Resultaten 1 tot 20 van de 20

Onderwerp: ????

  1. #1

    Standaard ????

    me dikke lul ja, ik lees net me oude thread over 2.5 TDI tegen een 300 turbo diesel die nu geclosed is........


    Weetje wat kom maar we houden een sprintje, neem maar een 2.5 TDI mee wie dan ook, gaan we ff kijken wie wie eruit rijdt.

    En over nog iets, 1 of ander pipo zegt van ja een 300TD heeft 110 pk standaard, zeker in sexboek van zen pa

    Standaard heeft een 300D turbo 150pk, gechipped komt ie uit op 183pk en dan nog wat stuff zoals uitlaatsysteem veranderen heb je genoeg koppel en pk's.

    Ik zal ff van de week een dyno result plaatsen van de 300 turbo diesel, dan geloven jullie me wel. Van de week ga ik er toch weer op, dit keer met een standaard luchtfilter om te kijken of een K&N air filter wel 'echt' wat verschil maakt....

    Mensen die omgeving amsterdam wonen? Kom maar ff een afspraakje maken, er zijn genoeg plekken om te sprinten
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg we.jpg (41,1 KB, 858 keer bekeken)
    Ik rij je der uit:P

  2. #2
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Ik vind t allemaal best, ik rij je der uit met m'n 200 Turbo 200PK, of met de V8 4.2 Quattro 280PK ;-)

    hehe

  3. #3

    Standaard

    met mijn 1600cc audi 80 trek je zo'n schijtbak van Mercedes nog poep..

    bah, waarom bannen we dat soort sjonnies niet?

  4. #4
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    Omdat ik geen mensen ban....

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    kom maar met die allesbrander,
    mijn 2.3 zal jouw taxibak is ff haar lekkere kontje laten zien.

    jammer dat mensen dit soort topics openen met zulke grootspraak en eigendunk van hun auto,
    helemaal als het geen audi is.

    ik ben elke zaterdag avond te vinden in het westerlijk haven gebied, uiteraard in amsterdam, waar de streetraces gehouden worden, ik race bijna nooit maar voor jouw wil ik wel ff een uitzondering maken


  6. #6

    Standaard

    Moet nog wel meer uit te halen zijn als 180 pk als je gaat tunen....

    Zijn wel leuke wagens, alleen jammer dat er zulke " sterren " in rijden. Als je het nu normaal brengt wordt je misschien serieuzer genomen. Je kan op vele manieren in verweer gaan. Deze heeft weinig effect. Al vond ik de opening wel lachen, zo vanuit het wilde weg terwijl nog geen mens weet waar je het over hebt. 8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  7. #7

    Standaard

    kijk luister is vriend, een 2.3 audi is helemaal stront voor mij.......

    Ik zou zeggen kom maar een keer een sprintje houden dan zien we wel

    ik zou het wel serieuzer kunnen nemen, maar in de vorige thread werden al niet serieuze reacties op mij gegeven, sommige komen zonder kennis ergens over blaten :wink:
    Ik rij je der uit:P

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coolkast_Audi80
    met mijn 1600cc audi 80 trek je zo'n schijtbak van Mercedes nog poep..

    bah, waarom bannen we dat soort sjonnies niet?
    AHAHAHAH laat me niet lachen man, jij kan niet eens een corsa 1.4 16v bij houden laat staan mij..
    Ik rij je der uit:P

  10. #9

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    ik ben helaas deze zaterdag niet aanwezig, vakantievoorbereiding voor maandag, maar na mijn vakantie zal ik je daar wel een keer aantreffen.


    Offtopic:

    ik vraag me af he,
    hoe wil je nos inbouwen in die allesbrander van je?

  11. #10

    Standaard

    Zo'n mensen maken men dag kappot.
    Dit is nou niet de mentaliteit die men op dit forum vind.
    Al is je wagen jong of oud, rap of traag, mooi of lelijk, audi of mercedes, ... Hier wordt rustig gepraat over iedereen zijn problemen en meningen. Niet zoals jij hier komt aandraven.

    En trouwens, je verdient zelfs geen Mercedes. Dit zijn klassewagens en dienen niet voor er iedereen mee uit te trekken maar om op je gemak met alle luxe aan boord als een goeie bestuurder rond te rijden.

    Dank u.
    Old legends never die

  12. #11

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    ik ben het met jochem eens.

    zat net ff te kijken op de carbase.

    maare jouw auto is een automaat?
    er is namelijk geen turbo handgeschakelde bak.

  13. #12

    Standaard

    ik vind het echt doodzonde om te moeten zien hoe dit forum langzamer hand door een paar mensen naar beneden gehaald wordt.

    Ik kom terug na een paar weken vakantie en moet 5000 berichten doornemen. En wat me dan opvalt is een discussie over tuning die door een Steffie/Bruno verziekt wordt en dan opeens zomaar een discussie over een Mercedes 300 diesel. Out of the blue komt iemand met "me dikke lul" en een hoop geblaas van de toren.

    Waarom nou? Misschien heb je wel een hele snelle Merc, waarschijnlijk rij je iedereen eruit, mij zeker. Maar who cares? Er is altijd wel iemand die nog weer sneller kan. Tenzij je in het voorjaar van 2005 een Bugatti Veyron 16:4 koopt voor 1,2 miljoen euri. Dan weet je tenminste zeker dat je de snelste auto hebt. En dan hoef je die W16 met 2 turbo's nog niet eens te laten tunen bij JD of Steffie.


    Keuze voor een auto is nou eenmaal heel persoonlijk want heeft te maken met smaak. Laat iedereen dus gewoon in zijn waarde en genieten van zijn of haar auto. En laten we dit forum gezellig houden!!!

    Ik heb er trouwens niet veel verstand van, maar een 300D met maar 150pk? Ik heb een 1.9 TDi met 136 pk zonder andere uitlaat of luchtfilter. Dat lijkt dan niet echt in verhouding te staan...
    Audi A4 Avant 1.9TDI 8E (2003) 100pk/250Nm @ 136pk/310Nm

  14. #13

    Standaard

    Het slotje al in zicht? Ik houd ook niet van dit soort openingen. Allemaal vraagtekens, en dan zo uitdagen, jak! Dat doe je maar op een anders IQ-loos forum, maar niet hier...
    S6

  15. #14
    Bazzman's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    46
    Posts
    227
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard

    :cry: :cry: :cry: :cry: . Dit doet me denken aan mijn Opel tijd, alleen maar van dit soort stom gel*l op de verschillende fora. Ik had gedacht dat ik er nu wel vanaf zou zijn, maar blijkbaar niet
    Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience

  16. #15
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard



    Gewoon niet op reageren.....
    One liter, driver's licence eater...


  17. #16

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    38
    Posts
    1.645
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S5
    Land
    Land

    Standaard

    ik denk dat vooral de oudere generatie audirijders zich niks van dit topic moet aantrekken.
    dit is inderdaad niet de spirit die we in het audiforum gewent zijn,

    maar wees ook niet verbaast als een paar fanatikelingen hier wel op reageren. (waaronder sander, coolkast en ik)

    Friso
    Audi A5 Coupe 3.0TDI quattro 2008 S-line / Audi A6 Avant 2.0 FSI 2005 Pro-line
    Audi A4 avant 2.5 TDI 2005 Pro-line Business
    Audi 80 2.3e 1992 / Audi Cabriolet 2.3e 1991

  18. #17

    Standaard

    En ik dan?
    S6

  19. #18

    Standaard

    deze draad is nutteloos....diesels ook

  20. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haris
    deze draad is nutteloos....diesels ook
    8)
    Onder invloed kun je alles, zonder invloed nix!
    Columns

  21. #20
    Lutser Sander's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    43
    Posts
    16.279
    Kudos
    302
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard

    slot

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •