Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 64

Onderwerp: Volkomen onverantwoord..., maar leuk!

  1. #21
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Isard
    Een auto kan harder door de bocht en harder remmen. De motor moet het puur van optrekken hebben. Ik heb ook al vaak motorrijders op dijkjes gepest...
    Niet dat ik er nou zoveel verstand van heb, maar het hangt volgens mij ook af van het lef van de motorrijder. Met het knietje de grond raken zullen de meeste motorrijders wel uit hun hoofd laten. Met een dikke Quattro en allerlei elektronische hulpjes kan je natuurlijk ongeneerd hard door de bocht zonder dat je bang hoeft te zijn dat je valt. Denk dat een motorcoureur het zou winnen van een auto, magoed dat hangt natuurlijk ook af van de auto, die S6 van Michel is natuurlijk gewoon een beest eerste klas - dikke lol dus :-D
    Mijn gedachte ook:

    Goede, zo niet top motorrijder, maakt gehakt van elke auto.

    :-? mooi nox
    leuk itempje bij topgear
    Ik dacht R1 tegen evo 9 of iets

    Mega, maar dan echt mega voordeel voor de auto.
    Bij de start was de motor als eerste weg, maar na eerste bocht al voorsprong voor de auto en het werd alleen maar erger.
    Remmen en bochten doen de motorrijder de das om.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  2. #22
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land
    One liter, driver's licence eater...


  3. #23

  4. #24
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land
    One liter, driver's licence eater...


  5. #25
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Leuke zondag besteding! 8)


  6. #26

    Standaard

    een beetje motorrijder met gevoel voor mooie (gepoetste) snelle auto's zou zijn hand/duim opsteken... andersom gebeurd het ook...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.858
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Yup, veel te serieus...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    k doe het zelf ook, maar krijg ook met regelmaat een duim van een automobilist als ik op de motor zit.
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  10. #29
    Fre
    Guest

    Standaard

    Onverantwoord! Maar wat moet je anders met een S6 ? :-D Dit weekend ook even op op- en afritten gereden tegen de kleine broer (nieuwe Golf GTI) van mijn S3. Op het einde getoeterd naar elkaar en met een big smile gezwaaid (we waren kennelijk alletwee bevredigd :-D)

  11. #30

    Standaard

    zo hoort het....
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fre
    Onverantwoord! Maar wat moet je anders met een S6 ? :-D Dit weekend ook even op op- en afritten gereden tegen de kleine broer (nieuwe Golf GTI) van mijn S3. Op het einde getoeterd naar elkaar en met een big smile gezwaaid (we waren kennelijk alletwee bevredigd :-D)
    Hoop wel dat je sneller was :oops: nieuwe s3 of de oude ? :-D
    Audi A3 1.8T (200PK) okt. 97

    Orgineel Facelift (Hella voor+achter)

  13. #32
    Fre
    Guest

    Standaard

    Er was (gelukkig) n verschil ;-)

  14. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door poetsertje
    Mijn gedachte ook:

    Goede, zo niet top motorrijder, maakt gehakt van elke auto.

    :-? mooi nox
    leuk itempje bij topgear
    Ik dacht R1 tegen evo 9 of iets

    Mega, maar dan echt mega voordeel voor de auto.
    Bij de start was de motor als eerste weg, maar na eerste bocht al voorsprong voor de auto en het werd alleen maar erger.
    Remmen en bochten doen de motorrijder de das om.
    Hmm dat filmpje, dat hadden jullie allemaal al gezien, da's niet eerlijk! /me is weer een illusie armer :wink:
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  15. #34

    Standaard

    maar op de grote weg zal het niet altijd zo uitpakken... dus je kan ook de goede kant van het verhaal in je opnemen ;-)
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  16. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FER ZX9-R
    maar op de grote weg zal het niet altijd zo uitpakken... dus je kan ook de goede kant van het verhaal in je opnemen ;-)
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  17. #36

    Standaard

    Och, kijk naar het prijsverschil tussen zo'n motor en zo'n Porsche, dan weet ik iig dat ik voor veel minder geld evenveel fun heb 8-)
    Tussen haakjes, ga naar eender welk KART-circuit waar ook met pocket-bikes/mini-mono-bikes wordt gereden en vergelijk die tijden!
    Op 4 wielen kun je nu eenmaal veel sneller door de bocht ;-)
    Volvo 5 pitter RULZ

  18. #37

    Standaard

    toch ken ik motormuizen die je het niet nadoet, ook niet met een auto...
    had geen inspiratie voor een nieuw topic, dus dacht zal het oude maar weer ff onder de aandacht brengen...

  19. #38

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2008
    Leeftijd
    54
    Posts
    253
    Kudos
    0

    Standaard denk aan veiligheid !

    Hey stelletje motorpesters :shock:

    Ik mag dan wel een Audi hebben (en heeeeeeeeeelemaal gek ervan !), maar ik ben ook een echte motor rijder (CBR1000) welke ook graag bochtjes neemt........, er is dan NIETS erger om dan in je spiegel een voorbumper van welke auto dan ook te zien welke je aan het opjagen is........... vooral dat je dan op de limit van je motor gaat rijden en als het dan fout gaat gaat het GOED fout......

    Probeer er toch rekening mee te houden dat je met een auto veeeeeeeel veiliger zit dat met een motor ! --> als het tot een ongeluk komt dan is het bij de auto meestal alleen blikschade, maar de motor bezitter mag je onder je auto wegtrekken stukje bij stukje .........

    En natuuuuuuuuurlijk moet je je als motor rijder niet laten opjutten tot een race met een auto (wil beslist niet alleen de autorijders de schuld van ongelukken geven !), rij zelf ook geregeld als een idioot in de eifel en bezorg menige automobilist de schrik van hun leven (ook dat is niet goed te praten), maar ik zal nooit een wedstrijdje met een auto aangaan !

    Vind je het trouwens kicks om met je auto lekker op motoren te vitten --> ga lekker de NEURENBURGRING (grune holle-nortschleife) op (1.5 uurtje rijden vanuit Kerkrade) --> hier rijden motoren, auto en zelfs bussen rond --> kun je je heeeeeelemaal uitleven zonder je schuldig te voelen, want elke gekke motorrijder welke hier rijd beslist voor hemzelf dat hij zijn leven op spel zet (en met gemiddeld 1 dode/week kun je je lol wel op :-D ).
    Ik rij dus zelf niet met de motor op de neurenburg ring, maar ga wel zo vaak als mogelijk kijken (kost niets als je bij adenau gaat kijken) --> je krijgt je hele dag om daarzo, je lacht je de typhus over de gekken en natuuuuuuurlijk de heeeeerlijke geur van verbrand rubber en ook nog geregeld leuke ongelukken te zien :-)

    Veel plezier met jullie scheurijzers en probeer toch een beetje met de veiligheid van motorrijders te houden !

    greeeetings,


    Frankie & Kane

  20. #39
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard

    He Frankie,

    Eszes gaf al aan dat die motorrijders aan het racen waren, en dat hij ze even een koekje van eigen deeg gegeven heeft.

    Nurburgring is lachen, ben er een tijdje terug ook geweest, vanuit heerlen vertrokken dus weet de reistijd wel

    Als je nog eens zin hebt om erheen te gaan, ik wil graag nog eens gaan met de 90 en te kijken wat er verder nog allemaal rond rijdt. Is altijd een brute combinatie van auto's en motoren daar, vorige keer was super bevallen.

    Well, genoeg offtopic...

  21. #40

    Standaard

    Hmmm... leuk, ben er helemaal voor in. 8) 8)
    Quattro Rulez ! Autoliefde roest niet.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •