Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: ff iets leuks gereden

  1. #1

    Standaard ff iets leuks gereden

    Vandaag dus ff in de 5000s automaat gereden die verderop op dit forum te koop staat.. WAUW wat een lekkere bak om in te rijden.. 8) supergeluid,heerlijke wegligging en ziet er echt wel mooi uit zo`n audi..
    Amerikaans dus met grote bumpers staat ook wel heel stoer..
    ben gaan kijken omdat ie hier bij me om de hoek stond maar heb daar geen spijt van.. heb geen foto`s gemaakt helaas want m`n camera was niet in orde :cry:
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  2. #2
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Leuk, wil je hem nu ook kopen?
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Fantastische bak, alleen jammer dat er bijna geen onderdelen meer voor te krijgen zijn. Als je zo'n auto regelmatig wilt rijden, moet je er eigenlijk eentje voor onderdelen naast hebben staan.

    Meer iets om mee naar (club)meetings te rijden, dus.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4

    Standaard

    @ tom.. idd.. leuk voor erbij.. nog 4 jaar en dan is ie belastingvrij.. dus eigenlijk zou je `m nu moeten kopen en moeten stallen,strippen alle plekjes wegwerken en desnoods opnieuw spuiten en weer als nieuw maken en dan over een jaar of 4 mooi goedkoop in de zomer rijden met mooie dagen en naar meetings ed..

    @audi80.. nee ik ga `m niet kopen.. zoiets is voor mij niet geschikt .. is leuk als 2de auto (zie tekst boven) en daar ik niet de ruimte heb om `m te stallen houdt dat op.. was een leuke ervaring om er in te rijden maar daar blijft het wel bij.. moet het voorlopig nog doen met m`n type 89..

    greetzz..
    Peter
    Man is not the creature of circumstances, circumstances are the creatures of men. We are free agents, and man is more powerful than matter.

  5. #5

    Standaard

    Hij is verkocht, aan een rallyrijder (Rico v.d. Pol)...

    Ik had interesse, maar hij was sneller.. :P

    Het scheen inderdaad een prachtbak te zijn, leer erin, zeer netter motor...
    S6


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •