervreter gegeven voor wat VAG-Com hulp en hij besloot ze gelijk maar uit te delen. Nogmaals bedankt hè Leon!
    Ik had er idd nog meer in m'n auto, maar is er niet meer van gekomen om uit te delen.
    Als in bovenstaand bericht geen ;) staat betekent dit niet dat het bericht niet met een ;) is bedoeld. Indien u zich op wat voor manier dan ook beledigd, geïrriteerd of ongemakkelijk voelt, veroorzaakt door betreffende bericht, betreur ik dit zeer.

  16. #135
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.319
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Leon Bekijk Berichten
    Wat een geslaagde dag! Iedereen bedankt voor het komen en het vertrouwen in ons wat betreft het weer! Tot volgend jaar..
    Wanneer, kan ik meteen een snipperdag nemen.
    Voordat andere dat doen.

    Wil nu toch een keer zelf mee maken.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  17. #136
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Zonet ook 30 foto's geplaatst. Morgen verder grabbelen in de fotomap voor meer foto's Geniet er van.

  18. #137
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A4FSI Bekijk Berichten
    Zonet ook 30 foto's geplaatst. Morgen verder grabbelen in de fotomap voor meer foto's Geniet er van.
    Ik heb nog wel wat foto's van je ontvoering door @DJS8, als jij en Übergangsta S8 er geen moeite mee hebben kan ik er hier wel een visuele notitie van maken
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

  19. #138
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.319
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    En een enkele van ons hebben tegen het einde van de meeting, stroopwafels gekregen van @sterko.
    Maar de worstebroodjes van ik dacht @ShuttersPeet die heb ik gemist.
    Of heeft alleen de jury die gehad?
    Die liepen daar ook rond.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  20. #139
    Remi66's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2011
    Posts
    14.319
    Kudos
    460
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Poehee, wat een dag!
    Allereerst Audiforum/meetingcrew bedankt voor deze opzet van de dag. Hij was langs alle kanten top geregeld en dat was met ondersteuning van de zowat enige droge middag van de week ook super te merken qua opkomst. Ik vond het grandioos. Grote fan van een frietje, maar daar waagde ik me maar niet aan! Erg te doen gehad met die man in de kraam. Ik sta er ook niks van te kijken als ie morgen in het nieuws komt omdat ie een mes in het schilderij 'de aardappeleters' van van Gogh heeft gezet met vreemd trekkende oogleden!

    De RS7 was misschien de primeur, maar stiekum verliefd geworden op de A3 limo! Wat een schitterend dynamisch lijntje zeg. wauw!
    Super om een hele rij Sport Quattro's te zien met dank aan Coen en zekers het grijze kanon van Jeffrey! We weten allemaal wat een werk dat geweest is en jammer dat ie niet naar de zin liep... Maar dat viel ons echt niet op. Het bruut gebrul en geplof is zo indrukwekkend, wat een machine. Ik zag 'm vandaag live ook zelf pas voor het eerst rijden.

    Bob, bedankt voor je ronden in je A4T, Leuk om mee te maken en te zien hoe het vertrouwen en snelheid groeide gedurende de ronden. nice!

    De show and Shine! Niet verwacht om te winnen, maar ik wist om een of andere reden wel dat ik in het voortraject alles moet geven voor dit moment. En dat pakte goed uit.
    Wilde ook absoluut nergens een steekje laten vallen. Zeker ook omdat ik anders (Walter noemt het terecht 'oldschool') poets. Ook schop ik wel eens tegen 'heilige huisjes' om 'den mens' wat wakker te schudden, Mijn auto is qua inzet ook een ietsje pietsje ouder is en van brave komaf tussen alle modern geweld! (lees oude simpele 80 op een S-RS dag die er met de prijs vandoor gaat naar brabant). Jullie weten niet hoe blij ik ben met deze waardering, echt waar, moet mezelf nog knijpen!
    Waanzinnig bedankt voor beker, het Nanolex pakket en de eer.

    Lekkere BBQ en lekker rustige aftocht naar huis, nu voldaan op de bank! Een Meeting voor in de boeken, Kudo's voor allen.
    Gefeliciteerd met het winnen van Show & Shine.

    Hoe meer ik er van lees hoe meer ik baal dat ik er niet bij was.

    Doen we volgend jaar anders.
    1e Audi A3 1.9 TDI 90 pk 1997- 2013
    2e Audi A3 2.0 TDI 150 pk 2013 - 2023 Hartog tuned.
    3e
    Audi A4 2.0 TFSI 204 pk Avant Quattro + Performance plus + S line 2023 -
    In bezit van originele Vagcom en VagCan Pro kabel
    ,
    regio Apeldoorn, remi4x at gmail.com

  21. #140
    Straycat's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    2.527
    Kudos
    700
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Hey ketelapper, ik weet dat ik hier eigenlijk geen plaatjes meer mag plakken van ome Sander, maar ik heb die maffe granaatappel van je volgens mij best aardig op de plaat weten vast te leggen Bij deze een low res... De high res voeg ik later wel toe in een album.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketelapper;14734zie4
    Heerlijk nagenieten met dit topic Diepe buiging voor de meeting crew en de geworven vrijwilligers Een nóg groter succes dan vorig jaar, wat al bijna niet kon. Heb dus super geslaagde dag gehad en gezellig veel bekenden gezien. Ook altijd leuk om van wildvreemden complimenten over granaatrode kleur van mijn A6 te krijgen. En geinig dat mijn 2e A6 (54-JDT-2, monzazilver) er ook was!

    Met zo'n gave opkomst, vind ik het wel een goede suggestie om volgend jaar parkeerrijen op model/type te maken. En de frietman heeft nu al een tweede kar in bestelling geplaatst...

    De spijsvertering is van binnen nog wel even bezig met de heerlijke bbq-gerechten, dus verlengde napret
    Nogmaals hulde aan alle medewerkers en op naar 2014!
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -ketekapper-lr.jpg  
    Audi A4 1.8 TFSI 2010
    997 4S
    FF
    RS

Pagina 7 van 26 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •