Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: Audi S3 vs mercedes S600

  1. #21

    Standaard

    Nu we toch helemaal off-topic zijn geraakt en het over flitsers hebben:

    Op de N36 (waar is dat?) worden op het moment twee nieuwe flitskasten geplaatst bij de overgang met de weg Beerze-Marienberg. Is een 100 kmh weg, alleen geldt uit veiligheidsoverweging ter plaatse van de overgang 70...

  2. #22
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Met een auto van de zaak wil ook wel met 200km/u over de hobbels van de N3

  3. #23
    SLIM
    Guest

    Standaard

    Als je randweg Dordrecht vervangt door Utrecht en de VW door een porsche dan heb ik hetzelfde meegemaakt.

  4. #24

    Standaard

    ik heb dit ook een keer gehad met mijn vorige auto astra gsi 16v
    ging een rondje rijden in amsterdam en zag op de andere baan net na de ijtunnel een aanhanger staan met een flitser erin gebouwd!er zullen wel wat mensen weten welke ik bedoel!dus ik moest even op de terug weg opletten,ik me rondje gereden en terug naar zaandam,opletten voor de flitser dus!!! sta ik voor het stoplicht naast een kadett gsi met een paar surinaamse jongens met gouden tanden erin!die flink liepen te gassen!! ik dacht is goed ik ga jullie is flink naaien!!wij de tunnel in flink het gas erop en ik zit achter die kadett(express) en hem flink op te naaien! op het einde van de tunnel zaten we op de ong 195km/per uur! ik vol in de ankers en die gasten dortrappen!! en ja hoor FLITS FLITS!!!!! HAHAHAHAHAHH Ik lag helemaal in een deuk!!!! waar je 80m mag met 195+ erlangs!!
    evenlater richting a10 kom ik naast die jongens staan,en begin ze flink uit te lachen!!! en toen het licht op groen sprong liet ik ze even een mooie vauxhall gsi kontje zien en spoot de a10 op en weg was ik!!! (heb spijt dat ik mijn gsi verkocht heb :cry: :cry: ) wat was dat ding snel 230pk met turbo van calibra!zelf in gebouwd
    AUDI VOORSPRONG OP TECHNIEK!!!

  5. #25

    Standaard

    wat een verhalen zeg
    If you want to be somewhere fast, take an Audi [img][http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gif]http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gifhttp://[/img]


  6. #26

    Standaard

    Moest een keer met mijn baas van centrum A´dam naar Eindhoven.
    Hij wilde snel thuis zijn in zijn + 300 pk S3

    Ik heb er 40minuten over gedaan.

    :twisted: :twisted: :twisted:
    Liever een ster in mijn ruit, dan op mijn motorkap

  7. #27

    Standaard

    Hahaha Cool

    We want more We want more :wink:
    If you want to be somewhere fast, take an Audi RS6

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    Even vanuit de andere perpectief!
    Rij afgelopen maandag om een uur of 6 vanuit Geneve over de tol route met een behoorlijke vaart naar Luxenburg terwijl ik langs een grote stad rij waar maar 120 is toegestaan hield ik mij dus ook aan de snelheid, word door zo'n stokbrood bikker met een noodvaart ingehaald.Denk die kan ik wel volgen want hij zal de weg wel kennen en zet de achtervolging op zo'n 20meter in. Hij flikte mij dus exact dat gene wat jullie hier allemaal beschrijven. Vol in de ankers schuivend naar de rechter baan en ik zat vol met mijn smurf in de flitser. Nu betrof dit Frankrijk dus maak me nog niet zo'n zorgen. Ik kan mij dus ook absoluut niet bedenken wat er voor lol aan is als iemand anders word geflitst. Rij net ver boven de toegestane snelheid op een viaduct af op de A29 linkerbaan net voor het viaduct zet iemand(dacht ik op dat moment maloot) zijn spiksplinternieuwe Imprezza GT ervoor. Zo boos als ik was voor het viaduct zo blij en mij verontschuldigend was ik na het viaduct.
    Ik sein mij namenlijk ook het lazerus als ik weet dat er ergens een kast staat Een flits is echt het laatste wat ik wie dan ook gun.
    Groet
    Rob

  10. #29
    urquattro83's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.617
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3 SB

    Standaard

    Ik heb ook al eens een alfa 33 de schrik van z'n leven bezorgd door m'n auto ervoor te gooien. Hij kwam met zo'n 190+ door de tunnel onder de Noord A15 uit en ik wist dat er een flitser stond.

    Ik gooi hem ervoor en hij vol in de ankers, na 2 tellen weer snel naar rechts want hij remde het niet bij. Hij zat volop wilde gebaren te maken naar mij. Ondertussen wees ik naar de flitser langs de kant van de weg. Ik had nog nooit iemand zo blij gezien in een alfa. Er konden niet genoeg duimen omhoog.

  11. #30

    Standaard

    Ben behoorlijk in voor spelletjes.
    Maar die flits verziekt zo'n 90% van het plezier op de weg. Zeg nouw eerlijk, het onderwerp als een goede 600 de vrije baan heeft zal de S het waarschijnlijk heel zwaar hebben maar in ons van paal naar paal gecross kunnen we deze auto's onze achterlichten laten zien. Op binnenwegen waar de audi's vaak beter tot hun recht komen sterft het van die palen. Maar wat die flits betreft, vind ik, moeten we elkaar zoveel mogenlijk steunen.

  12. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robby
    Even vanuit de andere perpectief!
    Rij afgelopen maandag om een uur of 6 vanuit Geneve over de tol route met een behoorlijke vaart naar Luxenburg terwijl ik langs een grote stad rij waar maar 120 is toegestaan hield ik mij dus ook aan de snelheid, word door zo'n stokbrood bikker met een noodvaart ingehaald.Denk die kan ik wel volgen want hij zal de weg wel kennen en zet de achtervolging op zo'n 20meter in. Hij flikte mij dus exact dat gene wat jullie hier allemaal beschrijven. Vol in de ankers schuivend naar de rechter baan en ik zat vol met mijn smurf in de flitser. Nu betrof dit Frankrijk dus maak me nog niet zo'n zorgen.
    Was dat bij Nancy? Daar staan er nl 3!
    I like digging...

    Especially someone else his grave

  13. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robby
    Zeg nouw eerlijk, het onderwerp als een goede 600 de vrije baan heeft zal de S het waarschijnlijk heel zwaar hebben maar in ons van paal naar paal gecross kunnen we deze auto's onze achterlichten laten zien. Op binnenwegen waar de audi's vaak beter tot hun recht komen sterft het van die palen. Maar wat die flits betreft, vind ik, moeten we elkaar zoveel mogenlijk steunen.
    1. Om een S600 volledig kwijt te rijden op een bochtige binnenweg heb je geen S nodig (alleen een boel krappe bochtjes :wink: )
    2. Palen staan volgens mij langs de doorgaande wegen en niet langs de echte (leukere) binnenwegen. Daar rijden veel te weinig mensen om het rendabel te maken.
    3. Tja, bij sommige mensen werkt het als een rode lap wanneer je ze probeert duidelijk te maken dat ze rustiger aan moeten doen (zie mijn verhaal boven).
    | The International System of Units (SI) |
    Freie Fahrt für freie Bürger.

  14. #33

    Standaard

    Ik geloof dat het inderdaad omstreeks Nancy was,
    had welkome info vooraf geweest,maar helaas. Volgende keer beter.
    Ik woon helaas in het procentueel meest bevolkte palen gebied van Nederland.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •