Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 67

Onderwerp: International Classic Audi Event Lommel België

  1. #41
    Quattro_Vaassen
    Guest

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Vanavond schoon gemaakt, wat onderdelen in de kofferbak voor de verkoop (je weet nooit), en morgenvroeg nog wat peut erbij....
    Tot morgen!

  2. #42
    De Grote Boze Wolf's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2011
    Leeftijd
    56
    Posts
    933
    Kudos
    11
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Prachtig weer, op naar Lommel!
    Zal vanavond wel wat fotootjes plaatsen.
    ***** De Grote Boze Wolf *****

  3. #43
    Jim_S's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2005
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roy Bekijk Berichten
    Heb de tank al vol gegooid! Ben benieuwd. 2 uurtjes rijden in die rammelbak��
    Welke rammelbak?

    Prachtig weer inderdaad, heb er wel zin in!

  4. #44
    peterkr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Wij zijn weer veilig thuis gekomen met helaas de laatste 150km met het dak dicht.
    VW golf 7 GTD tornado rood met Oettinger velgen.
    Audi Cabriolet 2.6 V6 met hardtop.

  5. #45

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Leuke dag gehad en nog een mooie prijs mee naar huis kunnen nemen!
    Bijgevoegde Thumbnails Bijgevoegde Thumbnails -image.jpg   -image.jpg  
    Audi 80 2.8E Quattro '92 / Audi A8 2.8 Quattro '99 / Audi S2 Avant 709pk '94


  6. #46

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Leuke dag, Mijn shirt verbleekt en nek verbrand en dat terwijl de zon niet eens hard doorkwam. Mooie opkomst wel, alleen 'wat' beschutting was wel fijn geweest.
    gefeliciteerd Roy, maar goed dat ik geen balpen bij had voor het formulier anders had ik die performance prijs gepikt van je, hahaha... nee, nice work!
    Laatst gewijzigd door Franx; 28-06-15 om 22:23.
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  7. #47
    peterkr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Mooie type 89 Frank, met bewondering hem bekeken.
    VW golf 7 GTD tornado rood met Oettinger velgen.
    Audi Cabriolet 2.6 V6 met hardtop.

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Dank je wel, het is amper moeite om 'm zo te houden. Deze week niet meer dan twee emmertjes water en wat bandenzwart.

    Mooie Cabbie heb je ook. Mocca int en diep blauw staan 'm zeer chique!
    Laatst gewijzigd door Franx; 29-06-15 om 10:24.

  10. #49
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Bedankt allen voor de komen, hopelijk hadden jullie een leuke dag. En misschien tot volgend jaar.
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

  11. #50

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Jullie ook bedankt voor de organisatie.
    Heeft het fonds nog goed opgehaald gisteren.

  12. #51
    Jim_S's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2005
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Mooie meeting! Prachtige auto's gezien en een stralende dag
    Weet iemand waar ergens foto's staan? Op facebook staan er nog niet zoveel namelijk en bij binnenkomst werd iedere auto op de gevoelige plaat gezet...

    Wel alvast een mooie reportage van Lommel-TV
    http://www.lommeltv.be/audi-international-classic
    Laatst gewijzigd door Jim_S; 30-06-15 om 09:11.

  13. #52
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Bedankt allemaal!
    Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hadden, voor de eerste keer was het afwachten wat te verwachten. Volgend jaar wat randanimatie en wat muziek.
    Wat vonden jullie van de locatie?

    Leuke reportage waar ik toch wel wat stress voor had
    De foto's bij de inkom komen in de loop vd week er op. De fotograaf is er mee bezig
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

  14. #53
    Jim_S's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2005
    Posts
    233
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Cool! Leuke plannen volgend jaar, zou mooi zijn als dit evenement jaarlijks meer mensen trekt.
    Locatie vond ik prima, genoeg plek voor uitbreiding

  15. #54

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Lokatie is wel leuk, persoonlijk houd ik er niet zo van om een paar uur op een betonnen plaat te zwalken zonder dat er meer te doen is dan dat. Ergens bij een bedrijf of iets meer te doen vind ik leuker. Beschutting ergens vind ik ook wel fijn op zijn tijd.
    Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van alleen maar parkeren en 10 rondjes lopen. Ietsje te saai... maar goed, op zich was het verder prima

  16. #55
    peterkr's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2006
    Posts
    403
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A1

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Ik wil de organisatie bedanken voor de goede inzet, het goede doel vond ik ook zeer geslaagd. Ik hoop volgende keer een grotere opkomst.
    VW golf 7 GTD tornado rood met Oettinger velgen.
    Audi Cabriolet 2.6 V6 met hardtop.

  17. #56
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Lokatie is wel leuk, persoonlijk houd ik er niet zo van om een paar uur op een betonnen plaat te zwalken zonder dat er meer te doen is dan dat. Ergens bij een bedrijf of iets meer te doen vind ik leuker. Beschutting ergens vind ik ook wel fijn op zijn tijd.
    Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van alleen maar parkeren en 10 rondjes lopen. Ietsje te saai... maar goed, op zich was het verder prima
    Beschutting is kwasie onmogelijk, door de openvlakte is een tent amper op zijn plaats te houden.
    We hebben met de 2 getuigenissen al wat activiteit willen inschakelen maar goed, volgend jaar wat meer. Een evenement is nooit bij zijn eerste editie groot, Dat iets wat moet groeien.

    @Jim Dat is de bedoeling, met de jaren groeien tot een groot evenement/meeting. Vorig jaar waren we nog maar enkel een Audi 80 en 90 meeting met een goede 20-25 auto's en dit jaar naar een evenement voor alle klassieke audi's met een goede 100 auto's. Een aantal wat enkel maar stijgt lijkt mij


    @peterkr Namens heel de organisatie bedankt! Mensen zagen de opkomst van dit jaar en de toch redelijk probleemloze organisatie dus gaan ze het hopelijk de moeite vinden om te komen. Bij de eerste keer wachten sommige ook wel af wat dat wordt denk ik.
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

  18. #57

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Je spreekt van de eerste keer. Ik wil toch effe niet die van vorig jaar vergeten. Daar refereer je aan 25 audis opkomst? Misschien lees ik verkeerd maar daar waren echt wel meer 80 bezoekers en meer dan succesvol, jammer dat je dat zomaar vergeet.

  19. #58
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Je spreekt van de eerste keer. Ik wil toch effe niet die van vorig jaar vergeten. Daar refereer je aan 25 audis opkomst? Misschien lees ik verkeerd maar daar waren echt wel meer 80 bezoekers en meer dan succesvol, jammer dat je dat zomaar vergeet.
    Vorig jaar was een evenement van "ons" inderdaad. Maar dit was enkel voor Audi 80 en 90.

    Dit jaar was de eerste editie van International Classic Audi Event, en ook de eerste keer op die locatie.
    En jij refereert naar 80 auto's maar ik denk dat het al zeker niet meer waren dan 50 audi 80 & 90's zo nu ik de foto's heb terug bekeken.
    Ook deze keer was ook de eerste keer dat alles volgens het boekje geregeld was. Vorig jaar was inderdaad ook succesvol. Maar kwa uitbreiding miniem mogelijkheden.

    Ik vond het gezellig, iedereen praatte met iedereen. Geen miserie over wie een goede of slechte plek heeft. Iedereen stond bijeen op het terrein.
    Laatst gewijzigd door Der80Fahrer; 30-06-15 om 17:29.
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

  20. #59

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Je hebt gelijk dat het er waarsch. 50 waren... kon het sowieso slecht volgen. Eerst was audi 80 forum ofzo daarna audi 80/90 club... kortom ik vind het nogal vaak getuigen van ineens andere gedachten die niet altijd te volgen zijn. Dat maakte het voor mij in ieder geval soms moeilijk te volgen waar de splitsingen naar toe gaan. Heeft verder niks te maken met deze meeting die zeker succesvol vond. Maar vorig jaar praatte ook iedereen met elkaar en denk ik dat er ook zeker mogelijken waren voor vervolgen. Denk alleen niet dat je er graag voor open stond en het gewoon op je eigen manier wilde doen... wat ik verder prima vind hoor. Dit staat er verder los van.

  21. #60
    Der80Fahrer's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    28
    Posts
    450
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 90
    Land
    Land

    Standaard Re: International Classic Audi Event Lommel België

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Je hebt gelijk dat het er waarsch. 50 waren... kon het sowieso slecht volgen. Eerst was audi 80 forum ofzo daarna audi 80/90 club... kortom ik vind het nogal vaak getuigen van ineens andere gedachten die niet altijd te volgen zijn. Dat maakte het voor mij in ieder geval soms moeilijk te volgen waar de splitsingen naar toe gaan. Heeft verder niks te maken met deze meeting die zeker succesvol vond. Maar vorig jaar praatte ook iedereen met elkaar en denk ik dat er ook zeker mogelijken waren voor vervolgen. Denk alleen niet dat je er graag voor open stond en het gewoon op je eigen manier wilde doen... wat ik verder prima vind hoor. Dit staat er verder los van.
    Eerst inderdaad Audityp89forum, maar om het doel publiek te verruimen is het veranderd naar Audi 80/90 Club Europe dat nog steeds bestaat. Waarom? Omdat er weinig animo was naar enkel typ89forum. Het zelfde met het evenement, vorig jaar enkel audi 80 & 90, maar het publiek verruimen en elk oude Audi binnen te laten.

    Klopt, vorig jaar was zeker ook gezellig. en vervolging was zeker mogelijk maar de opstelling was niet ideaal. Ik stond zeker er voor open, maar toen er geld aan te past ging komen trok jij ook je handen terug. Zoals bij de frituur. Ook wel spijtig dat je dit altijd doet via forums en nooit privé via mails. Verder leuk dat je mee hebt geholpen vorig jaar en was een leuke samenwerking maar ik vond het dit jaar gegroeid kwa organisatie.
    Laatst gewijzigd door Der80Fahrer; 30-06-15 om 18:15.
    1986 Audi 90 2.2 - Audi 80 1.9TDI - Audi 90 2.3 B3 USA
    Four rings - 5 cylinders - 1 passion

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •