Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 511

Onderwerp: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

  1. #141
    kilometervreter's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    64
    Posts
    7.768
    Kudos
    1877
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Top dag gehad en veel nieuwe gezichten gezien, ook leuk met de bekende staan kleppen.
    Ook hier nogmaals de winnaars van de show and shine van harte! Terechte uitslag!

    M.C. Hulde voor de perfecte en strakke organisatie, klasse hoeveel tijd jullie erin gestoken hebben en heel mooi om te zien dat het dan zo'n topdag wordt! Hulde!
    Rij nooit harder dan je beschermengel vliegen kan.
    Volvo V60 PIH R-design, hybride tecnology line, intellisafe line, Onyx Black, etc etc.

    Lakliefhebber

  2. #142
    Quest's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2007
    Posts
    12.293
    Kudos
    2120
    Auto
    Audi A5 SB
    Land
    Land

    Standaard Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    @Franx:
    Mooi verslag!
    Heb met verbazing jouw 80 staan aanschouwen. Wat een smetteloze verschijning is dat zeg, prachtig! Inderdaad mooi dat een old school poetser met zo'n Audi wint op een S/RS meeting Nogmaals van harte.
    A5 (2017) 2.0 TFSI 190 PK 320 NM - Sportback // Launch Edition - S-Line // Moonlightblue // B&O // MMI+ // More details -> SHOWROOM

  3. #143
    Avant terrible's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2013
    Posts
    108
    Kudos
    46
    Auto
    Audi RS4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bennoh Bekijk Berichten
    Als je bij DJS8 in de auto zat was je regelmatig heeeel eventjes in de buurt. Zowel 1e rit als 2e rit zag ik hem langskomen en ik zal er ook wel foto's van hebben.
    In de tweede stint startte ik vlak achter DJS8. Inderdaad de ultime gangsterwagen die best goed van zijn plaats komt, wat je in eerste instantie niet zou denken. Maar dat heb je met vele S/RS-modellen. De blauwe RS3 die achter mij reed in de eerste stint kwam ook hard op mij af (op de zeldzame momenten dat ik in de achteruitkijkspiegel keek). Dat was nog bruter in de tweede stint met de RS6 van vd Akker achter mij. Begon toen net te druppelen, ik iets rustiger doen, word je achteruitkijkspiegel vlakbij het stoppunt gevuld door de muil van die RS6. Beslist niet vervelend om zo'n beeld in je spiegel te hebben

    Verder wat een topdag! Dikke dikke pluim voor de organisatie/vrijwiliigers en natuurlijk aan alle mensen die hun bolide hebben meegenomen. Zo veel auto's om te bekijken en ik heb geen twee dezelfde gezien. Ook complimenten aan de chef (heb ik ook persoonlijk aan hem en zijn partner gedaan). Zelden/nooit zulk goed vlees van de bbq geproefd.

    Helaas heb ik pas woensdag tijd om mijn foto's te bewerken, die komen nog. Voor de liefhebbers: eerst nog een Nikon FE2 en drive ophalen na werk

    Vlak voordat ik weg ging, nog even deze shot gemaakt (plm 85 km zijn snelweg km's op cruise control, zeg maar 10 liter benzine).

    -fuelmeeting.jpg
    2006 RS4 B7 Avant
    2002 TT 8N Roadster 1.8 5V Turbo Quattro >225PK, Hartog tuned

  4. #144

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Wij hebben met wat jongens uit de werkplaats ook een mooie dag gehad!
    Meeting was heel goed georganiseerd, complimenten!
    Tot volgend jaar.

  5. #145

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris80 Bekijk Berichten
    En een enkele van ons hebben tegen het einde van de meeting, stroopwafels gekregen van @sterko.
    Maar de worstebroodjes van ik dacht @ShuttersPeet die heb ik gemist.
    Of heeft alleen de jury die gehad?
    Damn heb ik gemist. Maar ook jou @Chris80
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1


  6. #146
    fokkert's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2008
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.085
    Kudos
    1063
    Auto
    Audi RS6
    Land
    Land

    Standaard Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Was zeer leuk jongens! Weer toffe mensen gezien en ontmoet! Ook een paar gemist helaas. Ook een dikke pluim voor de organisatie. Bedankt iedereen voor deze mooie dag!
    A5 Sportback 2.0TDI MT S-Line MY2013. JD TUNED: 218.5PK - 441NM
    A6 Avant 4G Competition BiTdi MY2015
    RS6 Avant 4G Performance MY2017

  7. #147

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Leeftijd
    49
    Posts
    31
    Kudos
    22
    Auto
    Audi TT RS

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Heb heel de nacht nog doorgereden tot ik wakker werd ben bekaf nu . Hopelijk is er iemand die per toeval mijn wagen ge flimd heeft heb onboard beelden maar de bijzitter hing ofwel met zijn smoel tegen de venster , vloog dan voor mij door en zat dan weer op de achterbank ...... ?? .

    Van mij mag het een hele dag worden aub , waarom 1300 uur daar uit belgie rap rondkijken , 13u50 rijden (14u onthulling RS7 grrrr) gedaan 14.15 , naar frit kot 1 uur en 10 min uten aanschuiven rap eten ondertussen 15u35 , niemand kunnen praten . 16uur rijden ( start promotie aan tenten grrrrr) gedaan met rijden rap pissen en nog terug naar belgie 19u thuis . dus voor mij mag het een hele dag worden , aan organisatie dikke pluim !!!!!!!!!

  8. Ad
  9. #148
    RubenUrS4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.224
    Kudos
    30
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Was top geregeld, hoop mooi spul gezien. En inspiratie opgedaan voor mijn volgende auto.
    Huidig:
    Ex:
    Audi 100 S4 (UrS4) 2.2 20V Turbo quattro 265pk 1993 - Audi Coupe 2.6e AUT 150pk 1995 - Audi 80 2.0E 90pk 1995 - Audi Cabriolet 2.3E 136pk 1993

  10. #149
    DJS8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.393
    Kudos
    663
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Straycat Bekijk Berichten
    Ik heb nog wel wat foto's van je ontvoering door @DJS8, als jij en Übergangsta S8 er geen moeite mee hebben kan ik er hier wel een visuele notitie van maken
    Laat maar komen hoor, als @A4FSI er geen problemen mee heeft, want ik kon/kan er wel om lachen.
    Audi S8 D2 2001 (totalled on 01-05-2015)
    Ik ben van de offline crew, alleen bij bepaalde meetings ben ik on topic!

  11. #150
    A4FSI
    Guest

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJS8 Bekijk Berichten
    Laat maar komen hoor, als @A4FSI er geen problemen mee heeft, want ik kon/kan er wel om lachen.
    Van mij mag het Ik heb je bolide ook mooi op de plaat weten vast te leggen. Die komen er dus aan

  12. #151
    bartzel's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Leeftijd
    38
    Posts
    939
    Kudos
    39
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Inderdaad top geregeld allemaal! Het event was groter dan ik had verwacht en er stonden heel veel vhette wagens tussen.

    Op de strip kwam ook mooi speelgoed voorbij. Vooral de R8 klonk sexy! Het meeste is me de S2 bijgebleven... Lijkt een simpele auto, maar wat een beest! En boven het motorgeluid hoor je de gierende turbo. Super!

    Bedacht me onderweg dat ik m'n auto helemaal niet gewassen had. Gelukkig was ik niet de enige met een smerige auto

  13. #152
    DJS8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2012
    Leeftijd
    41
    Posts
    1.393
    Kudos
    663
    Auto
    Audi A8
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    @FASt

    Wanneer gaat dat slot van het foto & video album?
    Audi S8 D2 2001 (totalled on 01-05-2015)
    Ik ben van de offline crew, alleen bij bepaalde meetings ben ik on topic!

  14. #153
    MaxG's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2009
    Leeftijd
    32
    Posts
    52
    Kudos
    16

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Stiekem deze even posten
    Zoek de auto!
    -1208537_590423201003275_1941695121_n.jpg

    Wat een waardering voor zijn werk! Genoten van het geluid van de S2
    Laatst gewijzigd door MaxG; 16-09-13 om 08:13.

  15. #154

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Zo, wat een heerlijke dag was het gisteren, laten we beginnen met de grootste complimenten voor de organisatie Echt een +10 t.o.v. vorig jaar (en zelfs toen al goed geregeld)

    Zelf ook een topdag gehad! 's morgens eerst @water-escape opgepikt en rond de klok van half 1 in de file aangesloten ... ik had de tomtom mee, maar eigenlijk was dat niet nodig, je kon op de A44 gewoon willekeurig elke Audi volgen om bij de meeting aan te komen

    Aangekomen even mooi geparkeerd, een hele hoop handjes geschud, ingeschreven voor de drive (met noot van @FASt en @Paladore aan de EHBO post; Dit is Bob, die gaat er de eerste bocht altijd meteen vanaf )

    Eigenlijk al kort na aankomst al moeten melden bij de track. Onderweg @Franx nog even op de parking opgepikt als bijrijder, altijd wel gezellig om wat morele steun en bochteninzicht aan boord te hebben

    De verwachtingen voor het rijden waren hoog voor mezelf; Ik heb nu de A4, waarmee ik eerlijkgezegd véél meer feeling heb dan met de S6, waar ik vorig jaar mee reed. En natuurlijk vooral de eerste bocht, niet de bedoeling om weer meteen dwars te gaan
    Bij het startsein rustig vertrokken, auto was gelukkig nog redelijk op temperatuur van de rit naar Valkenburg, dus ik kon al snel wat meer gas geven. Wauw ... wat een power zit er in de 1.8T zeg, super! Wel alles zo'n beetje in 2e en 3e versnelling gereden (5000-6500rpm), dat ging voor mijn gevoel het beste. Naar mate ik meer rondjes maakte, kreeg ik de track ook steeds meer onder de knie, alleen de eerste bocht blijft tricky, draait nét even langer door dan je denkt. Diverse manieren van aansnijden geprobeerd, uiteindelijk heb ik 'm pas in de 2 stint goed doorgekregen. De overige bochten gingen per ronde beter, maar ook de laatste bocht het rechte stuk op was wat tricky; Zit een aardige hobbel in, waardoor je auto even "een stapje opzij" zet. Niet erg, maar dat moet je wel even weten
    Na een kwartiertje was het weer over met de pret, misschien maar beter ook, de boel begon aardig te ruiken en de boordcomputer gaf een gemiddeld verbruik van 28.6l/100km aan

    Auto weer geparkeerd, even laten afkoelen en toen met @ketelapper aan de koffie, was ik ook wel even aan toe. Top koffie-stand trouwens, wauw. Iedereen spreekt hier over de frietkraam (heb ik zelf even overgeslagen) maar de mannen van de koffie hebben ook goed werk verzet hoor Erg lekker!

    Na nog wat ge-OH links en rechts, en weer wat bekende en nieuwe gezichten gezien te hebben, nog even een half uurtje langs de track staan te genieten. Echt leuk, wat een geweld. De 2.5 TFSI motoren in de RS3's en TT-RS'en zijn écht bruut, wat een geweld komt daar uit. Voor mij een gedeelde 1e plaats met de 2.7T's uit de B5 RS4's, ook die klinken echt spectaculair. De rest natuurlijk ook, maar dit viel mij - overigens niet gehinderd door enige technische kennis op het gebied - het meeste op vandaag.

    Voor ik het goed en wel wist, zat ik alweer in de A4 voor de 2e stint! Na een aanmoedigende "racen met dat ding he!" van @pedro sr. , naar de baan vertrokken. Dit keer zonder bijrijder, wilde even goed concentreren op de race. Het ging nóg beter dan de eerste stint. Dit keer rollende start mogen maken, dus elke keer met big-smile en vol op het gas langs begeleiders @Andre A6 Avant en @ketelapper Na een paar rondes werden de remmen wel aanzienlijk minder, het was echt flink trappen af en toe op het keerpunt, maar da's te verwachten met zo'n belasting. Voorderest weer een prima stint gereden, wederom 1 op 3 ...

    Na de stint nog even snel de prijsuitreik van Show & Shine meegepikt, terechte eerste plaats voor @Franx, wat staat die auto er uitmuntend bij zeg, wauw! Daarna snel naar de track om @ketelapper af te lossen en samen met @Andre A6 Avant het "verkeer" in goede banen te leiden. Erg leuk om alle enthousiaste racers voorbij zien te komen, iedereen had er duidelijk lol in

    Tegen 17u begon het helaas wat te regenen, maar dat was gelukkig in de laatste race. @thekey nog even een laatste afkoelronde gegeven, nadat ik 'm eerder die dag al op pad stuurde i.v.m. wat rokende remmen, en daarna een lift gehad naar de parking Wordt gewaardeerd, en wat een prachtige RS3 heb je, wauw!
    Op de parking nog even met @A4 T gekletst, en van hem nog 2 goede banden gehad, helemaal super, enorm bedankt!

    Restte nog de BBQ. Ondanks het mindere weer op dat moment, was dat ook weer subliem, echt heerlijk gesmuld van de kookkunsten van Jeroen En tijdens de maaltijd nog gezellig zitten napraten. Rond de klok van 20u was de koek wel op. Samen met @water-escape weer richting A'dam/Zaanstad terug getoerd. Thuis uitgeput op de bank geploft. Topdagje! Nu lekker foto's kijken, daar ben ik érg benieuwd naar!
    Laatst gewijzigd door Bob; 16-09-13 om 09:03.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #155
    A6SurveillanceDriver Raza's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2009
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.255
    Kudos
    46
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard

    Wat een topdag gisteren! Iedereen bedankt voor de gezellige dag! Op naar 2014!!!

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Audi A6 3.0TDI quattro Hartog Tuned

  17. #156
    TyCorZ's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2013
    Leeftijd
    41
    Posts
    3.909
    Kudos
    106
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Volgens mij heeft iedereen het naar zijn zin gehad! Leuk om terug te lezen. Helaas kon ik er niet bij zijn; volgend jaar beter!

    Ga nu toch maar even aan de slag en vanavond ga ik alle foto's terug kijken.

    Aan alle forum leden: geniet nog even na van deze leuke dag!

  18. #157

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    38
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Allereerst top geregeld om zo'n evenement met allemaal vrijwillige liefhebbers te organiseren (Top)!
    Jammer alleen van de lange rijen bij de frietkraam, deze maar bij de Mac gehaal
    Al in een vroeg stadium waren wij aanwezig hierdoor konden we de rijen met Äudi's binnen zien komen.
    Eindelijk konden we de aangepaste Audi TDI testen op de baan tussen al het benzine geweld kon deze goed meekomen (het is dat je niet mocht inhalen
    Volgend jaar zijn we er weer bij, en wellicht met nog meer "pk"s erbij.......
    B8 a4 avant 3.0 tdi S line aangepast door JB autoservices en JD engineering 361pk 738NM !

  19. #158

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJS8 Bekijk Berichten
    @FASt

    Wanneer gaat dat slot van het foto & video album?
    Niet. Bedoeling is dat de foto's geupload worden in het betreffende album achter de link. Topic is bedoeld om de link naar het album vast te houden. Zie ook de reden en oproep:

    http://www.audiforum.nl/forum/meetin...ml#post1473379

    http://www.audiforum.nl/forum/meetin...ml#post1473354
    ▀▄▀▄▀▄ Audi Q4 e-tron 40 S Competition
    ▀▄▀▄▀▄ Audi TT Roadster 3.2 DSG MK1

  20. #159
    JM A7's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2011
    Leeftijd
    58
    Posts
    2.488
    Kudos
    620
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Het was weer een geweldige dag en top georganiseerd; hulde aan de MC!

    We hebben met `n paar man ook nog in de rij gestaan voor de frietkraam, maar kwamen al snel tot de conclusie dat een bezoek aan de McDonalds in Noordwijk sneller zou zijn.

    Verder veel gepraat met bekenden en voor mij nieuwe Forumleden; het was weer gezellig.

    Toen ik de inspectie van de show & Shine zag en het gestress van sommige deelnemers, was ik blij dit van een afstand te kunnen bekijken en niet zelf onder de stress te staan . In ieder geval; alle winnaars van harte gefeliciteerd! .

    Op naar de volgende meet.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!


  21. #160

    Standaard Re: Audiforum S/RS meeting - editie 2013: napraten

    Wat ik nog vergat; Toen ik thuiskwam besefte ik me pas dat ik door al het gebabbel, gerace en de baan-assistentie helemaal vergeten ben bij de Carclean en Audiforum stand langs te gaan voor wat boodschapjes (en een goodie van CC, meende ik nog op te vangen?) Stomstom ...

    Nouja, volgende keer maar weer.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Pagina 8 van 26 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •