Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Q7 my16

  1. #1
    Volvoman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2012
    Leeftijd
    54
    Posts
    74
    Kudos
    5
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Q7 my16

    In afwachting van een vaste topic over de nieuwe Q7, toch even mijn ervaring hier posten.

    Via de dealer en D'Ieteren Audi center heb ik recent een 24u testrit gemaakt in de nieuwe Q7 3.0 TDI 272pk.

    Mijn initiële vragenronde begon echter bij de etron die in België fiscaal flink wordt beloond en bij gebrek aan een demo versie hebben ze de "gewone" uitvoering in mijn handen geduwd.

    Op klantenbezoek naar de andere kant van het land en terug (480km) was ik aangenaam verrast over het rijcomfort van deze mastodont en het dynamisme die deze bezit, waarschijnlijk door de enorme gewichtsbesparing die ze hebben kunnen realiseren, het vermogen was zeker voldoende, doch het explosieve, zelfs in de S stand, was niet echt aanwezig.

    Het is wel een ruimtewonder en daardoor zeer multifunctioneel, hoewel de etron versie aan kofferruimte zal moeten inboeten en een derde zetelrij niet mogelijk is.

    De eindprijs loopt zeer snel op boven de 100k als je alle opties aanduid die je nu ook hebt, gelukkig is er nog het fiscale aspect die ervoor zorgt dat alles 100% in rekening mag worden gebracht.

    Al met al dus een zeer aangename ervaring, hoewel het vermogen iets tekort schoot, doch daar zal de etron hoop ik wel een mouw aan passen...
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •