Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 162

Onderwerp: De beroemde 5 cylinder

  1. #41

    Standaard

    5cyl rules zeker weten.
    heerlijke motor netals de roffel die erbij komt/hoort.

  2. #42
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    De Coupé ziet er super uit in parelmoer, prachtige bak zo...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #43

    Standaard

    ja je coupe is echt mooi, nooit behoefte om op een meet te komen?
    my first quattro was a wilkinson

  4. #44
    nb_coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    3.061
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    tuurlijk wel,maar niet als ik daar meer dan 300 km voor hoef te rijden.. woon in brunssum,das bij heerlen in de buurt,zuid-limburg dus...

    als er een meeting "in de buurt" is zal ik er zeker verschijnen.. Jorizz heeft mijn auto laatst nog gezien toen ik een ijsje ging eten in Epen
    Audi A6 Avant 2.6 C4 1998

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desmett
    Mercedes 5 pitter was dus ook een Audi!
    uhum... andersom dan eerder... Aangezien hij de mercedes 5 cylinder eerst heeft ontworpen, en daarna pas de Audi 5 cylinder. Bijkomstig is ook nog dat de twee motoren, buiten het aantal cilinders, geen enkele vorm van gelijkenis vertonen.

    on topic:
    jaja... zo een lekkere 5 cilinder...
    Ik moet eerlijk zeggen, voor ik samen met Steve de 100 kocht, dacht ik ook wel steeds van: ochja, een 5 pitter, so what? Mss wel leuk, maar echt zooo speciaal?
    Nou nou, heb ik me daar even lekker in vergist zeg... wat een MAGNIFIEKE motor! Het geluid, excuseer, de Muziek op lage en midden toerentallen, de trekkracht onderin, de loopcultuur.... simpelweg adembenemend.

    Nouja, een mooi H4'tje, I6'je of V8tje mogen er ook altijd wezen uiteraard...


    greetz,

    matteus


  6. #46
    Red Bull's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2006
    Leeftijd
    38
    Posts
    675
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe

    Standaard

    hay, heb zelf een coupe 2.2 gt uiteraard een 5 cil. en het is echt een super mooi geluid wat deze machines produceren, groet
    Audi Coupe Quattro 1985
    Audi Coupe Quattro 1985
    Audi Cabrio B4 1996
    Audi A6 2.5 TDI 5 cil 1996
    NSU Prinz 4L 1969
    VW Passat 2.0 TDI 2006

    Audi Coupe Parts Tytsjerk

  7. #47
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard

    Sinds januari dit jaar ook verslaafd aan de NG, in een B4. Wat er zo super aan is, is dat er altijd trekkracht is. Dit in tegenstelling tot de vele opgefokte TDi-tjes die snel afslaan. Stil bij constante snelheid, en een heerlijke grom bij flink gasgeven. Dat is toch precies wat je wilt! Dattie dan niet supersnel is, is niet zo erg, duurt het mooie geluid deste langer :-D Bij al dat moois loopt hij dan ook nog eens rond de 1:12...

    Arnout

  8. Ad
  9. #48

    Standaard

    Ik vond mn vorige auto, corrado vr6 ook gruwelijk mooi klinken, 1 van de mooiste wat ik gehoord heb.

    Had alleen een kat vervanger, maar een heerlijk geroffel bij lage toeren, en doortrekken een racy roffel zeg maar.


    was ook wel een leuke motor, alleen onderhouds en storings gevoelig, en veel nadelen door het compacte ontwerp, zoals koel problemen enz.



    Bij mn s2 hoor ik het niet echt dat het 5cil is eigenlijk (in de auto dan) komt wss door de turbo die het geluid dempt.
    A4 Avant 3.0tdi quattro

  10. #49

    Standaard

    Weet je wat lekker klinkt..................een 2.3 5 cylinder met een sebring sportuitlaat, en dan lekker het kapje open en even doortrekken................

  11. #50
    vissered's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    995
    Kudos
    3
    Auto
    Audi A8

    Standaard

    nu moet ik toegeven (en dat doe ik niet graag)dat de 2.3 een fijne motor is ook met lage toeren kan hij goed uit de voeten en door de bocht in de drie is geen probleem ,lage snelheden rond de kerk kan hij goed aan zonder te stotteren 8)
    na een bmw 6 in lijn gereden te hebben vind ik deze (de 2.3)toch een verfijndere motor
    helaas door de goede isolatie van de 100 c4 hoor ik de motor amper maar ben tot nu toe (al 4 hele dagen)reuze tevreden!
    eigenaar van :geen audi maar een seat mii

  12. #51
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vissered
    nu moet ik toegeven (en dat doe ik niet graag)dat de 2.3 een fijne motor is ook met lage toeren kan hij goed uit de voeten en door de bocht in de drie is geen probleem ,lage snelheden rond de kerk kan hij goed aan zonder te stotteren 8)
    na een bmw 6 in lijn gereden te hebben vind ik deze (de 2.3)toch een verfijndere motor
    helaas door de goede isolatie van de 100 c4 hoor ik de motor amper maar ben tot nu toe (al 4 hele dagen)reuze tevreden!
    Hehe, ben je eindelijk overtuigd?
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  13. #52

    Standaard

    tsjah

    wij zelf hebben een best wagen park hihih

    me pa heeft een 2.2 turbo 5 cil in lijn en dat rijdt gewoon super fijn zowel boven in als onderin lekker veel vermogen als je in het turbo gebied zit

    hiervoor had me pa een 2.3 een 100cc en dat reed ook lekker vlot door

    ik rij zelf nu een v6 coupe en ik moet zeggen die v6 overtreft die 5 cilinder in lijn
    wat een lekkere moter om mee te toeren en als je het gas intrapt wat een BEEST
    echt voor mij is de v6 nu nummer 1 en dan komt de 5 cilinder op de tweede plek en dan op nummer drie de 1800 16 kleppert

    die 1800 16 kleppert (kr) legt in me golf en dat is ook een machtig pittig blok
    Duitse Power

  14. #53

    Standaard

    @ projectx de KR is idd een geweldige motor imo
    my first quattro was a wilkinson

  15. #54
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    nou ik ben nog steed niet overtuigt dat een 6 in lijn of V6 lekkerder is dan mijn 5 cil
    klint erg lekker, rijd erg lekker en is met 1 cil net ff wat voordeliger als de 6 8)
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  16. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattrostyle
    @ projectx de KR is idd een geweldige motor imo
    Doe mij maar de grote broer van de KR.....






    Oh ja, heb ik al :mrgreen:
    Multikleppers (n/a en t/c) roeleren 8)
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  17. #56

    Standaard

    in 4 cilinder termen dan, is de fijnste 4 pitter waar ik mee gereden heb
    my first quattro was a wilkinson

  18. #57

    Standaard

    Ik heb mijn Seat Toledo 2.3 V5 170 PK deze week ingeruild voor een A3 2.0 tdi 170 PK en moet toegeven dat de Seat een erg mooi geluid had...
    Een heerlijke zijdezachte roffel 8)

    Aan de andere kant heb ik nu wel meer power, alleen die brommende diesel is niet zo fijn :roll:
    Dax Cobra met een getunede Range Rover 4.0 V8. ca. 250 PK en 400 NM

  19. #58

    Standaard

    Maar de grootste winnaar qua geluid is toch wel mijn geweldige Cobra met een dubbelloops V8, daar kan geen Audi tegenop
    Dax Cobra met een getunede Range Rover 4.0 V8. ca. 250 PK en 400 NM

  20. #59

    Standaard

    audi s8 met een 4.2 blok, en rechstreekse pijp naar achteren,.... geeft ongeveer zelfde geluid, alleen iets meer toeren, dus mijns inziens heftiger
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  21. #60

    Standaard

    true, maar zo'n Cobra is wel een geweldige wagen imo
    my first quattro was a wilkinson

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •