Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: A3 Sportback 1.4 T FSI

  1. #1

    Standaard A3 Sportback 1.4 T FSI

    OK, ik gooi de knuppel in het hoenderhok ;-)

    Vermogen: 92kw bij 5000 1/min
    Max Koppel: 200Nm bij 1500 - 4000 1/min

    Eerste 200 kilometer op de teller. Wat rijd dat lekker! 25 meer pk's dan de 1.6 A3 en een heerlijke koppel.
    Verder is de auto mooi stil, en de 6-bak is ook fijn rijden.

    De nieuwe Chorus radio (per begin Januari 2008 geintroduceerd) is ook aangenaam met het grote scherm en de silveren knoppen. Sportstuur met radiobediening is echt een must en is handig te bedienen.

    De stoelen moet ik nog wel wat aan wennen. Zitten op zich goed, maar het lijkt ofdat het zitvlak iets te klein is met die opstaande 'kuip' vorm aan de zijkanten. (Ik heb echt geen dikke kont
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard

    Heb verleden week ook met een 1.4 TFSI gereden. Rijdt idd heel leuk, alleen vond ik de achteraf geteste 1.8 TFSI veel leuker Logisch ook.
    Audi A3 Sportback 1.8 TFSI driver

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij een leuke auto die er precies midde tussen past en dus iets meer van dit en minder van dat. Wederom een mooie aanvulling van Audi
    Na diverse Audi 80's (3 stuks), een A3, een A4, een Cabrio, een getunde S4, een RS2, een TT, een S3..........nu een A8! En een Lupo 3L TDI!

  4. #4

    Standaard

    Ik wist nog niet eens dat de 1.4TFSI ook in de A3 kwam!

    Grappig!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •